olla kaipaamatta, kun kaipaa yötä päivää ja ajattelee koko ajan. Täytyy antaa kuva, että kaikki on hyvin. Toivoisin hänelle kaikkea hyvää. En tahdo, että hän kärsii tilanteesta. Olen niin toivottomasti rakastunut, etten voi koskaan häntä unohtaa ja toivon näkemistä koko ajan. Olen kuin kiinni kasvanut häneen, hänen tuoksunsa ja hymynsä on aivan kirkkaana silmissäni, kaikki tapansa ja eleensä. Tosiaan välitän hänestä edelleen niin paljon. Olen sulaa vahaa pelkästä ajatuksesta. Hän on ihana!
On rankkaa yrittää
9
246
Vastaukset
- todella_rankkaa
Tiedän tunteesi.... Tunnen samoin erästä naista kohtaan.
- yhtänaistaajatellen
Toivotaanpa ettei tuollainen tilanne jatku kovin pitkään!
- Typerys
Rakastuin ja se on vain kiduttavaa tuskaa...ei mitään iloa...
- siksitässänytkin
Ei siihen yrittämiset vaan auta. Jotenkin surullistakin.
- yhteydenpitoauttaa
Miksi kärsiä tai kitua, kun voi tavata, pitää yhteyttä, nauraa, jutella ja nauttia elosta.
- ootvarmaanhällekintärkeä
Sinun kannattaa keksiä joku ratkaisu asiaan. Ei kannata antaa tärkeiden asioiden valua käsistä ;)
- kysymystäsuunnasta
Minnepäin a.p huhuilee ?
- kaipaussanaton
Ihan sattuisi kuin omalle kohdalle alotus. Itselläkin eräs tuttu N säihkysilmä joka sekottaa ajatukset ja askeleet, mutta niin kivalla tavalla että...
Voisi ottaa ja kaivella yhteystiedot , niin ei tarvitsisi kärvistellä ja peitellä todellisia tuntemuksia hänenkään. Hyvää voi olla myös yhdessä ;) - kirjoitahänellekirje
Miksi pitää yrittää olla kaipaamatta, kun samalla energialla voi kaivata. Miks pitää antaa väärä kuva asioista, vaikka hän todennäköisesti sen huomaa susta läpi.
Teillä on varmasti molemminpuolinen tunne toisianne kohtaa, kun noin vahvasti itse tunnet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662221Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61836Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381354Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71980Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21945- 19776
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93729