mitä oot tehnyt tänään?
Mitä kuuluu Hannu?
21
105
Vastaukset
- kaverillinen_toivotus_ap
No hyvää yötä kuitenkin.
- MullaNormiPäivä
Töiden jälkeen kävin kokeilemassa erästä uutta liikuntalajia ja vaikken ole sitä aiemmin tehnyt, niin täytyy kehaista, että hyvin meni kuitenkin. Huomenna menen jatkamaan harjoituksia. Siinähän se päivän sisältö sitten olikin, ei töiden jälkeen paljon muuta ehdi. Entäs muut Hannut?
- VoiItku
Olen nyt sitten saanut oikean polveni kipeäksi tuosta uudesta lajista. :-(
- kyselevä_aloittaja
Mikähän laji kyseessä?
- hannukarenssissa
Kitunut. Silkkaa kärsimystä, henkisesti loppu jo aamulla kun herää raiskaukseen. Aamulla herätessä odottaa jo iltaa vaikka se on päivän pahin hetki ja vaikein. Juuri ennen kuin nukahtaa kärsin eniten koska tiedän että sama paska alkaa jälleen aamulla.
- eialoittaja
Mikäs nyt noin?
- kyllästynythmiäs
Oon ktlläsryty että sama horo kirjaa ja käyttää nimeäni kaivatessaan...itselläni. Ei tunteita Minnaan. Ei työkavereihinkaan.
- horon_toivotus
Hyvää huomenta Hannulle!
- ettästiedät
Ei hannua kaipaava minna kirjoita ikävä palstalla.
- Tiedetään
ettästiedät kirjoitti:
Ei hannua kaipaava minna kirjoita ikävä palstalla.
Kirjoittaa kyllä muuallakin kuin rakkauspalstalla.
- Mävain1
Tiedetään kirjoitti:
Kirjoittaa kyllä muuallakin kuin rakkauspalstalla.
Ei muuten kirjoita....paitsi nyt :) Enkä kirjoita muitakaan haukkumis, pilkka tai ilkeitä juttuja. Ja muutenkin aijon/yritän lopettaa tän touhun ja jättää Hannun rauhaan tältäkin osin. Vaikka eipä hän täällä edes ole, joten tuskin on edes huomannut. Ehkä ikäväkin tasoittuu, vaikka unohdu ei koskaan...ja kun taas hänet näen....
- Wiegehtes
horon_toivotus kirjoitti:
Hyvää huomenta Hannulle!
Samoin sinulle, kuka lienetkään. Olen Frankfurtissa ja huomenna jatkan Müncheniin. Deutschland überalles.
- kunnioita.etunimiä
Mävain1 kirjoitti:
Ei muuten kirjoita....paitsi nyt :) Enkä kirjoita muitakaan haukkumis, pilkka tai ilkeitä juttuja. Ja muutenkin aijon/yritän lopettaa tän touhun ja jättää Hannun rauhaan tältäkin osin. Vaikka eipä hän täällä edes ole, joten tuskin on edes huomannut. Ehkä ikäväkin tasoittuu, vaikka unohdu ei koskaan...ja kun taas hänet näen....
Juu kyllä Minna sun varmaan kannattaa jättää Hannu rauhaan! Juuri Se Suomessa asuva Hannu voi hommata sinulle vaikkapa lähestymiskiellon, kun hänen etunimelleen kirjoitat viestejä ikävä-palstalla. Palstalla ei saa kaipailla tai kirjoittaa mukavia viestejä tunnisteisesti, ne täyttävät vainoamisen tunnusmerkistön. Anonyymisti saat kirjoittaa ihan mitä shaissea tahansa ja kenestä tahansa tunnisteisestikin, kunhan et ihmistä erittäin hyvin yksilöivää etunimeä teksteihisi laita.
- kunnioita.etunimiä
kunnioita.etunimiä kirjoitti:
Juu kyllä Minna sun varmaan kannattaa jättää Hannu rauhaan! Juuri Se Suomessa asuva Hannu voi hommata sinulle vaikkapa lähestymiskiellon, kun hänen etunimelleen kirjoitat viestejä ikävä-palstalla. Palstalla ei saa kaipailla tai kirjoittaa mukavia viestejä tunnisteisesti, ne täyttävät vainoamisen tunnusmerkistön. Anonyymisti saat kirjoittaa ihan mitä shaissea tahansa ja kenestä tahansa tunnisteisestikin, kunhan et ihmistä erittäin hyvin yksilöivää etunimeä teksteihisi laita.
Ja tämä oli sarkasmia!!! Tiedoksi kaikille hitaammasti käyvillekin.
- ystävyydellä
Ja tämä oli sarkasmia!!! Tiedoksi kaikille hitaammasti käyvillekin.
Pidä sä vain sarkasmis, ei kiinnosta pätkääkään.
- ystävillä.tietty.taso
ystävyydellä kirjoitti:
Pidä sä vain sarkasmis, ei kiinnosta pätkääkään.
Pidä sä vain kommenttis, mua ei kiinnosta pätkääkään ne tai se, että kiinnostaako sua mun sarkasmit.
- hahahahhihih
ystävillä.tietty.taso kirjoitti:
Pidä sä vain kommenttis, mua ei kiinnosta pätkääkään ne tai se, että kiinnostaako sua mun sarkasmit.
Tuntuu kiinnostavan, kun noin hertsaat.
- miesjostakinmuualta
On se hyvä, jos Minna ymmärtää jättää tuollaiset Hannut rauhaan, jotka eivät osaa edes IRL elämässä puhua asiaansa. Toitottavat vain täällä omiaan. Hyvä Minna kunnioitan sinua ja sinun juttujasi, mitä olen täällä lukenut. Olet ihana ihminen.
- Mävain1
miesjostakinmuualta kirjoitti:
On se hyvä, jos Minna ymmärtää jättää tuollaiset Hannut rauhaan, jotka eivät osaa edes IRL elämässä puhua asiaansa. Toitottavat vain täällä omiaan. Hyvä Minna kunnioitan sinua ja sinun juttujasi, mitä olen täällä lukenut. Olet ihana ihminen.
Kiitos, mutta ihanuus on minusta kaukana.
- hannufani
Hannu on etsinyt koko päivän Kerttua.
- Etunimillä
saa kirjoittaa. Löydän s-24 haulla vähintään 100 tulosta omalle harvinaiselle nimelle.
Tarjaa pelottaa nyt, olet paljastunut bylleröksi joka kirjoittelee täällä lähes aina yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679- 19676