Ei oikea aihe.. mutten löytänyt mitään minne muualle kuuluisi...
Äidilleni soitettiin operaattorilta.. ja mainittiin että liian vanha SIM-kortti.
Äitini sanoi ettei haluaa kuin yhtähalvan puheliittymän kuin oli aiemmin.
Sanoi myös ettei nettiä puhelimessaan käytä.
Operaattori myi kalliimman liittymän kuin nykyinen ja
huomasin jälkeenpäin että nettikin siinä...
Ja puhelin hänellä on sim-lukittu Nokia C2-01 millä ei paljoa surffailla...
Kyllä.. Sim lukittukin... Kun sama operaattori lähetti sim-kortin ja laitoin.. niin ei tietenkään ollut. Hohhoijaa.....
Todella törkeää toimintaa mielestäni. :(
Voiko asialle tehdä enää mitään?
Näin jälkeenpäin mihin hän oli puhelimessa suostunut. Hän on 73v. Ja ei mihkään omasta mielestään sitoutunut. Nyt on 12kk kalliissa nettiliittymässä kiinni.
Aivan sairasta touhua.. Luulin että nämä huijaukset ovat jo ohi.
:(
Miksi äidilleni myytiin nettiliittymä?
haypo
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203