Vanhoja kuvia esiin Hämeenlinnasta

Jäsenistöä

16

2192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahastajaraju

Miksi ne sinulle pitäisi lähettää.Mitä teet niillä,rahastatko vai.......

• Jäsenistöä

En ole pyytänyt kuvia itselleni lähettämään. Miten kuvilla voi muka rahastaa? Hoh, hoijaa.

• kuviaon

Paljon on kuvia ja täällä pysyy.

• Jäsenistöä

Yli 1600 jäsentä on eri mieltä kanssasi:-)))

• mitä.on.korvien.välissä

Niitä kuvia julkaistaan FB:ssä .Et siis halua jakaa niitä muiden nähtäväksi. Sen kun vaan,piilottele.

• Jäsenistöä

Olet näköjään aloittelija netissä ja facessa, joten koita opetella miten toimitaan, tai pyydä äitiäsi apuun.

• äkkiväärää.nuorisoa

Minun äitini on haudassa. Jos eläisi, olisi yli satavuotias. Tuskin kovin hyvä neuvomaan.

• nukurauhassa
        Jäsenistöä kirjoitti:

Olet näköjään aloittelija netissä ja facessa, joten koita opetella miten toimitaan, tai pyydä äitiäsi apuun.

Äitini on kuollut.Oletko nyt iloinen.

• Salattua

Aika hassua, että ryhmä on suljettu. Meitä entisiä hämeenlinnalaisia - jotka emme ole facebookissa - voisi myös kiinnostaa. Ja nykyisiäkin toki.

• KalleKulkuri

Mikä estää liittymästä faceen?

• aina-mun-pitää
        KalleKulkuri kirjoitti:

Mikä estää liittymästä faceen?

Järki. Ei mulla muuta.

• Anonyymi

Toi mun linkki ei enää toimi, mut kokosin Hämeellinnan kansioista tälläsen etusivun. Sisältää tonkin kohteen.

https://tjm.pictures.fi/Hameenlinna/

Ja oma ehdotus ois, että tehtäs Hämeellinnasta joku portaali ja sinne vois kaikki kuvaajat laittaa linkkejä. Ja se ois kaikille avoin, ei tällänen pienelle piirille tehty facebook ryhmä. Hämeenlinnaa kun menee nurin ihan 70-luvun purkuvimman tahtiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi mun linkki ei enää toimi, mut kokosin Hämeellinnan kansioista tälläsen etusivun. Sisältää tonkin kohteen.

Ja oma ehdotus ois, että tehtäs Hämeellinnasta joku portaali ja sinne vois kaikki kuvaajat laittaa linkkejä. Ja se ois kaikille avoin, ei tällänen pienelle piirille tehty facebook ryhmä. Hämeenlinnaa kun menee nurin ihan 70-luvun purkuvimman tahtiin.

Luulisi, että museokin voisi olla kiinnostunut tällaisesta valokuvaportaalista. Suomea hävitetään nyt sillä vimmalla että on tärkeää tallentaa historiaa jonnekin mistä sitä ei voi edes vihervasemmisto poistaa tai muuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervehdys kaikelle kansalle. Päivittelin sivua uusiks. Nyt siinä on mukana Kauppakeskus Linnakin. Samalla linkillä pääsee tai etusivun kautta. Ja on avoinna kaikille.

Etusivu

https://tjm.pictures.fi/

Hyvää pääsiäisen aikaa ja hyvää kevättä kaikille
        T:Jero
        (kaikki alkoi SOTKAsta)

• Anonyymi

Kiitos Tuukka

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1907
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1610
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1144
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      906
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe