Onko muilla vastaavia kokemuksia?

työtön0

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14161218/olenko-kadotuksen-ihminen

ja jos on niin olisi mukava käydä keskustelua aiheesta :)

7

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epyktiläinen

      Moi, kelasin sun viestejä läpi. Tuota sanotaan esoteerisessä perinteessä Mars-vihkimykseksi. Jokin lukko avautuu, alat elää, tunnet itsesi kokonaisemmaksi, alat ikäänkuin myös kadottaa vanhaa itseäsi. Uusi iloisuus tulee tilalle, tajunta laajenee. Anna edelleenkin kaikille anteeksi niin kaikki menee ok. Sulla on yhteys johonkin korkeampaan ja anteeksianto päällä Ilosella mielellä. Tuossa ei vielä läheskään kaikki, olet päässyt alkuun, elämänvirtaan vertauskuvallisesti sanottuna. Onnea matkalle, Pyhä Henki on mukanasi. Pyhän Hengen tunnet iloisuutena ja valoisuutena.

      • työtön0

        Kiitoksia :) tuo esoteerinen perinne on aivan uusi asia , kiitos siitä :)
        Juu ei tuolla kaikki ollutkaan :D sanotaanko näin että kirjan tai pari voisi tehdä näistä "kokemuksista" :)
        pystyn yhdistämään sekä todistamaan monet uskonnot toisiinsa , psykologian eri aiheet liittämään uskontoihin sekä "totuuteen"...monia sairauksia jotka eivät ole "sairauksia"
        Laaja juttu ja laajenee vaan :D eli lopunkaiken tullaan siihen pisteeseen että pystyn todistamaan kaikkeen olevaan olevan yhteyden Jumalaan ....sama Jumala kaikilla....eri nimiä tilanteista riippuen ....nykyään siis :)
        Ongelmana on siis jaottelu .

        Itse ehkä kutsuisin tätä Puhtaaksi Tietoisuudeksi , ilman jaottelua eri nimillä joka aina tuo erimielisyyksiä....tämä tuo Rauhaa , Oikeudenmukaisuutta , Rakkautta ja Maltillisuutta , siksi se on oikein tässä ja nyt :)

        Tietoisuus Jumalasta , hänen kauttaan pystyn itse olemaan Hänen kaltaisensa noilla ominaisuuksilla :)


      • työtön0
        työtön0 kirjoitti:

        Kiitoksia :) tuo esoteerinen perinne on aivan uusi asia , kiitos siitä :)
        Juu ei tuolla kaikki ollutkaan :D sanotaanko näin että kirjan tai pari voisi tehdä näistä "kokemuksista" :)
        pystyn yhdistämään sekä todistamaan monet uskonnot toisiinsa , psykologian eri aiheet liittämään uskontoihin sekä "totuuteen"...monia sairauksia jotka eivät ole "sairauksia"
        Laaja juttu ja laajenee vaan :D eli lopunkaiken tullaan siihen pisteeseen että pystyn todistamaan kaikkeen olevaan olevan yhteyden Jumalaan ....sama Jumala kaikilla....eri nimiä tilanteista riippuen ....nykyään siis :)
        Ongelmana on siis jaottelu .

        Itse ehkä kutsuisin tätä Puhtaaksi Tietoisuudeksi , ilman jaottelua eri nimillä joka aina tuo erimielisyyksiä....tämä tuo Rauhaa , Oikeudenmukaisuutta , Rakkautta ja Maltillisuutta , siksi se on oikein tässä ja nyt :)

        Tietoisuus Jumalasta , hänen kauttaan pystyn itse olemaan Hänen kaltaisensa noilla ominaisuuksilla :)

        vanha on kadonnut lähes täysin :) sairaan mielen alla oleva ego on hävinnyt ! nyt elän tietoisuuttani , sitä jonka näen puhtaana :)


    • OliverS

      Minusta hyvin asiaa kuvaava. . .

      "When you make the two into one,

      and when you make the inner like the outer,

      and the outer like the inner,

      and the upper like the lower,

      and when you make male and female
      into a single one,

      so that the male will not be male
      nor the female be female,

      when you make eyes in place of an eye,

      a hand in place of a hand,

      a foot in place of a foot,

      an image in place of an image,

      then you will enter the Kingdom"

    • työtön0

      yhteiskunnan mukaan olen mielenvikainen sekä arvaamaton :D ystävieni mukaan olen omituinen sekä kiltti ... omasta mielestäni pystyn kertomaan vinkkejä kuinka saavuttaa ns. Taivas paikka :D Mikä nyt niistä on se Todellisuus ? :D :D :D

    • OliverS

      Niinhän se menee että tie on yksinäinen ja ympäristö ei ymmärrä, silloin leimataan ihminen milloin milläkin verukkeella jotta voidaan sivuuttaa asia mitä ei ymmärretä.

      Sinä ymmärrät muita mutta muut eivät sinua tietoisuutesi vuoksi, eihän pikkulapsikaan ymmärrä aikusten maailmaa :)


      ”Ole se muutos, jonka haluat maailmassa nähdä”

      Mahatma Gandhi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe