Mutta kun nyt tänään taas olen ajatellut asioita syvemmin ja syvemmin ... koen että pystyn kertomaan Taivaan olotilasta...seuraavan tason olotiloista ja olemisesta muiden kanssa .
en kuitenkaan tiedä minkälaisia fyysiseltä olemukseltamme olemme siellä mutta sen tiedän että minuus (tietoisuus) itsestämme tulee mukanamme :) luonteemme siis tulee mukaan :)
Kuinka sinne pääsyn pystyt saavuttamaan ja mitä käy jos näin ei tapahdu jne :)
Sinne pääsyn pystyy kyllä opettamaan ja näyttämään , jos et saavuta tätä elämäsi aikana, synnyt uudelleen ... se että minkälaiseksi olennoksi synnyt riippuu täysin sinun mielenlaadustasi...
Laji johon synnyt , sen päätät itse ...se että koska synnyt takaisin rippuu ihan täysin fyysisen maailman tuomasta mahdollisuudesta :) eli joskus voi olla että joudut odottamaan vuoroasi pitkäänkin mutta se tilaisuus tulee kuitenkin :)
itse olen saavuttanut kyseiset olotilat :
Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen
myöskin Oikeudenmukaisuus :)
monissa eri kulttuureissa tähän "Hengen Hedelmän" saavuttamiseen löytyy Tiet , eri tyyleillä sekä nimikkeillä mutta paikka jonne menemme loppujen lopuksi on sama :)
Kun saavutat tämän mahdollisuuden saada nämä piirteet , olemalla ja elämällä niitä....sinua tarkkaillaan ;) sinua tarkkaillaan syystä että pystytkö käyttäytymään "Taivaan" olotilaan pääsyyn edellyttävällä tavalla :)
Taivas eli seuraava taso jos näin voi sanoa :) se että mukaudummeko ME siihen Harmoniaan jota Taivaassa eletään on meistä itsestämme kiinni :) voimme myös tehdä Maan päällisen Taivaan , mutta siitä olemme erkaantuneet jo niin paljon että se näyttää lähes mahdottomalta.
Jos olet täysi vittupää...väkivaltainen...ylimielinen .... kannattaa katsoa mikä laji maan päällä kantaa tällaisia ominaisuuksia koska siksi sinä olet tulossa syntymään seuraavassa elämässäsi :) :D Monet katuvat kuolinvuoteellaan elämänsä virheitä ....jolloin mielenlaatu/tietoisuus tulevat kohti Jumalaa jälleen...joka voi EHKÄ mahdollistaa syntymisen Ihmiseksi jälleen ... muuten matka ihmiseksi jälleentulemiseksi voi kestää ...joka viivyttää mahdollisuutta päästä seuraavalle tasolle ....
-Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen
= Harmonia
=Taivas Tietoisuus
=Mahdollinen pääsy uudelle tasolle, Taivaaseen , Nirvanaan ...parempaan paikkaan jossa ei ole erittelyä...on erilaisia Tietoisuuksia...mielentiloja kokemuksineen ...olemme kuitenkin erillisiä olentoja siellä ...omia itsejämme uudenlaisessa ympäristössä :) Seksiä siellä ei ole :D Mutta pelkästään se olotila siellä on vaan niin mahtavaa että et sitä kyllä siellä tarvitsekkaan :)
jotkut kokeilee tätä https://fi.wikipedia.org/wiki/Asketismi mutta onhan tuo ihan kidutusta :D mutta se että halu ei ohjaa sinua vaan sinä sitä onkin se pääasia .
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jalo_kahdeksanosainen_polku
Tulen pitämään tästä kiinni koko elämäni :) Toivottavasti pystyn näyttämään toteen sen että olen kelvollinen :) Tämä pitää elää Tietoisesti näyttäen se myös Fyysisesti :)
Minulle on annettu 2 kertaa mahdollisuus poistua tästä maailmasta ...täysin tietoinen valinnan hetki , istuin keskittyneenä kotisohvallani kun tämä mahdollisuus annettiin minulle ...kieltäydyin koska minua ehkä pelotti jättää tämä maailma tässä vaiheessa ...minulla on paljon Rakkaita ihmisiä ympärilläni enkä voinut jättää heitä vielä...
minun pitää kertoa tästä lähimmäisilleni koska jos valinta tuodaan minulle vielä aion kokeilla mitä toisella puolella on :) Fyysisyydestäni aion pitää kyllä valinnan tullen kiinni mutta jos en voi niin lähden ;D
mutta koska jäin kertomaan tästä asiasta muille , koen olevani Bodhisattva :)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Bodhisattva ,mutta tämäkin nimitys on vain tietynlaiselle tietoisuudelle ei fyysisyydelle ... ei ole fyysisyyttä...on vain Tietoisuus :) Tietoisuuden fyysinen ILMENTYMÄ !
Tämä on tarkoitettu kaikille Uskonnoille, Roduille sekä Tietoisuuksille <3
Tarkoitukseni on käydä läpi tämä Tie, kerroin Totuudesta kuinka minä aion sen kulkea , sekä Elämästäni jonka jo kerroinkin :D
Ja tämä kaikki...tässä ja nyt . ei eilisessä eikä huomisessa :)
Näkemys Tiestä Taivaaseen
20
85
Vastaukset
- työtön0
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14161218/olenko-kadotuksen-ihminen
kokemuksiani , mielentilojani sekä näkemyksiäni :)- työtön0
Tosiaan haluan vielä sen kirjoittaa että tämä asia josta kerron on minulle totta...minun Todellisuuteni :)
En tuputa , enkä aio sitä tunkea kenellekkään...se jota kiinnostaa , kiinnostuu itsestään tämän kautta :)
Tämä ei ole oikea Tie...tämä on minun Tieni :) - työtön0
https://fi.wikipedia.org/wiki/Laupias_samarialainen
mielentila jota kannattaa toteuttaa ihan fyysisestikkin :)
Tie , Totuus ja Elämä ... Jeesus ei puhunut paskaa :)
- ei_pääse
Sipilä vero suunnittelee kymmenykset.
- työtön0
surullista jos elät elämäsi Sipilän mukaan :( Onnea taipaleellesi kuitenkin :)
Yhteiskunnalle tällainen ajattelutapa on hirvitys...oli Jeesuksen aikoihin ja on nytkin :D - työtön0
työtön0 kirjoitti:
surullista jos elät elämäsi Sipilän mukaan :( Onnea taipaleellesi kuitenkin :)
Yhteiskunnalle tällainen ajattelutapa on hirvitys...oli Jeesuksen aikoihin ja on nytkin :DMyöskin niin sanotuille Jumalattomille tämä asia on lähes mahdoton kokea, mutta sen aika tulee :) joko tässä elämässä tai sitten monien elämien kautta :)
Joidenkin ihmisten on lähes mahdoton kokea Rakkautta taikka hyvää...kiitos Traumoille mitä meille syötetään koko elämämme ajan ...Totuudesta erkaantumista sanoisin...toisten näkemyksien tunkemista mieliimme .
- työtön0
Elämä jatkuu ja jatkuu...se että minne se jatkuu ja missä muodossa , siihen sinä voit todellakin vaikuttaa :)
Elämä on Tietoisuus , ei kehosi :) Kehosi on vain Elämäsi/Tietoisuutesi ilmentymä tällä tasolla ;)
Olen itse kokenut ns. "inkarnaatioita" muutamia ja tällöin tuli ymmärrystä asioista joista en olisi koskaan voinut ilman niitä ymmärtää :)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Inkarnaatio
Olen ihminen mutta olen kokenut suurempia mielentiloja jotka ovat avanneet minun ymmärrystäni asioista :) - työtön0
Inkarnoituessani Maitreya Buddhan näkemykseen koin ja selvitin kuinka saattaa mahdolliseksi Taivas Maan päälle. Rauha
Inkarnoituessani Jeesuksen opetuksiin sekä näkemyksiin koin ja näin tämän "tien" seuraavalle tasolle, jota Taivaaksi kutsutaan ja myöskin Rauhan opetus.
Inkarnoituessani Shivaksi ymmärsin sukupuolettomuuden sekä tuhon ja uuden alun merkityksen ja sen kiertokulun tärkeyden tietyin väliajoin....Vedenpaisumus tarinat kertovat tästä .
menettäessäni oman Egoni eli "saastuneen" mieleni , puhdistuin ja kykenin ottamaan vastaan nämä ominaisuudet sekä näkemykset :)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Dharma
10 käskyä jne.... dharmaa dharmaa beibeh ! :)
Minussa on täydentynyt eräänlainen kolminaisuus ,ja koen että tämä ei voi olla huono asia :)
Jeesus , Buddha ja Shiva :) Tasa-arvoinen , Rauhaa haluava , Oikeudenmukainen joka käsittää Tuomion perusteet ja käytännöt (tosin en siirryttäessä Taivaaseen) mutta ne jotka tapahtuvat Maan päällä ja pään sisällä :D
Yhteiskunnan silmissä olen mielenvikainen , lääkinnän tarpeessa oleva ongelma tapaus ...arvaamaton mukamas vaikken pahaa ole kellekkään tehnyt :I
Töihin en aio mennä koska mielestäni se palvelee yleensä vääriä asioita ja saa mielen karkaamaan todellisesta tarkoituksestamme . Rahan palvonta on yksi suurimpia ns. "syntejämme" ... se saa todellakin mielen pois sieltä missä sen minun näkemykseni mukaan kuuluisi olla .
Omistaminen jne....mitään käsin kosketeltavaa et mukaasi saa ....sisäistä tämä niin tajuat jutun jujun...sisäistä,oivalla ja elä sen mukaan :)
Palkintona on ymmärrys Elämän todellisesta luonteesta :) Jumalan tunteminen sekä tieto Taivaasta :)
Tie Valaistumisen kautta Taivaaseen :) Elämän jatkumo :)
Pitäkää Rakkaistanne huolta :) Ei muuta kun DHARMAA opettelemaan!!! :DDD - työtön0
Kuolleiden kunnioittaminen on hieno asia jos sitä tehdään oikeista ja hyvistä syistä ...ilman omistamista .
Mutta sellaiset henkilöitymät jotka ovat saaneet aikaan paljon pahaa maan päällä , miksi heitä muistellaan?
Koska on selvää että näiden "pahojen" henkilöitymien muistelun takia sodat jatkuvat ja kaikki paha maan päällä ....
Pelko uusiutumisesta määrää heikoimpien tahdin...ja ne jotka osaavat tätä käyttää hyödykseen omistavat Maan nykyään...
Vain anteeksi antamalla itsellesi sekä ihan kaikille muillekkin voit unohtaa Pelon...koska jos annat anteeksi niin miksi sinulla olisi enään syytä pelätä? Alat elämään suoraa omaa Tietoisuuttasi :)
Lapsuuden muistot ovat useimmilla se SUURIN jarru käsittää tätä asiaa mutta muista....anteeksianto ;) vaikeaa juu .... mutta mitä vittua...aiotko elää koko elämäsi lapsuutesi taikka jonkun muun tapahtuman kautta? MUISTON KAUTTA!?!?!?!
Herää! Sinun kuuluu elää elämääsi nyt ja vain tämän hetken kautta ! menneisyyttä ei ole enään olemassa ! on vain tämä hetki ja unelmointi tulevaisuudesta on mahtavaa!!!
unelmointi on todellista :) En elä elämääni enään Fyysisyyden kautta ... voin toteuttaa ihan mitä vain pelkästään Tietoisuudessani :) Kuhan muistaa syödä! :D :D :D
ja se on Rikkautta !
Ei muiden odotukset , ei muiden tuputtamat "totuudet" ...ne eivät ole sinun TODELLISUUTTASI! tai jos on , se vasta onkin SURULLISTA!
Tullessasi tähän Maailmaan olit nimetön , läheisyyttä/suojaa , rakkautta kaipaava ja hyvää tahtova olento....Oletko saanut sitä mitä tänne tulit hakemaan alunperin???? oletko saanut toteuttaa tehtävääsi hyvää tahtovana olentona??
Moni ei ole saanut....ollaan lähdetty ihan väärille "teille" ... moni katkeroituu,tulee vihaiseksi/väkivaltaiseksi, suoraan sanottuna pettyy...
