Mistä johtuu turbon vinkuminen matalilla kierroksilla? Autosta on poistettu hiukkassuodatin pari vuotta sitte ja minusta se turbo on vinkunu koko ajan, en tiä vaikuttiko suodatin turboon. Ja sitte syö vähän öljyä? Onko jollaki jotain kokemusta tai tietoa asiasta... sinistä savua pukkaa pakoputkesta ku kylmänä käynnistää,suuttimet?
crv 08 turbo vinkuu
4
3194
Vastaukset
- wittakerroger
Olisko kypsä jo, onko öljyä imu rööreissä? Automaatti loota viheltelee myös, jos autos on sellanen?
- Jukkaer
Mulla on 2012 accord diesel ja uudesta asti on turbo vislannut kylmänä kiihdyttäessä. Lämpimänä ei vihellä.
On kuulemma ihan normaalia turbon toimintaa.
Ps. Autolla on ajettu nyt 270tkm ja vislaus jatkuu :) - Normaaliavihellystä
Automerkistä riippumatta on täysin normaalia, että turbo hieman viheltää erityisesti kiihdytyksissä riippumatta siitä että onko moottori kuuma vai kylmä. Huolestu sitten jos turbo alkaa pitämään melko äänekästä vislausta mikä muistuttaa sellaista halpaa lelupilliä silloinkin kun et edes koske kaasupolkimeen.
- turbovinkuu
Siellä oliki imu putki halki.. nyt normaalin kuuloinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131236- 2321226
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671098Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81999- 141990
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179983Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15979Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33832- 74829