Olemme hiukan yli 60pari ja just pantiin ensin normaali lähetyss.asento siinä vaimo sai ekan orkun,sitten takaapäin voi että hän osaa antaa kolmas orkku kun lähti tuleen hän oikein työnti peppua että sais oikein syvälle ja kyllä siinä vaiheessa meikäläiseltä lähti kaikki liikkeelle.viikon latikinki oli sisässä voi sitä sperman määrää..koko homma kesti noin puolituntia..mahtavaa..
Just pantiin
4
369
Vastaukset
Mukavaa lukea, että kuusikymppisetkin nauttivat seksistä. Niin sitä pitää! =)
- ReissaajaRepa
Kyllähän 60v seksistä tykkäävät. Juuri pidettiin lähes 60v naisen kanssa hauskaa. Itse en ole lähellekkään tuon ikäinen mutta mielellään matkustin 3 tunnin matkan tämän vanhemman naisen luo. Eilen aloitettiin. Saunottiin, kylvettiin ja pantiin. Yö nukuttiin ja aamulla taas pantiin. Tämä on tämmöinen seksi suhde jossa molemmat saavat mitä haluavat. Tämä nainen runkkaa ottaa suihin antaa panna rintojen väliin. Antaa pillua joka suunnassa ja joka paikassa. Rakastaa myös pyllypanoja. Meillä on yhdessä todella hauskaa seksin parissa. Haluamme toisiltamme vain seksiä mutta kun miettii että oman ikäinen nainen pitäisi löytää elämänkumppaniksi niin siinä on nuoremmilla yrittämistä että olisivat puoliksikaan yhtä hyviä sängyssä kuin tämä vanhempi nainen. Rima on siis asetettu aika korkealle. Olemme viettäneet jo monen monta viikonloppua yhdessä ja antoisaa on ollut. Nyt on pieni tauko kun nainen on tyttärellään käymässä mutta kohta taas jatketaan. Huomenna sitten kotiin ja arjen pariin odottamaan seuraavaa viikonloppua.
- liukkaria
Kyllä se kyrpä vanhaankin vittuun uppoaa kun voitele kunnolla.
- Aviomiesxxx
Juuri niin, liukkaria hieman ja naimaan-nauttimaan. Alkaa voihkiminen ja sittenkin keskikokoisella niin ihanaa ! Meillä vaimo alkuun alla ja kiihotuksen jälkeen loppuhuipennus lähetyssaarnaaja-asennolla.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1113034Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171922720Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina622156Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11441Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2441433Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät231326Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31141Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115900Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3892Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103873