Mitä kuuluu Hannu?

kuuluuko_mitään

mitä oot tehnyt tänään?

21

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaverillinen_toivotus_ap

      No hyvää yötä kuitenkin.

    • MullaNormiPäivä

      Töiden jälkeen kävin kokeilemassa erästä uutta liikuntalajia ja vaikken ole sitä aiemmin tehnyt, niin täytyy kehaista, että hyvin meni kuitenkin. Huomenna menen jatkamaan harjoituksia. Siinähän se päivän sisältö sitten olikin, ei töiden jälkeen paljon muuta ehdi. Entäs muut Hannut?

      • VoiItku

        Olen nyt sitten saanut oikean polveni kipeäksi tuosta uudesta lajista. :-(


      • kyselevä_aloittaja

        Mikähän laji kyseessä?


    • hannukarenssissa

      Kitunut. Silkkaa kärsimystä, henkisesti loppu jo aamulla kun herää raiskaukseen. Aamulla herätessä odottaa jo iltaa vaikka se on päivän pahin hetki ja vaikein. Juuri ennen kuin nukahtaa kärsin eniten koska tiedän että sama paska alkaa jälleen aamulla.

      • eialoittaja

        Mikäs nyt noin?


    • kyllästynythmiäs

      Oon ktlläsryty että sama horo kirjaa ja käyttää nimeäni kaivatessaan...itselläni. Ei tunteita Minnaan. Ei työkavereihinkaan.

      • horon_toivotus

        Hyvää huomenta Hannulle!


      • ettästiedät

        Ei hannua kaipaava minna kirjoita ikävä palstalla.


      • Tiedetään
        ettästiedät kirjoitti:

        Ei hannua kaipaava minna kirjoita ikävä palstalla.

        Kirjoittaa kyllä muuallakin kuin rakkauspalstalla.


      • Mävain1
        Tiedetään kirjoitti:

        Kirjoittaa kyllä muuallakin kuin rakkauspalstalla.

        Ei muuten kirjoita....paitsi nyt :) Enkä kirjoita muitakaan haukkumis, pilkka tai ilkeitä juttuja. Ja muutenkin aijon/yritän lopettaa tän touhun ja jättää Hannun rauhaan tältäkin osin. Vaikka eipä hän täällä edes ole, joten tuskin on edes huomannut. Ehkä ikäväkin tasoittuu, vaikka unohdu ei koskaan...ja kun taas hänet näen....


      • Wiegehtes
        horon_toivotus kirjoitti:

        Hyvää huomenta Hannulle!

        Samoin sinulle, kuka lienetkään. Olen Frankfurtissa ja huomenna jatkan Müncheniin. Deutschland überalles.


      • kunnioita.etunimiä
        Mävain1 kirjoitti:

        Ei muuten kirjoita....paitsi nyt :) Enkä kirjoita muitakaan haukkumis, pilkka tai ilkeitä juttuja. Ja muutenkin aijon/yritän lopettaa tän touhun ja jättää Hannun rauhaan tältäkin osin. Vaikka eipä hän täällä edes ole, joten tuskin on edes huomannut. Ehkä ikäväkin tasoittuu, vaikka unohdu ei koskaan...ja kun taas hänet näen....

        Juu kyllä Minna sun varmaan kannattaa jättää Hannu rauhaan! Juuri Se Suomessa asuva Hannu voi hommata sinulle vaikkapa lähestymiskiellon, kun hänen etunimelleen kirjoitat viestejä ikävä-palstalla. Palstalla ei saa kaipailla tai kirjoittaa mukavia viestejä tunnisteisesti, ne täyttävät vainoamisen tunnusmerkistön. Anonyymisti saat kirjoittaa ihan mitä shaissea tahansa ja kenestä tahansa tunnisteisestikin, kunhan et ihmistä erittäin hyvin yksilöivää etunimeä teksteihisi laita.


      • kunnioita.etunimiä
        kunnioita.etunimiä kirjoitti:

        Juu kyllä Minna sun varmaan kannattaa jättää Hannu rauhaan! Juuri Se Suomessa asuva Hannu voi hommata sinulle vaikkapa lähestymiskiellon, kun hänen etunimelleen kirjoitat viestejä ikävä-palstalla. Palstalla ei saa kaipailla tai kirjoittaa mukavia viestejä tunnisteisesti, ne täyttävät vainoamisen tunnusmerkistön. Anonyymisti saat kirjoittaa ihan mitä shaissea tahansa ja kenestä tahansa tunnisteisestikin, kunhan et ihmistä erittäin hyvin yksilöivää etunimeä teksteihisi laita.

        Ja tämä oli sarkasmia!!! Tiedoksi kaikille hitaammasti käyvillekin.


      • ystävyydellä
        kunnioita.etunimiä kirjoitti:

        Ja tämä oli sarkasmia!!! Tiedoksi kaikille hitaammasti käyvillekin.

        Pidä sä vain sarkasmis, ei kiinnosta pätkääkään.


      • ystävillä.tietty.taso
        ystävyydellä kirjoitti:

        Pidä sä vain sarkasmis, ei kiinnosta pätkääkään.

        Pidä sä vain kommenttis, mua ei kiinnosta pätkääkään ne tai se, että kiinnostaako sua mun sarkasmit.


      • hahahahhihih
        ystävillä.tietty.taso kirjoitti:

        Pidä sä vain kommenttis, mua ei kiinnosta pätkääkään ne tai se, että kiinnostaako sua mun sarkasmit.

        Tuntuu kiinnostavan, kun noin hertsaat.


      • miesjostakinmuualta
        kunnioita.etunimiä kirjoitti:

        Juu kyllä Minna sun varmaan kannattaa jättää Hannu rauhaan! Juuri Se Suomessa asuva Hannu voi hommata sinulle vaikkapa lähestymiskiellon, kun hänen etunimelleen kirjoitat viestejä ikävä-palstalla. Palstalla ei saa kaipailla tai kirjoittaa mukavia viestejä tunnisteisesti, ne täyttävät vainoamisen tunnusmerkistön. Anonyymisti saat kirjoittaa ihan mitä shaissea tahansa ja kenestä tahansa tunnisteisestikin, kunhan et ihmistä erittäin hyvin yksilöivää etunimeä teksteihisi laita.

        On se hyvä, jos Minna ymmärtää jättää tuollaiset Hannut rauhaan, jotka eivät osaa edes IRL elämässä puhua asiaansa. Toitottavat vain täällä omiaan. Hyvä Minna kunnioitan sinua ja sinun juttujasi, mitä olen täällä lukenut. Olet ihana ihminen.


      • Mävain1
        miesjostakinmuualta kirjoitti:

        On se hyvä, jos Minna ymmärtää jättää tuollaiset Hannut rauhaan, jotka eivät osaa edes IRL elämässä puhua asiaansa. Toitottavat vain täällä omiaan. Hyvä Minna kunnioitan sinua ja sinun juttujasi, mitä olen täällä lukenut. Olet ihana ihminen.

        Kiitos, mutta ihanuus on minusta kaukana.


    • hannufani

      Hannu on etsinyt koko päivän Kerttua.

    • Etunimillä

      saa kirjoittaa. Löydän s-24 haulla vähintään 100 tulosta omalle harvinaiselle nimelle.
      Tarjaa pelottaa nyt, olet paljastunut bylleröksi joka kirjoittelee täällä lähes aina yksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe