Olenko Kadotuksen Ihminen?

työtön0

Tosiaan annoin kaikille anteeksi joka toi mukanaan myös anteeksiannon minulle...tämän kautta uudestisynnyin ylhäältä eli mielialani aivan fantastinen ...minusta tuli hyvää tarkoittava Ihminen. olihan tuossa kaikkea muutakin tapahtumaa mutta pääpiirteittäin.

tässä meditoidessa...teen sitä kävellessäkin , kuitenkin riisuin aluksi maailmasta kaiken ihmisen keksimän hallusinaation jos sitä siksi voi sanoa ...eli lähes kaiken tuntemamme...
sitten pääsin sen lopullisen materian kimppuun eli itseni kadottamiseen ...eli jäljelle jäisi vain tietoisuuteni ...ei keho...
pääsin tilaan jossa tajusin että olen sukupuoleton olento :D se oli aika hätkähdyttävä kokemus ! siitä pääsin vielä "valinnan" mahdollisuuteen , josta kieltäydyin ....ei pystynyt vielä lähtemään :)

Eli siis kun olen kadottanut jopa sukupuolenikin ...okei tiedän kyllä olevani mies nyt ...mutta sitten Taivaassa? tai niillä porteilla ....Ollaanko silloin sukupuolettomia tasa-arvoisia olentoja vai olenko kadotuksen Ihminen?

Tosiaan Jumala on ja Jeesuksen opetukset ovat mielestäni hyvät:) Ahneus sitten sotkenutkin loput...."Raamattu"

Buddha jutut on myöskin tosi jees...on Jiddua ja ihan kaikkee moneen menoon:)

On vain yksi Jumala, sama kaikilla ....monta erilaista tarinaa eri mielentiloista lähtien ...Uskonnoista lähtien .
Par aikaa olemme tekemässä Planeetastamme Helvettiä...sitä samaa Helvettiä, kyllä

Terveisin . Työtön Rekkamies Maailmalta

46

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtön0

      niin ja tosiaan itselleni annoin anteeksi ... unohtui mainita:D

      Risti,Leijona,Shiva

      3

      • työtön0

        noi kolme löytyy himasta...Risti fyysisessä muodossa, Leijona patsas sekä Shiva patsas ...liekkö vaikuttanut näihin "tiloihin" :D


    • Kugv

      Enpä tiedä noista patsaista, mutta onneksi olkoon tuosta kokemuksesta ja kyllä niin ne asiat tahtoo mennä kuten tuossa sepustit. Mm. parapsykologian kirjallisuudessa on näistä asiaa ja vaikka ne ri teoksissa on hieman eri tavalla selitetty on ne kaikki sitä samaa.

      • työtön0

        joo huomasin kans itse vasta pari päivää sitten vasta ton parapsykologian:) paljon oli kokemuksia mihin pystyi tulemaan yhdeksi ...jos näin voi sanoa :D

        oli todella vahva kokemus myöskin tosta Shivasta ....inkarnoituminen kuvaisi tilaa parhaiten....kesti noin 3-5 tuntia ....siksi mietin että onko mahdollista tosiaan että patsaankin avulla saa aikaan jonkinlaisia "yhteyksiä" ?

        joo ja jos joku haluaa hulluksi haukkua tai vääräuskoiseksi niin ei haittaa :) minähän tosiaankin kirjoitan tänne :D

        Kugv...kiitoksia :)


    • Jeesusontie

      Jos olet ottanut Jeesuksen Herraksesi ja uskot Häneen syntien sovittajana, niin pelastut. Jeesus on ainut tie taivaaseen - vain Hänen kauttaan pelastuu. Katumalla syntejä ja parannuksen teon kautta avautuu ovi Hänen yhteyteen.

      • työtön0

        Olen Katunut ja tehnyt parannuksen ...voin sen sanoa ...ja yhteys on :)
        Ihan fyysinen ...pään päällä sekä ajoittain ohimoiden alueella ...kokoajan jo jonkun aikaa ....:)


    • uskonsisar

      Tee valinta Jeesuksen puoleen.

    • työtön0

      No kun mietin tätä henkistä taisteluani sekä fyysistä niin näin jälkeenpäin voin sanoa että Jeesus on ihan oikeassa...ei Raamattu ,vaan Jeesus ...
      Buddha kans opetuksiensa kanssa...ei uskontona.
      Monet puhuvat tästä eri kielillä sekä eri näkemysten sekä tunteiden kautta ....
      Jeesus yks tunnetuimmista täällä puolen palloa...

      Uusi luomus ellen sanoisi :) Ja tämä tilanne näkökyky on jotain ihan omaansa :D

    • uskonsisar

      Raamattu on Jumalan rakkauskirje meille ja siellä juuri kerrotaan Jeesuksesta. Jeesuksesta, joka tuli maailmaan sovittamaan meidän syntimme - yksin rakkaudesta. Jumalan rakkaus on ollut suuri meitä kohtaan. Hän rakastaa sinuakin täydellisellä rakkaudellaan ja on valmistanut pelastuksen ja syntien anteeksiannon yksi armosta. Raamatussa sanotaan, ettei siihen saa lisätä, eikä ottaa mitään pois. Siksi vain siitä Kirjasta löytyy totuuden ja elämän sana.

      • työtön0

        väitätkö että Raamattu on ainoa Jumalan rakkauskirje?

        On vain yksi Jumala ...meillä kaikilla....me näemme eri paikoissa , eri mielentiloissa Hänet vaan eritavoin ....

        Raamatussa sanotaan, ettei siihen saa lisätä, eikä ottaa mitään pois. Siksi vain siitä Kirjasta löytyy totuuden ja elämän sana. = Mielestäni tuo on Ahneutta omistaa Jumalan sana....vai mitä mieltä olet?

        Mutta sitä tekee kaikki omilla tyyleillään ....sama Jumala kaikilla kuitenkin :)


      • työtön0
        työtön0 kirjoitti:

        väitätkö että Raamattu on ainoa Jumalan rakkauskirje?

        On vain yksi Jumala ...meillä kaikilla....me näemme eri paikoissa , eri mielentiloissa Hänet vaan eritavoin ....

        Raamatussa sanotaan, ettei siihen saa lisätä, eikä ottaa mitään pois. Siksi vain siitä Kirjasta löytyy totuuden ja elämän sana. = Mielestäni tuo on Ahneutta omistaa Jumalan sana....vai mitä mieltä olet?

        Mutta sitä tekee kaikki omilla tyyleillään ....sama Jumala kaikilla kuitenkin :)

        Jumala Rakastaa...sen tiedän...:) Itseppä me ihmiset Helvettimme tänne teemme ...fyysiseen maailmaan ;)


    • työtön0

      Tällä hetkellä olen saanut yhden "onneksi olkoon" ja loput ovatkin ollut sitten tuputtamista ....Jeesuksen työntämistä minulle....vaikka sanoin että Jeesus on hyvä jätkä :D

      siis kommentoinnit.... ensimmäinen kuulosti parhaimmalta :)

      valaistunut on hyvä sana tälle mutta on liki mahdotonta elää "valaistuneena" suomessa....tosiaan kun niin moni merkityksetön asia on menettänyt merkityksensä....esimerkiksi raha.....ei osaa arvostaa kyllä enään yhtään paskaa nimeltä raha :D Ahneuden työkalu oikein....riippuu kuinka sitä kumartaa :I


      oikein robottiyhteiskunta ellei paremmin voisi sanoa :D hahha :)

    • työtön0

      Tämä vielä että :
      Kun kykenet sisäistämään itseesi sen tosiasian että et tule saamaan mitään fyysistä mukaasi täältä Taivaaseen paitsi Tietoisen olemuksesi ...se saa sinut näkemään Maailman luonteen ja muuttumaan uudeksi :) Itse koin saavani olemukseeni "hengen hedelmän" täysikasvuisena lähes kun oivalsin sekä sisäistin tuon tiedon opiskeltuani itseäni sekä Maailmaa....annoin anteeksi kaikelle, samalla koin saavani anteeksi kaikilta jne ...

      jing jang , erittäin hyvä työkalu siihen että pääsee "perille" ymmärrykseen :)

    • työtön0

      Mutta silti....olenko kadotuksen Ihminen kun kadotin fyysisyyden tarkoituksen sekä ymmärsin paljon uusia asioita ?
      Kyllähän tää Ihmisen meno pikkasen "kadotus" henkiseltä näyttää nykyään :D
      meno on mitä on ...suorastaa hullutusta :D

      ei paljoa näe Ihmistä joka olisi Oikeudenmukainen,Hyvä,Rakastava ja Maltillinen

      nuo ovat minun Jumalani piirteitä . Hänet kenet koin tuossa joitain aikoja sitten todella vahvasti ...:)

      Kenen kaltaiseksi Ihminen on luotu nykypäivänä? ei ainakaan minkään tasapainoisen olennon....kun katsoo Ihmisten tilannetta ympäri Maailmaa....

      • uskonsisar

        Onko sinulla pelastusvarmuus? Koetko löytäneesi elämällesi tarkoituksen?


      • työtön0

        Pelastusvarmuus? koen kyllä olevani etuoikeutettu kun olen saanut tämän tapahtuman tapahtuneeksi elämässäni :)
        jokaisellahan tähän on mahdollisuus ...taistelu tänne käydään tietoisuuden sekä sekoitetun mielen kanssa :) hankala selittää :D

        Koen että tämä juurikin on elämän tarkoitus...ymmärtää ,herätä jne...
        ymmärtää Maailman sekä Ihmisen tila täällä....Ihminen alistanut luonnon :( ja monet muutkin asiat ....jopa toisiansa alistaa!
        Ahneuttansa porskuttelee :(

        Jeesushan on Tie,Totuus ja Elämä , eli mielestäni Jeesusta ei pitäisi palvoa ihan noin materialistisesti kuten nykypäivänä tehdään .... tarttuen , omistaen jne...
        Tietä kuljettuasi ymmärrät kuoleman todellisen merkityksen(ajan luonteen) , Totuus alkaa sen jälkeen hahmottua kunnes ymmärrät että on vain Elämä mikä jatkuu ja jatkuu :)

        Onko pelastusvarmuus sitä että on menettänyt kuoleman merkityksen elämässään?
        että on vain luonnollinen järjestys ....:)

        Vai onko Pelastusvarmuus vieläkin asia jolla saadaan toinen omistettua? Pelastusvarmuus ....se on sana....Ihmisen keksimä sana ....joten mitä tarkoitat sillä? :)

        Vai onko Pelastusvarmuus sitä että kuljemme Rakkaani kanssa tätä tietä yhdessä?
        ymmärtäen että emme voi toisiamme omistaa, ainoastaan Jumala voi meidät omistaa ja omistaakin :)

        Elämäni tarkoitus on tehdä tilasta jossa olen , se paras mahdollinen :)
        se että olen "yhtä" tilan kanssa, jossa kaikki on hyvin :) tähän löytyy Buddhalaisuudesta käsite nimeltään Samandhi ... :)


      • työtön0

        Jeesuksen opetukset ovat mainiot mutta porukka luulee että "ytimeen" päästään pelkästään Uskomalla niihin....ei ei....

        Buddha sama juttu

        Ne pitää sisäistää ....oivaltaa....:)


      • työtön0

        Lapset näkevät Totuuden , se että kuinka kauan riippuu ympäristöstä. Hehän ovat olleet Totuuden äärellä viimeeksi:)

        Vanhukset alkavat oivaltamaan mutta perille pääsy on vaikeaa juurrutettujen uskomuksien takia...enkä tarkoita pelkästään Uskontoja vaan kaikkia uskomuksia .

        Elämällä on merkitystä... Milloin Ihminen alkoi pelkäämään Kuolemaa???

        vastaukseni on : Kun Ihminen kadotti Jumalan tuntemuksen....silloin Hän alkoi pelkäämään Kuolemaa.


      • työtön0
        työtön0 kirjoitti:

        Lapset näkevät Totuuden , se että kuinka kauan riippuu ympäristöstä. Hehän ovat olleet Totuuden äärellä viimeeksi:)

        Vanhukset alkavat oivaltamaan mutta perille pääsy on vaikeaa juurrutettujen uskomuksien takia...enkä tarkoita pelkästään Uskontoja vaan kaikkia uskomuksia .

        Elämällä on merkitystä... Milloin Ihminen alkoi pelkäämään Kuolemaa???

        vastaukseni on : Kun Ihminen kadotti Jumalan tuntemuksen....silloin Hän alkoi pelkäämään Kuolemaa.

        Ihminen jopa loi Ajan mitatakseen Kuolemaa . ... Hullujahan Ihmiset ovat ! :D

        Ja jos joku kehtaa sanoa että " Aika" olisi jonkun muun keksimää niin kertokoot minulle että kuka sen on sitten keksinyt?

        Kesä, Syksy, Talvi ja Kevät ....todellisuudessa tarviiko sinun muuta tietää?

        Fyysinen ikäsi on vain muita varten kehitelty asia....Mielesihän voi olla vaikka kuinka nuori ! :) On Lapsia , Aikuisia ja Vanhuksia......tarvitseeko tämä jaottelu vielä numeroitakin?

        Yksinkertaisista asioista ollaan tehty järjettömiä ...


      • työtön0
        työtön0 kirjoitti:

        Ihminen jopa loi Ajan mitatakseen Kuolemaa . ... Hullujahan Ihmiset ovat ! :D

        Ja jos joku kehtaa sanoa että " Aika" olisi jonkun muun keksimää niin kertokoot minulle että kuka sen on sitten keksinyt?

        Kesä, Syksy, Talvi ja Kevät ....todellisuudessa tarviiko sinun muuta tietää?

        Fyysinen ikäsi on vain muita varten kehitelty asia....Mielesihän voi olla vaikka kuinka nuori ! :) On Lapsia , Aikuisia ja Vanhuksia......tarvitseeko tämä jaottelu vielä numeroitakin?

        Yksinkertaisista asioista ollaan tehty järjettömiä ...

        Siis on olemassa kyllä "Aika"....mutta se on erilaista aikaa jona me täällä sen tunnemme :) tai olemme opetelleet tuntemaan ....
        Tutkikaa asioita tässä hetkessä....ei menneen kautta :) itselleni tuonut paljonkin tällainen valinta :)


      • työtön0
        uskonsisar kirjoitti:

        Onko sinulla pelastusvarmuus? Koetko löytäneesi elämällesi tarkoituksen?

        Pelastusvarmuus....myykö joku niitä vaiko tarjoaa ?
        Kuka niitä tarjoaa?

        Koen että Jumalan kokeminen on tämä tarjoamasi varmuus...jos ei mielestäsi niin mikä se varmuus silloin on?

        Varmuus siitä että Jumala on...se on Palkinto mielestäni :)

        Joten jos olen omasta mielestäni saavuttanut Palkinnon...niin mihin tarvitsen vielä pelastuvarmuutta?


      • uskonsisar
        työtön0 kirjoitti:

        Pelastusvarmuus....myykö joku niitä vaiko tarjoaa ?
        Kuka niitä tarjoaa?

        Koen että Jumalan kokeminen on tämä tarjoamasi varmuus...jos ei mielestäsi niin mikä se varmuus silloin on?

        Varmuus siitä että Jumala on...se on Palkinto mielestäni :)

        Joten jos olen omasta mielestäni saavuttanut Palkinnon...niin mihin tarvitsen vielä pelastuvarmuutta?

        Jumala antaa pelastusvarmuuden, kun haluaa ottaa Jeesuksen ristin sovitustyön ja syntien anteeksiannon vastaan. Silloin uudestisynnymme ja tämä on Jumalan teko meissä. Hän synnyttää meidät uudesti ylhäältä. Taivasten valtakuntaa ei voi nähdä, jos ei ole syntynyt uudesti ylhäältä:

        "Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa." (Joh 3:3)

        Kun ihminen uudestisyntyy ylhäältä, hän saa Pyhän Hengen sinetin sisälleen vakuudeksi pelastuksesta:

        "Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti," (Ef 1:13)

        Omasta uskoontulosta eli uudestisyntymisestä voin kertoa sen verran, että sain pelastusvarmuuden siinä hetkessä, kun puolestani rukoiltiin. Aikaisemmin sisälläni oli ollut tyhjyyttä, jonka Jeesus täytti. Sisälleni tuli suuri ilo ja rauha, jotka ovat kestäneet tähän päivään saakka.


      • työtön0

        Kuulostaa kyllä samalta mutta en tullut Uskoon, vaan koin Jumalan....eli olen varma että Jumala todellakin on olemassa . Hengen Hedelmän saavutin...valaistumisen ensioireita jos näin voipi sanoa :D

        Tiedän että Jumala on olemassa ja että Jeesus opetti juurikin oikeita asioita tämän asian tajuamiseksi .

        Niin moni muukin on opettanut omilla tyyleillään ja tulee opettamaan monilla eri tyyleillään....kukin eri tilanteissa , kukin eri maailman näkemyksiensä kautta.

        mutta Jumala pysyy aina samana, se yksi ja ainut ....näkemys vain muuttuu Ihmisillä.

        Kuinka Jumala antoi sinulle tämän pelastusvarmuuden uskonsisar?
        Koitko Jumalan? vai rupesitko elämään Raamattua todeksi? Omaksuit siis Ilon ja Rauhan :)

        Onko Pyhän Hengen Sinetti , Hengen Hedelmä?

        Sori kun en ihan kartalla ole näitten sanontojen kanssa :D samaa tarkoittavia "sanontoja" on monissa Uskonnoissa nääs :D

        Jumalan omistamishalu vaan tuo sen ilmiön esille että ruvetaan haukkumaan muita vääräuskoisiksi ....ja väittämään omia sanontoja "oikeiksi"

        Eli kirjoitit uskonsisar: Uudestisyntymisestä ylhäältä, Pyhän Hengen Sinetti , Pelastusvarmuus.... nämä asiat sinä koit kuinka?
        älä sekoita muitten sanomisia tai kirjoittamisia tähän vaan kerro kuinka sinä koit nämä asiat :) Ilo ja Rauha mutta kuinka? :)

        On vain jotenkin hölmöä antaa näille kokemuksille erilaisia nimiä ....kun voisi olla samat nimet näille ! :D


      • työtön0

        Ja koin saavani syntini anteeksi kun oivalsin/sisäistin tämän Totuuden jota elän :)

        Kun elää Jumalan tuntemisessa....silloin ei tarvitse kirjoja taikka uskomuksia sitä todistellaakseen itselleen.... sen vain tietää todeksi:) Jumalan :)

        Ja Jeesuksen opetuksien paikkansapitävyyden ! enkä voi tarpeeksi tätä toitottaa että on opettajia muitakin :)

        Buddhan höpinät <3, vaan ei se rakennettu uskonto siihen ympärille .

        mutta uddhalaisuudessa kerrotaan kyllä noista hedelmistä ja uudelleensyntymistä ylhäältä...toisella tyyliillä vaan :)


      • uskonsisar
        työtön0 kirjoitti:

        Kuulostaa kyllä samalta mutta en tullut Uskoon, vaan koin Jumalan....eli olen varma että Jumala todellakin on olemassa . Hengen Hedelmän saavutin...valaistumisen ensioireita jos näin voipi sanoa :D

        Tiedän että Jumala on olemassa ja että Jeesus opetti juurikin oikeita asioita tämän asian tajuamiseksi .

        Niin moni muukin on opettanut omilla tyyleillään ja tulee opettamaan monilla eri tyyleillään....kukin eri tilanteissa , kukin eri maailman näkemyksiensä kautta.

        mutta Jumala pysyy aina samana, se yksi ja ainut ....näkemys vain muuttuu Ihmisillä.

        Kuinka Jumala antoi sinulle tämän pelastusvarmuuden uskonsisar?
        Koitko Jumalan? vai rupesitko elämään Raamattua todeksi? Omaksuit siis Ilon ja Rauhan :)

        Onko Pyhän Hengen Sinetti , Hengen Hedelmä?

        Sori kun en ihan kartalla ole näitten sanontojen kanssa :D samaa tarkoittavia "sanontoja" on monissa Uskonnoissa nääs :D

        Jumalan omistamishalu vaan tuo sen ilmiön esille että ruvetaan haukkumaan muita vääräuskoisiksi ....ja väittämään omia sanontoja "oikeiksi"

        Eli kirjoitit uskonsisar: Uudestisyntymisestä ylhäältä, Pyhän Hengen Sinetti , Pelastusvarmuus.... nämä asiat sinä koit kuinka?
        älä sekoita muitten sanomisia tai kirjoittamisia tähän vaan kerro kuinka sinä koit nämä asiat :) Ilo ja Rauha mutta kuinka? :)

        On vain jotenkin hölmöä antaa näille kokemuksille erilaisia nimiä ....kun voisi olla samat nimet näille ! :D

        Sain pelastusvarmuuden niin, että olin eräässä hengellisessä tilaisuudessa. Koin itseni syntiseksi ja tarvitsin Jeesusta syntien sovittajaksi. Tilaisuuden lopussa meni eteen pyytämään esirukousta puolestani. Siinä rukouksen aikana koin uudestisyntymisen ja valtava ilo täytti sydämen. Jeesus antoi kaikki syntini anteeksi ja koin suurta helpotusta ja oli kuin suuri taakka olisi otettu pois harteiltani - niin vapaa oloni oli. Askelkin tuntui paljon kevyemmältä. Koin todellakin Jumalan läsnäoloa ja Pyhä Henki tuli asumaan sisälleni - sitä sanotaan Pyhän Hengen sinetiksi/vakuudeksi.

        Hengen hedelmä on taas eri asia. Galatalaiskirje kuvaa tätä hedelmää:

        "Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen. " (Gal 5:22)

        Tämä hedelmä alkaa kypsymään meissä uskoontulon jälkeen, jos pysymme Kristuksessa ja vietämme Hänen kanssaan aikaa esim rukouksessa.

        Mistä muuten suutuit? Olen hyvin rauhalliseen sävyyn kirjoittanut, enkä haasta riitaa.

        Toivottavasti tämä selvensi sitä, mitä ajoin takaa.


      • työtön0

        en ole suuttunut mistään :) Anteeksi jos sait sellaisen vaikutelman :) saatoin innostua jos näin voi sanoa :D

        Hienoa kun Hengellisessä tilaisuudessa on voinut kokea tuon :) uskon että se on harvinaista että se todellakin tapahtuu jossakin tilaisuudessa :) kun yleensä ryhmissä yritetään saada muitten omia näkemyksiä sekaan jotka vaikeuttavat tätä "yhteyttä" :) Onneksi olkoon :)!
        Se todellakin tuntuu hartioissa asti ihan fyysisesti !! Ja kävellessä ! :D Uskomatonta :) Pakko sanoa että tätä kannatti odottaa ! :)

        Itse vain sain yhtenä päivänä tämän "Hengen Hedelmän" ...koin sen täysikasvuisena ja koen vieläkin...:) Mutta kun elät täyttä Hengen Hedelmää mielessäsi sekä fyysisesti niin eihän sinun tarvitse Jeesuksen kautta elää enään koska olet saavuttanut sen mitä Hän opetti ;) voisiko sanoa että elät tällöin Jeesusta.

        Itse en varsinaisesti rukoile ...yhteyden olen luonut kyllä...yritimme kommunikoida toistemme kanssa mutta sanotaanko näin että minun ymmärrykseni ei vielä pystynyt käsittämään Hänen olemistaan samassa tilassa kanssani :D
        mikään näkökentässäni ei muuttunut, mutta äänet sekä sähkön kautta kommunikointia yritettiin :)
        Myöskin mieleeni tuodaan välillä niin suuria asioita eteen että eivät ne omasta päästä kaikki voi tulla :D niitä sitten ratkon illan pimeinä tunteina :D
        Totuuden kaivelua jos niin voi sanoa :)

        Tietysti jos itse huomaa lähtevänsä "väärille" urille niin kannattaa taas sisäistää Jeesusta itseensä :) Olemmehan Ihmisiä ...erehtyväisiä ...


      • uskonsisar

        OK, anteeksi, että tulkitsin sinut väärin. On hyvä, jos voi olla jopa eri mieltä toisen kanssa hyvässä hengessä. Ja kiitoksia onnitteluista! :)

        Itse olen kokenut, että hengen hedelmä kypsyy pikkuhiljaa. Sen saa Pyhä Henki meissä aikaan. Usein myös vaikeudet kysyttävät tätä hedelmää. Se on siis Jumalalta tullutta ja vain Hänen yhteydessään se pääsee kypsymään. Vasta taivaassa se hedelmä/hedelmät on täysin täydellinen - täällä se on vielä enemmän tai vähemmän vajavainen - näin olen sen kokenut. Pyhä Henki tekee meissä muutenkin eheyttävää ja tervehdyttävää työtä.

        Itse myös koen rukouksen hyvin tärkeäksi. Aloitan päiväni aamulla rukoillen ja saan sydämeeni rauhan, jonka kanssa on hyvä käydä päivään. Muutenkin rukous antaa rauhaa ja iloa. Saa heittää Jumalalle kaikki murheet ja tietää ja luottaa, että Hän pitää meistä huolen. Jumala myös puhuu meille. Rukous on myös Jumalan kuuntelemista.


      • työtön0

        Minusta se lähti joten pahoittelut vielä kerran :) Nämähän ovat meidän näkemyksiä , mielestäni samasta asiasta :) ja näkemyseroista pitää keskustella! :D

        yhdyn kirjoittamaasi :) Taivaassa tajutaan asiat , ja tämä on alkusoittoa sille mitä siellä tajutaan ...jos näin voi sanoa :D

        Itse pikemminkin esitän Jumalalle kysymyksiä :D välillä tosiaankin pään alueella on niin suuria paineen tuntemuksia että huhhu ! :D mutta nekin hyvällä tapaa:)
        Kuvattu on pääkoppa ja siellä ei mitään vaarallista ollut :D

        Mahtavia juttuja ! :)


    • työtön0

      Jotkut sanovat että ovat osa Jumalaa...jotkut jopa sanovat olevansa Jumalia koska ovat osa Häntä....Itse sanoisin että olen oppinut tuntemaan Jumalaa pienen hiukkasen verran :)

      Itse olen kyllä Ihminen niin kauan kun täällä olen ...Maan päällä :) se mitä olen kokenut on mielestäni maistiaista tulevasta :) fyysisyyden tuollapuolen ...se minne kamelinkin on helpompi mennä kuin Ihmisen koska kamelilla ei paljoa omistettavaa ole :P

      eikä kameli kuvittele omistavansa jotakin....kameli tietää kaiken olevan "hyvällä" lainassa ;)

      Lehmätkin tietää....näkeehän sen jo käyttäytymisestä .... :) tosin kuinka ihminen käyttäytyy luontoa ja sen sääntöjä vastaan on hullutus ...


      Olenko siis Perimmäisen Totuuden äärellä vaiko Kadotuksen ihminen??

      kuitenkin täysin samanarvoinen kuin muutkin elävät Olennot täällä Maan päällä :) näin ainakin käsitin asian :D Ja tämä on koulu....Elämän koulu :)

    • työtön0

      Sekin vielä kirjoitettava että minut on kyllä Kastettu lapsena :)

      Erosin kirkosta kun huomasin heidän Ahneutensa kirkollisveron muodossa....

      Kastettu hyvällä asialla :) se että erosin fyysisestä kirkosta(verojen muodossa) ei kerro sitä ettenkö voisi olla Jumalan oma . ja tämä toinen "Kaste" ei ollut mikään näkyvä tapahtuma joksi tätä kutsun :)

      Tietoisuuden sekä sairaan mielen mittelön palkinto....

      Tietoisuus=Hyvä

      Sairas mieli = Paha


      Jeesuskin tästä asiasta muistaakseni jotakin mainitsee....

      Halusiko Jeesus muuten että Hänet nostetaan kaiken yläpuolelle?
      Eikös Hän ollut ja on TIE,TOTUUS JA ELÄMÄ?

      Tie jota kulkea, Totuus joka Tietä kuljettaessa tulee eteen, Palkintona Elämä = Kuoleman merkityksen menettäminen sekä ymmärrys asioiden todellisesta luonteesta ? näin ainakin itse koen tämän asian ...

      Tässä pieni pala Todellisuudestani :) Tajunnan laajentumisestani :)

      Aiheita on niin paljon kuin on asioitakin , jotkin ovat totta ja jotkin eivät . Ihmiset ovat mieltyneet pääosin jälkimmäiseen.

    • ihanmielenkiintoista

      Tätä ketjua katsellessani päällisin puolin tuli sellanen olo, että aloittaja tosissaan on "humalassa" Pyhästä hengestä :-) !

      Pitääks paikkansa (-; ?

      Toivottavasti tilasi jatkuu ja jatkuu, ja jatkuu ...8D

      • työtön0

        Tila on jatkunut jo reilut puoli vuotta :D se kuinka olen pystynyt käsittelemään tätä tilaa sekä informaation määrää oli aluksi aika epätoivoista toisten ihmisten silmään sekä korville :D
        Hulluksihan minua luultiin ja luullaan varmasti vieläkin :D
        Olin jo valmis lähtemään torille saarnaamaan ihmisille "Totuudesta" :D ja saarnasinkin muutamille tutuille :)

        Tosiaan jossain vaiheessa minulle annettiin tyyneys sekä rauhallisuus työkaluiksi jonka avulla olen onnistunut purkamaan tätä "informaatio" pläjäystä :)
        sekä saamaan ulkoisen olemukseni sellaiseksi että voin kertoa tyynesti tästä "Totuudestani" muille :) en tuputtaen(koska se on ahdistavaa) ...vaan jos joku haluaa kuulla:)

        Maailmassa on vaikka minkälaisia henkisiä työkaluja millä voi "avata" tätä :)

        tämä todellakin jatkuu ja jatkuu :) tajunnan laajentuminen niin sanotusti , olen sen aloittanut ja pysähtyminen on lähes mahdotonta :D
        vinkkinä minulle annettiin tämän alkaessa että kannattaa pitää jalat maan pinnalla....tämä siis toiselta ihmiseltä.....no arvaas vaan pidinkö? :D lähdin kuin raketti !

        Hallelujah! :D


      • työtön0

        Mutta koko elämäni olen pelännyt , ollut epävarma kaikesta mitä olen tehnyt ....ahdistus on ollut aivan älytöntä....masennus jne..

        kunnes tuli tämä näpäytys , informaatiotulva sekä mahtava olo :) siksi se oli näpäytys koska meinasin todellakin haljeta siihen ....mieleni sekä kehoni ...molemmat .

        tämä annettiin minulle :) ja koska tämä asia on niin laaja käsitteinen olen joutunut "selvittelemään" (sulattelemaan" ) tätä aikalailla :D

        Nyt zeniläisellä tyyneydellä eteenpäin ! :)

        Suuria henkisiä testejä tulee ajoittain sekä johdatus on välillä niin vahvaa että tekisi mieli kysyä "ylhäältä" että onko minussa joystikki kiinni ! :D

        Kaiken teen kuitenkin Hyvällä , Oikeudenmukaisesti , Maltillisesti :) Rakastamisen taitoa meidän pitää Rakkaani kanssa vielä hioa koska tämä Totuus on vienyt aikaani todella paljon :) Yhdessä mennään ja ollaan menty koko reissu ! :) Olen onnen Pekka ! :D


    • pelvarmsiitä

      Minäkin olen pelastunut.
      Olen pelastunut kaikilta maailman uskonnoilta, uskoilta ja uskovaisilta.
      Minulla on pelastusvarmuus siitä että en joudu viettämään ikuisuutta sekopäisten kaheleitten kanssa.

      • työtön0

        Onneksi olkoon siitä! :) Mielestäni kuitenkin meillä kaikilla on sama päämäärä ;)
        Jotkut sekoaa , jotkut uskoo tiettyihin asioihin tunteella ... mielentiloja on paljon :)

        Itse olen saanut pelastuksen uskonnoista ja opeista , monista erilaisista :) Kykenen kuitenkin palaamaan tilaan jossa on vain Jumala ja Hänen kauttaan usko itseeni :)
        Eli ei muuta kuin kokemus Jumalasta ja minä ....ilman uskomuksia :)

        ei kannata leimata ihmisiä mielestäni ... kukin koulunsa tyylillään....:)
        Seuraava asia mitä rupean "selvittään" on jälleensyntyminen ... jos sellainen on niin kuinka se toimii jne :)
        Eiköhän kesällä olla jo viisaampia tämän asian tiimoilta ! :)


      • työtön0

        Ei "normaali" koulussa näin kivaa ollut!

        Nyt on mielekästä koulunkäyntiä :) Elämänkoulun käyntiä :) Mysteerejä <3....nyt pääsen selvittelemään niitä :)

        Hallelujah! :D


    • alfa123om2222

      Olisipa laajempikin herätys mahdollinen Suomessakin. Galatalaiskirjeessä kerrotaan, että ei ole miestä eikä naista, vaan kaikki ovat yhtä. Sukupuolettomuus on hieno asia. Olen itsekin siihen suuntaan menemässä.

      Hengen hedelmät ovat kauniita. Hienoa, että olette kirjoittanut kokemuksistanne. Ne vahvistavat uskoani siihen, että on korkeampia ulottuvuuksia kuin vain tämä raamatun sanaan perustuva junnaaminen paikoillaan.

      Jos sanotaan, että sana tuli lihaksi niin voi kai se joskus olla niinkin päin, että liha tulee jälleen sanaksi.

      • työtön0

        sana ilman omistamista ;) suora Totuus :) minun todellisuuteni ...en voi sanoa että muiilla olisi sama mutta hienoa että on "kohtalotovereita" :)))


      • työtön0

        kiitoksia kappaleista ja kuuntelen heti kun kerkeän :)!

        Hyvä homma että tuon piristystä :) koin tarpeelliseksi jakaa kokemukseni sekä näkemykseni :) Rakkaalta ja minulta myös sinulle hyvät jatkot ja onnea elämän kouluun ! :)))

        Ankkuroikaa ihmiset itsenne oikeisiin asioihin! :) ne oikeat asiat tiedätte ainoastaan te itse :)


    • työtön0

      Mutta kun nyt tänään taas olen ajatellut asioita syvemmin ja syvemmin ... koen että pystyn kertomaan Taivaan olotilasta...seuraavan tason olotiloista ja olemisesta muiden kanssa .
      en kuitenkaan tiedä minkälaisia fyysiseltä olemukseltamme olemme siellä mutta sen tiedän että minuus (tietoisuus) itsestämme tulee mukanamme :) luonteemme siis tulee mukaan :)

      Kuinka sinne pääsyn pystyt saavuttamaan ja mitä käy jos näin ei tapahdu jne :)
      Sinne pääsyn pystyy kyllä opettamaan ja näyttämään , jos et saavuta tätä elämäsi aikana, synnyt uudelleen ... se että minkälaiseksi olennoksi synnyt riippuu täysin sinun mielenlaadustasi...
      Laji johon synnyt , sen päätät itse ...se että koska synnyt takaisin rippuu ihan täysin fyysisen maailman tuomasta mahdollisuudesta :) eli joskus voi olla että joudut odottamaan vuoroasi pitkäänkin mutta se tilaisuus tulee kuitenkin :)

      itse olen saavuttanut kyseiset olotilat :

      Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen

      myöskin Oikeudenmukaisuus :)

      monissa eri kulttuureissa tähän "Hengen Hedelmän" saavuttamiseen löytyy Tiet , eri tyyleillä sekä nimikkeillä mutta paikka jonne menemme loppujen lopuksi on sama :)

      Kun saavutat tämän mahdollisuuden saada nämä piirteet , olemalla ja elämällä niitä....sinua tarkkaillaan ;) sinua tarkkaillaan syystä että pystytkö käyttäytymään "Taivaan" olotilaan pääsyyn edellyttävällä tavalla :)

      Taivas eli seuraava taso jos näin voi sanoa :) se että mukaudummeko ME siihen Harmoniaan jota Taivaassa eletään on meistä itsestämme kiinni :) voimme myös tehdä Maan päällisen Taivaan , mutta siitä olemme erkaantuneet jo niin paljon että se näyttää lähes mahdottomalta.

      Jos olet täysi vittupää...väkivaltainen...ylimielinen .... kannattaa katsoa mikä laji maan päällä kantaa tällaisia ominaisuuksia koska siksi sinä olet tulossa syntymään seuraavassa elämässäsi :) :D Monet katuvat kuolinvuoteellaan elämänsä virheitä ....jolloin mielenlaatu/tietoisuus tulevat kohti Jumalaa jälleen...joka voi EHKÄ mahdollistaa syntymisen Ihmiseksi jälleen ... muuten matka ihmiseksi jälleentulemiseksi voi kestää ...joka viivyttää mahdollisuutta päästä seuraavalle tasolle ....

      -Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen
      = Harmonia
      =Taivas Tietoisuus
      =Mahdollinen pääsy uudelle tasolle, Taivaaseen , Nirvanaan ...parempaan paikkaan jossa ei ole erittelyä...on erilaisia Tietoisuuksia...mielentiloja kokemuksineen ...olemme kuitenkin erillisiä olentoja siellä ...omia itsejämme uudenlaisessa ympäristössä :)

    • työtön0
    • Hei!


      Lue Raamatusta lyhyet pikaoppaat kristinuskon perusasioista; Matteuksen evankeliumi, Johanneksi 1-3 kirjeet, ja Pietarin 1-2 kirjeet, Jaakobin kirje.
      Nämä ovat lyhyitä ja ytimekkäitä, joista selviää perusta nätisti kätevästi lukaisemalla nuo läpi.

      Joka tosissaan, harkitun vakavissaan vilpittömänä sanoo Jumalalle; "pelasta minut!"
      Ei jää vaille Jumalan tukea päämäräälle vilpittömässä pyrkimyksessä.

      Katso tämä; http://media7.fi

      Siunauksia
      Jari Laurila
      keskustelija

      • työtön0

        Koen Jeesuksen sanoman/opetukset pelastavana , sitäkin luen varauksella koska aikojen saatossa sekä kääntäjien virheiden puolesta sanomaa on muuteltu .

        Pitäisi päästä ensimmäisten/vanhimpien kirjoituksien äärelle mitkä ovat vielä olemassa että voisi saada kuvan ehkäpä totuudenmukaisemmasta Totuudesta :)

        Tämä mielentila , herääminen taikka uudestisyntyminen annettiin minulle ... olen kokenut elämässäni todella paljon "vainoa" sekä pelkoa , sekin ainoastaan oman sairaan mieleni tuotosta :)

        nyt olen vapautunut niistä...näen elämän tässä hetkessä jossa on lukuisia mahdollisuuksia :) en sanonut Jumalalle että "pelasta minut" , hän kaiketi huomasi että olen pelastusta vailla ja suoraan sanottuna tunki minuun Hengen Hedelmän ominaisuudet :)

        siitä sekosin ,kun en tiennyt mitä tapahtui, sekä informaation määrä oli valtava , mutta nyt on paketti aikalailla kasassa ja Hedelmä kasvatettu :) tuon sekoamisen aikana sain myös rangaistuksen , tai ehkäpä pirunmoinen koettelemus jota kesti 3 päivää.... täynnä demoneja,vainoa sekä suoraa tuskaista pelkoa ... tämän siis näin ja elin .. en nyt voi sanoa että se oli Helvetti mutta erittäin pahalta se tuntui .

        Tietoisuuteni sekä sairaan mieleni taistelu , Hyvä - Paha , Jing - Jang , Ylös - alas

        Hyvä voitti :) kävin kyllä alhaalla mutta pääsin ylös :)


        Mihin tarkoitukseen siis tarjoat pikaopasta Kristinuskoon ? Koetko kirjoituksistani...mitä? :D

        Jumala hyväksyi minut ... pelasti minut pahalta , alhaalta , sairaalta mieleltäni ja sain vihdoinkin nähdä todellisen itseni :) sairaan mielen takaa ....

        Olen kyllä lukenut Johannesta ja otteita monista eri kohdista :) otan ainoastaan itseeni ne kohdat jotka puhuttelevat tätä hetkeä :)

        kiitos kuitenkin ja siunauksia sinne ! :)


        Mutta jätän tämän keskustelun ja jatkan tuonne , näkemys tiestä taivaaseen :)

        jos nyt rehellisiä ollaan niin kävin ihan ensiksi ylhäällä(temmattiin suorastaan) , josta minut viskattiin alas :D sieltä ajan kanssa itseäni sekä maailmaa tutkaillen pääsin takaisin ylös ja Totuuden äärelle :)

        Missä Puhdas Tietoisuus kävi taistelua Sairaan Mielen kanssa ....
        jotkut näkivät sen pahana masennuksena, itsekkin uskottelin itselleni että se oli masennus tuolloin....kunnes päästin irti tästä käsityksestä :)
        aloin elämään sekä käsittelemään tuntemuksiani ja matkani kohti Taivasta alkoi :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe