Mua ja Olkkua pyydetiin vakavaraisen, isänmaallisen puolueen, ehdokaslistalle seuraavissa kuntavaaleissa . jä mehän menemme. Tämän keskustelupalstan sinänsä voisi lopettaa !
Vituttaako?
15
71
Vastaukset
- 7Vaihe
Miksi pitäisi? Tappio on valitsijoiden.
- sentietkand
Tällä keskustelupalstalla, sen puutteista huolimatta on merkityatä varsinkin turkulaisille.
Se on paljastanut turkulaiseen kunnallispolitiikkaan pesiytyneisen pikkurikollisten (Mäenpää, Laihinen jne..) omaan pussiin kähminnän. - gyi
Kyllä vaan nyt ohtaa pannuun ja kateudesta olin sininen ku vessan peilistä ihteäni äsken kahtosin. Ny kyllä ovat kaekki puollueet kateellisia sille, joka olavin on riveihinsä suonnu. Työ ootte kaikki niin ilkeitä immeisiä kun ette pystynnä tätä myöntämään,
- boxbox
Ainahan Olkkua kiinnostaa vakavaraiset seurat ja yhdistykset.
Taataan riita ja nopea puhallus rahoista. - Ihmettelijä1488
Jaaha taitaa olla tiedossa lisää dramaattisia käänteitä, käräjöintiä ja yhdistyskaappauksia. Mistäköhän moisia hölmöjä vielä löytyy, vai onko Olavi niin tuntematon että edelleen joku on noin hyväuskoinen.
- Siellä
Mäenpään aika ohi.
Huttunen tallasi saveen. - kyo
Mäenpään aika on vasta aluillaan ja aivan päinvastoin kuin täällä persut väittävät Mäenpään suosio vain kasvaa kasvamistaan.
Hän on mies joka pitää sanansa, toisin kuin täällä ilakoivat nahkahuilun imijät ja tuhkaluukujen rynkyttäjät.
Hän ymmärtää, eikä viljele valheita, edes vastustajistaan
Hän osaa olla valpaana ja ei käännä persettään noille homoille tarjottotimella, niin kuin soini vätys teki, kuiskaaja Rutkosen pyynnöstä.- 7Vaihe
On muuten outoa, että vinkkimiehemme tärkeimpiä puheenaiheita kautta vuosien on ollut nimenomaan homous. Mikähän on se syy, joka on saanut hänet näinkin paljon kiinnostumaan ko. aihepiiristä? Arvauksia?
- Ikipietu
Siitä puhe mistä puute.
- sentietkand
Mäenpää aika "vasta aluillaan" ?
Hänhän jo 67 vuotias ja näyttää 80-vuotiaalta, vanhan miehen kusivaivat ja kävely klonkkaamista.
Viimeiset kannattajat katosivat, kun Olavi rupesi kaveeraamaan sen Petteri Orvon kanssa, joka on haalinut satoja pakolaisia eri puolelle Turkua, mitäpä Mäenpää siitä välittäisi, pääasia on, että hän saa liikuntalautakunnan kokouspalkkiot ja ulkomaan matkat ja Olavi tietää, että nämä edut ovat Kokoomuksen hyväntahtoisuuden varassa. - kyo
Petteri Orpo on sentään mies ja otten huomioon viiteryhmän, niin ei todellakaan niitä huonoimpia vaihtoehtoja.
Toista se on sinulle centtiventti. sinun idolisi Timo Soini alkoi kaveeramaan raiskauksesta tuomitun Matti Putkosen kanssa ja sinusta se on hyvä asia!
Kyllä perkele sanon, että kyllä siinä on periaatteet heitetty persuissa likaviemäriin, kun annettu puolueen johtaminen täydellisesti tuollaisen demariraiskarin käsiin.
Onko joku oikeasti toista mieltä? - kylymämies
Putkonen oli Soinin aivot, samalla tapaa kuin Huttunen Mäenpään suuruuden aikoina.
- sentietkand
Hiukan käy jo sääliksi vanhaa Mäenpäätä.
Eiköhän lopeteta hänen kiusaamisensa, jos hän tosiaan jättää politiikan ja rupeaa viettämään vanhuudenpäiviä.- Kaurismäkihoi
Nyt lopetetaan negatiivisten asioiden kirjoittaminen. Kunnioitetaan vanhusta. Olli ansaitsisi elinvuosinaan minusta elokuvan vaiherikkaasta elämästään. 40-vuotiasta Olaa sopisi esittämään Vesa Vierikko tai Veltto Virtanen, joilla molemmilla on passeli ruumiinrakenne ja hiusmäärä.
- srvoitto
Voisiko ostaa vaikka rollaattorin niin liikkuminen helpottuisi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549