mulla on näkö vähän huonontunu (pitäs käydä optikolla) niin sun on tultava tarpeeksi lähellä että mä nään sut... ihan kosketusetäsisyydelle ;)
Tiedät sä että kun
19
142
Vastaukset
- Tääkivarmasti
Miehelle...
- oikeinarvattu
Miehellepä juuu
- kuulostaa_hyvälle
oikeinarvattu kirjoitti:
Miehellepä juuu
Menikö J-miehelle? ;)
- enainatunnista
kuulostaa_hyvälle kirjoitti:
Menikö J-miehelle? ;)
En ole ap, mutta Jmiehelle kyllä voin todeta näin. Näkö ei ole priimaa enää parin silmäleikkauksen jälkeen. :/
- valitettavastieiii
kuulostaa_hyvälle kirjoitti:
Menikö J-miehelle? ;)
meni T miehelle
- NoMuttaSiis
No, kun näet mun hahmon niin tartut vaan kiinni ja vedät mut riittävän lähelle :)
- enmäviitti
ku kuitekin pistät hanttiiin ;)
- NoMuttaSiis
enmäviitti kirjoitti:
ku kuitekin pistät hanttiiin ;)
Jos sattuisit olemaan hän ketä olen tässä viime aikoina lakkaamatta ajatellut niin en varmasti pistäis hanttiin :)
- ex-morkkis
kohta väität olevasi sokea että voit tarrautua minuun ja piirtää minut verkkokalvoillesi sormin. X)
- tuulähelle
Okei tuut seuraavan kerran vähän lähemmäksi niin kosketan sua silleen viattomasti olkapäälle.
- mitentulkitsensen
ja mitäs sitten, mitä se semmonen tarkottaa ;) entäs pään silitys? Oon monasti miettinyt näitä ku on näin ennenki tehty.
- mitäsemeinaaaa
Voiko se olkapään kosketus tarkoittaa anteeksi pyyntöä????
- tuulähelle
No lupaan koskettaa sillätavalla ettei jää epäselväksi.
- tuulähelle
Niin täytyy varmistaa, että hiplaan naista sitten
- sehänsiinäonn
tuulähelle kirjoitti:
No lupaan koskettaa sillätavalla ettei jää epäselväksi.
No mutta ku en mä uskalla :(((
- kerronsen
tuulähelle kirjoitti:
Niin täytyy varmistaa, että hiplaan naista sitten
Juu kyllä mä Nainen ooon ;)
- tuulähelle
Nyt ei voi muuta sanoa., kun ...(anna mennä vaan). Etäisyys alle puoli metriä sitten.
- kaitymmärrätttsen
tuulähelle kirjoitti:
Nyt ei voi muuta sanoa., kun ...(anna mennä vaan). Etäisyys alle puoli metriä sitten.
Mutta kun sä oot joka kerta ajanut mut pois kun olen yrittänyt lähestyä niin se on kyllä sun tehtävä nyt jos vielä jotain kaikesta huolimatta haluat...
- olentulessa
Silmiisi unelmissain jäin kiinni, sinuun painaudun. Vielä siinä hiljaa syliini laskeudut :) https://m.youtube.com/watch?v=OuyPrw8v7dE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1852719- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182227Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931148Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073