mitä oot tehnyt tänään?
Mitä kuuluu Hannu?
21
110
Vastaukset
- kaverillinen_toivotus_ap
No hyvää yötä kuitenkin.
- MullaNormiPäivä
Töiden jälkeen kävin kokeilemassa erästä uutta liikuntalajia ja vaikken ole sitä aiemmin tehnyt, niin täytyy kehaista, että hyvin meni kuitenkin. Huomenna menen jatkamaan harjoituksia. Siinähän se päivän sisältö sitten olikin, ei töiden jälkeen paljon muuta ehdi. Entäs muut Hannut?
- VoiItku
Olen nyt sitten saanut oikean polveni kipeäksi tuosta uudesta lajista. :-(
- kyselevä_aloittaja
Mikähän laji kyseessä?
- hannukarenssissa
Kitunut. Silkkaa kärsimystä, henkisesti loppu jo aamulla kun herää raiskaukseen. Aamulla herätessä odottaa jo iltaa vaikka se on päivän pahin hetki ja vaikein. Juuri ennen kuin nukahtaa kärsin eniten koska tiedän että sama paska alkaa jälleen aamulla.
- eialoittaja
Mikäs nyt noin?
- kyllästynythmiäs
Oon ktlläsryty että sama horo kirjaa ja käyttää nimeäni kaivatessaan...itselläni. Ei tunteita Minnaan. Ei työkavereihinkaan.
- horon_toivotus
Hyvää huomenta Hannulle!
- ettästiedät
Ei hannua kaipaava minna kirjoita ikävä palstalla.
- Tiedetään
ettästiedät kirjoitti:
Ei hannua kaipaava minna kirjoita ikävä palstalla.
Kirjoittaa kyllä muuallakin kuin rakkauspalstalla.
- Mävain1
Tiedetään kirjoitti:
Kirjoittaa kyllä muuallakin kuin rakkauspalstalla.
Ei muuten kirjoita....paitsi nyt :) Enkä kirjoita muitakaan haukkumis, pilkka tai ilkeitä juttuja. Ja muutenkin aijon/yritän lopettaa tän touhun ja jättää Hannun rauhaan tältäkin osin. Vaikka eipä hän täällä edes ole, joten tuskin on edes huomannut. Ehkä ikäväkin tasoittuu, vaikka unohdu ei koskaan...ja kun taas hänet näen....
- Wiegehtes
horon_toivotus kirjoitti:
Hyvää huomenta Hannulle!
Samoin sinulle, kuka lienetkään. Olen Frankfurtissa ja huomenna jatkan Müncheniin. Deutschland überalles.
- kunnioita.etunimiä
Mävain1 kirjoitti:
Ei muuten kirjoita....paitsi nyt :) Enkä kirjoita muitakaan haukkumis, pilkka tai ilkeitä juttuja. Ja muutenkin aijon/yritän lopettaa tän touhun ja jättää Hannun rauhaan tältäkin osin. Vaikka eipä hän täällä edes ole, joten tuskin on edes huomannut. Ehkä ikäväkin tasoittuu, vaikka unohdu ei koskaan...ja kun taas hänet näen....
Juu kyllä Minna sun varmaan kannattaa jättää Hannu rauhaan! Juuri Se Suomessa asuva Hannu voi hommata sinulle vaikkapa lähestymiskiellon, kun hänen etunimelleen kirjoitat viestejä ikävä-palstalla. Palstalla ei saa kaipailla tai kirjoittaa mukavia viestejä tunnisteisesti, ne täyttävät vainoamisen tunnusmerkistön. Anonyymisti saat kirjoittaa ihan mitä shaissea tahansa ja kenestä tahansa tunnisteisestikin, kunhan et ihmistä erittäin hyvin yksilöivää etunimeä teksteihisi laita.
- kunnioita.etunimiä
kunnioita.etunimiä kirjoitti:
Juu kyllä Minna sun varmaan kannattaa jättää Hannu rauhaan! Juuri Se Suomessa asuva Hannu voi hommata sinulle vaikkapa lähestymiskiellon, kun hänen etunimelleen kirjoitat viestejä ikävä-palstalla. Palstalla ei saa kaipailla tai kirjoittaa mukavia viestejä tunnisteisesti, ne täyttävät vainoamisen tunnusmerkistön. Anonyymisti saat kirjoittaa ihan mitä shaissea tahansa ja kenestä tahansa tunnisteisestikin, kunhan et ihmistä erittäin hyvin yksilöivää etunimeä teksteihisi laita.
Ja tämä oli sarkasmia!!! Tiedoksi kaikille hitaammasti käyvillekin.
- ystävyydellä
kunnioita.etunimiä kirjoitti:
Ja tämä oli sarkasmia!!! Tiedoksi kaikille hitaammasti käyvillekin.
Pidä sä vain sarkasmis, ei kiinnosta pätkääkään.
- ystävillä.tietty.taso
ystävyydellä kirjoitti:
Pidä sä vain sarkasmis, ei kiinnosta pätkääkään.
Pidä sä vain kommenttis, mua ei kiinnosta pätkääkään ne tai se, että kiinnostaako sua mun sarkasmit.
- hahahahhihih
ystävillä.tietty.taso kirjoitti:
Pidä sä vain kommenttis, mua ei kiinnosta pätkääkään ne tai se, että kiinnostaako sua mun sarkasmit.
Tuntuu kiinnostavan, kun noin hertsaat.
- miesjostakinmuualta
kunnioita.etunimiä kirjoitti:
Juu kyllä Minna sun varmaan kannattaa jättää Hannu rauhaan! Juuri Se Suomessa asuva Hannu voi hommata sinulle vaikkapa lähestymiskiellon, kun hänen etunimelleen kirjoitat viestejä ikävä-palstalla. Palstalla ei saa kaipailla tai kirjoittaa mukavia viestejä tunnisteisesti, ne täyttävät vainoamisen tunnusmerkistön. Anonyymisti saat kirjoittaa ihan mitä shaissea tahansa ja kenestä tahansa tunnisteisestikin, kunhan et ihmistä erittäin hyvin yksilöivää etunimeä teksteihisi laita.
On se hyvä, jos Minna ymmärtää jättää tuollaiset Hannut rauhaan, jotka eivät osaa edes IRL elämässä puhua asiaansa. Toitottavat vain täällä omiaan. Hyvä Minna kunnioitan sinua ja sinun juttujasi, mitä olen täällä lukenut. Olet ihana ihminen.
- Mävain1
miesjostakinmuualta kirjoitti:
On se hyvä, jos Minna ymmärtää jättää tuollaiset Hannut rauhaan, jotka eivät osaa edes IRL elämässä puhua asiaansa. Toitottavat vain täällä omiaan. Hyvä Minna kunnioitan sinua ja sinun juttujasi, mitä olen täällä lukenut. Olet ihana ihminen.
Kiitos, mutta ihanuus on minusta kaukana.
- hannufani
Hannu on etsinyt koko päivän Kerttua.
- Etunimillä
saa kirjoittaa. Löydän s-24 haulla vähintään 100 tulosta omalle harvinaiselle nimelle.
Tarjaa pelottaa nyt, olet paljastunut bylleröksi joka kirjoittelee täällä lähes aina yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517