Lähes kaikki oppimasi "totuus" on harhaa ....Ihmisen kehittelemää , väärin tarkoitusperin kehittelemää ahnetta tarkoitusta ...
HUOM! TÄMÄ EI OLE TOTUUS VAAN MINUN TODELLISUUTENI! - työtön0
"'Silloin Jeesus sanoi opetuslapsilleen: 'Totisesti: rikkaan on vaikea päästä taivasten valtakuntaan. Minä sanon teille: helpompi on kamelin mennä neulansilmästä kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan.'
tosiaan...omistamishalu tekee kulkemisesta vaikean :)- työtön0
kaikki täällä oleva on vain "hyvällä" lainassa oppiaksemme todellisen luontomme :)
Todellisen merkityksen antaminen asioille .... asioihin joille olemme itse luoneet harhaiset merkitykset :) joiden mukaan suurin osa täällä elää ....
miten kuvittelet omistavasi yhtään mitään kun se sinulta viedään pois anyway Tietoisuutesi(elämän) jättäessä fyysisyytesi/kehosi? mistä moinen kuvitelma "omistamisesta" on kotoisin?
Tullessasi tähän Maailmaan olit nimetön , läheisyyttä/suojaa , rakkautta kaipaava ja hyvää tahtova olento....
Tietoisuutesi tuli lihaksi.... tehtävänä tuoda hyvää esille , löytää Rakkautta ja saada sitä myös muilta....nimettömänä eli tasa-vertaisena .... herääkin kysymys: Mistä tulimme ? ;D
ja kukas sitä Pahuutta opettaa elämän koulun varrella koska sitä ei syntyessä ole ?
Sairaan Mielen omaava Ihminen , mieli jota on rakennettu jo ties kuinka kauan .... historiastamme löytyy tarinaa ties minkälaista :P
PEACE!:)
- työtön0
Olen menettänyt harhojen merkitykset lähes kokonaan... omistaminen, raha , kulta jne ... en ole sitä kerryttänyt elämäni aikana joten se ei tuo minulle hampaiden kiristelyä sekä ahdistusta ... :) materiaan kiinnittäytyminen , haluaminen jne ...
tästä Raamatussa lisää ...hampaiden kiristelystä :D
mutta tämä tulee jokaisen osaksi lähitulevaisuudessa...ymmärtää tämä pointti... joillekkin tämä tulee tuomaan suurtakin ahdistusta :P jos olet mieltynyt elämään muiden asioiden kautta :)
tämä on "tapahtuma" on laitettu liikkeelle jo jonkin aikaa sitten mutta mullistus tämän asian tiimoilta on saapumassa Maahan Ihmisten keskuuteen :)
meitä valmistellaan tulevaan .... on se sitten joko Fyysisen Messiaan tuleminen tai Messiaan Tietoisuuden tuleminen meissä Ihmisissä jota jotkut sanovat Kristus Tietoisuudeksi , Maitreya , Krishna , .... Jiddu jne ...
itse nimittäisin tätä Taivas Tietoisuudeksi tai Puhtaaksi Tietoisuudeksi jotta ei luotaisi erittelyä . Puhtaan Maan Taivas Tietoisuus!!!! siinähän se :DDD- työtön0
Taivas ja Maa yhdistyvät :) Tämän tuo tullessaan oikea Tietoisuus.. se perimmäinen Totuus sinussa ilman "harhaa" :)
Jumalan mukaan eläminen täällä maan päällä eli aikalaillla Dharma :)
Jeesus oli Ihminen , Tien,Totuuden ja Elämän näyttäjä , Viisas Tietoisuus henkilöityneenä eläen Tien,Totuuden ja Elämän .
Jos hän tulisi uudelleen Fyysisessä olomuodossa ihmisenä...ottaisin Hänet vastaan tasa-arvoisena Ihmisenä . en nostattaisi häntä itseäni ylemmäs, en myöskään alemmas.. mutta ottaisin ilomielin hänen Tuomionsa vastaan :)
Mutta koenkin tämän 7 kk aikana käyneeni läpi jo Tuomion... Taivaan kautta Helvettiin ja sieltä ns. Kristus Tietoisuuteen ....näitten vaiheiden kautta onkin helpompi kertoa matkan teosta :D
Tosiaan olen porteilla käynyt 2 kertaa, Taivaan kaiketi ....Tietoisuuteni kautta, en minkään Fyysisen tapahtuman taikka sairaan mielen oikun takia ....puhtaan tietoisuuden kautta :)
Keskittymällä harhan poistamiseen tämä tulee mahdolliseksi :)
Minun Todellisuuteni .... josta vain avaudun :D Tietoisuudessani käyty matka :) jota elän nykyään :)
- työtön0
19 Tietäkää, rakkaat veljeni, että itse kunkin tulee olla herkkä kuulemaan mutta hidas puhumaan ja hidas vihaan, 20 sillä miehen viha ei johda oikeudenmukaisuuteen, jota Jumala tahtoo. 21 Olkaa siis sävyisiä ja pankaa pois kaikki saasta ja pahuus. Ottakaa vastaan sana, joka on teihin istutettu ja joka voi pelastaa teidän sielunne.
22 Toteuttakaa sana tekoina, älkää pelkästään kuunnelko sitä -- älkää pettäkö itseänne. 23 Se, joka kuulee sanan mutta ei tee sen mukaan, on kuin mies, joka kuvastimesta katselee omien kasvojensa piirteitä. 24 Hän kyllä tarkastelee itseään, mutta poistuttuaan hän unohtaa saman tien, millainen on. 25 Mutta se, joka kiinnittää katseensa vapauden täydelliseen lakiin ja jää sen ääreen, ei unohda kuulemaansa vaan tekee sen mukaisesti, ja kerran hän on saava kiitoksen siitä mitä tekee. - työtön0
https://fi.wikipedia.org/wiki/Dharma ja siitä kerrontaa Raamatussa:
19 Tietäkää, rakkaat veljeni, että itse kunkin tulee olla herkkä kuulemaan mutta hidas puhumaan ja hidas vihaan, 20 sillä miehen viha ei johda oikeudenmukaisuuteen, jota Jumala tahtoo. 21 Olkaa siis sävyisiä ja pankaa pois kaikki saasta ja pahuus. Ottakaa vastaan sana, joka on teihin istutettu ja joka voi pelastaa teidän sielunne.
22 Toteuttakaa sana tekoina, älkää pelkästään kuunnelko sitä -- älkää pettäkö itseänne. 23 Se, joka kuulee sanan mutta ei tee sen mukaan, on kuin mies, joka kuvastimesta katselee omien kasvojensa piirteitä. 24 Hän kyllä tarkastelee itseään, mutta poistuttuaan hän unohtaa saman tien, millainen on. 25 Mutta se, joka kiinnittää katseensa vapauden täydelliseen lakiin ja jää sen ääreen, ei unohda kuulemaansa vaan tekee sen mukaisesti, ja kerran hän on saava kiitoksen siitä mitä tekee.
26 Jos joku luulee olevansa Jumalan palvelija mutta ei pysty hillitsemään kieltään, hän pettää itsensä ja hänen jumalanpalveluksensa on turha. 27 Puhdasta, Jumalan ja Isän silmissä tahratonta palvelusta on huolehtia orvoista ja leskistä, kun he ovat ahdingossa, ja varjella itsensä niin, ettei maailma saastuta.
13 Kuka teistä on viisas ja ymmärtäväinen? Esittäköön hän osoitukseksi hyvästä vaelluksesta tekonsa, sävyisästi, niin kuin viisas tekee. 14 Mutta jos teidän sydäntänne hallitsee katkera kateus ja riidanhalu, älkää vastoin totuutta kerskuko kuvitellulla viisaudellanne. 15 Sellainen ei ole ylhäältä tulevaa viisautta, vaan maallista, ihmisistä tulevaa, pahojen henkien viisautta. 16 Sillä siellä, missä kateus ja riidanhalu vallitsevat, on myös hillittömyyttä ja kaikenlaista pahaa. 17 Mutta ylhäältä tuleva viisaus on puhdasta ja pyhää, ja niin se myös rakentaa rauhaa, se on lempeää ja sopuisaa, täynnä armahtavaisuutta ja hyviä hedelmiä, se on tasapuolista ja teeskentelemätöntä. 18 Vanhurskauden siemen kylvetään rauhan tekoina, ja se tuottaa hedelmän niille, jotka rauhaa rakentavat.
ja löytyy paljon muutakin Dharmaan liittyvää Raamatusta, kuten Jeesuksen jutut :)
Kristinusko väittää vääräuskoisiksi .... vaikka sama asia toistuu molemmilla :/
Lieneekö omistamishalua? ehkäpä..... - työtön0
tässä ja nyt hetkessä eläminen...ei menneessä eikä tulevassa...Tietoinen tila täydellisimmillään .
Raamatussa mainintaa tulevaisuuden mietinnästä :
13 Kuulkaa nyt, te jotka sanotte: "Tänään tai huomenna me lähdemme siihen ja siihen kaupunkiin, viivymme siellä vuoden, teemme kauppoja ja keräämme hyvät voitot." 14 Ettehän te tiedä, mitä huomispäivä tuo teidän elämäänne! Savua te olette, joka hetken näkyy ja sitten haihtuu. 15 Näin teidän tulisi sanoa: "Jos Herra tahtoo, niin me elämme ja teemme sitä ja sitä." 16 Mutta nyt te kerskutte ja rehentelette. Kaikki tuollainen kerskailu on pahasta. 17 Joka tietää, mitä on tehtävä, mutta ei tee, se syyllistyy syntiin. - työtön0
Kadottamalla "itsesi" eli turmeltuneen Mielen=Ego=Paholainen johon löytyy neuvoja monista paikoista/kirjoituksista(uskonnoista)
Löydät Todellisen Itsesi=Puhdas Tietoisuus=Pyhä Henki , joka tuo esille Tunteen että olisit ollut unessa koko Elämäsi ajan.(Hämmästys ja järkytys sekoittuvat)
Tulet käymään läpi Henkisen Kiirastuli osuuden joka muuttuu fyysiseksi koska elät suoraa Pyhää Henkeä puhtaan Mielen kautta kehoosi jolloin vastassa on kaiken kattava "Tuomio" (Henkilökohtainen,riippuen eletystä elämästä sekä painajaisesi käyvät toteen(hallusinointi jne)
Jotkut selviää, sekoaa taikka heittävät veivinsä todennäköisesti oman käden kautta.(joskus vieden mukanansa muitakin) Joten läheiset/suojelevat ihmiset ovat tässä vaiheessa erittäin tärkeitä!! Jotka tiedostavat tapahtuman!!!
Jos selvisit elossa...ONNEKSI OLKOON! :)
Kun turmeltunut Mieli murtui sekä Tietoisuutesi pääsi suoraa virtaamaan toi se mukanaan Totuuden, vaikka puhdistuitkin se on vääristynyt Totuus koska kestää aikansa että opettelet vanhoista uskomuksista(sisältää lähes koko "opitun" elämäsi) eroon ja kykenet erottelemaan oikean väärästä.
Tällöin saattaa tulla masennus...et ymmärrä Maailmaa kuten sen ymmärsit ennen(ja se muuttuu kokoajan tämän prosessin aikana) ja tämä tuo ahdistusta ...asiat joille annoit ennen Arvoa .. no nyt niiden Arvot ovat kadonneet...merkitykset kadonneet , ja tämä tuo jopa itsemurha ajatuksia sinulle!! älä lankea siihen ansaan!!!
mutta usko tai älä tämä on lopulta todella Hyvä asia :)
Toivottavasti todellakin sinulla on tällöin Rakkaita ihmisiä ympärilläsi jotka eivät Tuomitse sinua tietynlaiseksi , koska tämä tapahtuma tuo väistämättä läheisille ja muille sellaisen näkemyksen sinusta että olisit "seonnut" taikka hullu.
Tähän väliin tulee pysähtymisen paikka, tarkoittaa sulkeutuneisuutta ja yksinäisyyttä jopa askeesin kaltaista olemista jolloin käyt läpi itseäsi :)
Anna itsellesi aikaa...jos se tarkoittaa kotona kökkimistä puoli vuotta vaikka niin ole itsesi kanssa RAUHASSA! Jotkut kutsuvat tätä masennukseksi :D tasapainotusta uuteen elämään voisi sanoa ;)
Itse aloin lukemaan Buddhasta ja hänen opeistaan aivan ensiksi koska koin "tuomiossani" hallusinaatiossani hänet Pelastavana tekijänä :)
Jeesuksen koin myös mutta se liittyi Kuolemaan ja koin tämän pikemminkin ahdistavana silloin .... MUTTA EN ENÄÄN !!! :)))
Ottakaa Jeesuksen opeista selvää ja tutkikaa Raamattua varauksella :)
Monia muita Uskontoja ja uskomuksia imin itseeni ...filosofioita jne.
Kirjoitettua historiaa alusta asti varauksella :)
Käytin aikani tutkiakseni Ihmisen käyttäytymistä laajasti sanoisin mutta tämä tulee olemaan sinun matkasi ja sinä päätät mihin "pätevöidyt" kaiketi, mutta Totuuden jano on SUURI!!! :DD
Ja mitä pidemmälle menin janoni kanssa sen tasapainoisemmaksi tuli ja koin saavani Hengen Hedelmän....joka oli täysissä voimissaan, täysi kasvuisena
-Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Lisäksi Oikeudenmukaisuus muita kohtaan :)
Nämä luonteenpiirteet juurtuivat minuun ja koin olevani "Valaistunut" !!!
Ymmärsin kaikkia..miehiä ja naisia , eläimetkin jotenkin käyttäytyivät rauhallisemmin lähelläni kuin ennen ja ymmärsin Maailman luonteen ja toimintatyylin ja jopa vähän enemmänkin ...tai no...paljon enemmänkin ja se oli TOTTA! Tällä hetkellä koin jonkun suuremman läsnäolon .... Nimitän tätä kokemusta Jumalaksi :)
Tämän Jumalan luonteenpiirteet olivat Rakastava,Oikeudenmukainen,Hyvä sekä Maltillinen , tai näin minä tämän läsnäolon koin vahvasti :)
Tästä alkoi ihan uusi vaihe elämässäni :) Vihdoinkin olen oma itseni , hyvää tarkoittava Tietoisuus joka on syntynyt Ihmiseksi tänne :) Tätä varten olen syntynyt tänne....Tiedostamaan tämän asian :)
Pelastus, Valaistuminen , Jälleensyntymien kierrosta poistuminen,Taivas Tietoisuus ...onhan näitä nimityksiä mutta nyt sain tämän kokemukseni kerrottua ehkä hiukan selkeämmin:)
Itse en opiskellut itseni kadottamista...minun turmeltunut mieleni hajoitettiin jonkun muun toimesta( kenties Jumala) ...koen sen Pelastuksena :)
Hallelujah! :)
Lääkäri sanoo minua mielenvikaiseksi sekä arvaamattomaksi
Ystävät sanoo oudoksi ja ystävälliseksi
Lapseni ainakin tykkäävät elleivät jopa Rakasta
Ja Rakkaani Rakastaa ja ymmärtää minua täysin tämän asian kanssa ! koska kuunnellessaan minua hän on alkanut ymmärtämään tätä prosessia:) ja käy läpi tätä myös :)
mutta tämän pystyy opettamaan ...silloin tämä ei ole niin "kivulias" juttu .
Hallelujah! :D
Sen verran peräreikä olen että voin sanoa itseäni Valaistuneeksi vaikka muuta väittävätkin :D- työtön0
Taivasten valtakunta, kaikki Elävä on niin hienoa :D Tietoisuuden tulemista näkyväksi .
ei muuta kun foliohattu päähän ja kylille ! :D
- työtön0
parapsykologian puolelle avautumaan tästä nyt :) hei hei :)
- työtön0
Jeesus on vastaus :) usko,toivo ja rakkaus . monien mutkien kautta ymmärrys saavutti :)
Suora yhteys Jumalaan ilman lahkoja välissä :) ja tien näyttäjä on ? No Jeesus tietysti ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1613043
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541789Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461744Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571590- 761512
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3331406Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m771251The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201248- 1581082
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251035