Mistä johtuu turbon vinkuminen matalilla kierroksilla? Autosta on poistettu hiukkassuodatin pari vuotta sitte ja minusta se turbo on vinkunu koko ajan, en tiä vaikuttiko suodatin turboon. Ja sitte syö vähän öljyä? Onko jollaki jotain kokemusta tai tietoa asiasta... sinistä savua pukkaa pakoputkesta ku kylmänä käynnistää,suuttimet?
crv 08 turbo vinkuu
4
3476
Vastaukset
- wittakerroger
Olisko kypsä jo, onko öljyä imu rööreissä? Automaatti loota viheltelee myös, jos autos on sellanen?
- Jukkaer
Mulla on 2012 accord diesel ja uudesta asti on turbo vislannut kylmänä kiihdyttäessä. Lämpimänä ei vihellä.
On kuulemma ihan normaalia turbon toimintaa.
Ps. Autolla on ajettu nyt 270tkm ja vislaus jatkuu :) - Normaaliavihellystä
Automerkistä riippumatta on täysin normaalia, että turbo hieman viheltää erityisesti kiihdytyksissä riippumatta siitä että onko moottori kuuma vai kylmä. Huolestu sitten jos turbo alkaa pitämään melko äänekästä vislausta mikä muistuttaa sellaista halpaa lelupilliä silloinkin kun et edes koske kaasupolkimeen.
- turbovinkuu
Siellä oliki imu putki halki.. nyt normaalin kuuloinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432140Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161342
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931782- 54691