mulla on näkö vähän huonontunu (pitäs käydä optikolla) niin sun on tultava tarpeeksi lähellä että mä nään sut... ihan kosketusetäsisyydelle ;)
Tiedät sä että kun
19
146
Vastaukset
- Tääkivarmasti
Miehelle...
- oikeinarvattu
Miehellepä juuu
- kuulostaa_hyvälle
oikeinarvattu kirjoitti:
Miehellepä juuu
Menikö J-miehelle? ;)
- enainatunnista
kuulostaa_hyvälle kirjoitti:
Menikö J-miehelle? ;)
En ole ap, mutta Jmiehelle kyllä voin todeta näin. Näkö ei ole priimaa enää parin silmäleikkauksen jälkeen. :/
- valitettavastieiii
kuulostaa_hyvälle kirjoitti:
Menikö J-miehelle? ;)
meni T miehelle
- NoMuttaSiis
No, kun näet mun hahmon niin tartut vaan kiinni ja vedät mut riittävän lähelle :)
- enmäviitti
ku kuitekin pistät hanttiiin ;)
- NoMuttaSiis
enmäviitti kirjoitti:
ku kuitekin pistät hanttiiin ;)
Jos sattuisit olemaan hän ketä olen tässä viime aikoina lakkaamatta ajatellut niin en varmasti pistäis hanttiin :)
- ex-morkkis
kohta väität olevasi sokea että voit tarrautua minuun ja piirtää minut verkkokalvoillesi sormin. X)
- tuulähelle
Okei tuut seuraavan kerran vähän lähemmäksi niin kosketan sua silleen viattomasti olkapäälle.
- mitentulkitsensen
ja mitäs sitten, mitä se semmonen tarkottaa ;) entäs pään silitys? Oon monasti miettinyt näitä ku on näin ennenki tehty.
- mitäsemeinaaaa
Voiko se olkapään kosketus tarkoittaa anteeksi pyyntöä????
- tuulähelle
No lupaan koskettaa sillätavalla ettei jää epäselväksi.
- tuulähelle
Niin täytyy varmistaa, että hiplaan naista sitten
- sehänsiinäonn
tuulähelle kirjoitti:
No lupaan koskettaa sillätavalla ettei jää epäselväksi.
No mutta ku en mä uskalla :(((
- kerronsen
tuulähelle kirjoitti:
Niin täytyy varmistaa, että hiplaan naista sitten
Juu kyllä mä Nainen ooon ;)
- tuulähelle
Nyt ei voi muuta sanoa., kun ...(anna mennä vaan). Etäisyys alle puoli metriä sitten.
- kaitymmärrätttsen
tuulähelle kirjoitti:
Nyt ei voi muuta sanoa., kun ...(anna mennä vaan). Etäisyys alle puoli metriä sitten.
Mutta kun sä oot joka kerta ajanut mut pois kun olen yrittänyt lähestyä niin se on kyllä sun tehtävä nyt jos vielä jotain kaikesta huolimatta haluat...
- olentulessa
Silmiisi unelmissain jäin kiinni, sinuun painaudun. Vielä siinä hiljaa syliini laskeudut :) https://m.youtube.com/watch?v=OuyPrw8v7dE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501