Vivese senso duo oil

mies888

http://senso-duo-hoito.eu/

Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä tuotteesta? Itse epäilisin huuhaaksi koska liian hyvältä tuo artikkeli kuulostaa ollakseen totta. Ajattelin kuitenkin kysyä onko kellään kokemusta/tietoa kyseisestä tuotteesta ja kannattaako sitä kokeilla?

51

1964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minua_ei_vedätetä

      Tere,
      Ainakin tuotetta mainostavan nettisivun oikealla alhalla pyörivä "viimeiset ostokset -nimilista" on täyttä potaskaa. Surkean koodarin räpeltämä mitäänsanomaton tekale. Seurasin tätä nimilistaa n. 20 min ajan ja kirjasin järjestyksessä yhteensä 60 nimeä ja kaupunkia paperille. Tulos oli vähintään hämmästyttävä. Tässä se lista oikeassa järjestyksessä, tehkää omat johtopäätöksenne :)

      Erja Tornio
      Marianne Kauniainen
      Katariina Kuopio
      Eeva Ylivieksa
      Susanna Porvoo
      Erja Rauma
      Iina Lieksa
      Noora Rauma
      Erja Pietarsaari
      Kirsti Mikkeli

      Sofia Lieksa
      Pirjo Tampere
      Kyllikki Kuusamo
      Ursula Kuopio
      Marianne Jyväskylä
      Tarja Pori
      Tarja Pieksänmäki
      Sonja Helsinki
      Aliisa Rauma
      Tarja Oulu

      Lotta pietarsaari
      Ulla Jyväskylä
      Anu Mikkeli
      Erja Lahti
      Aliisa Lahti
      Iina Mikkeli
      Erja Vaasa
      Erja Jämsä
      Katariina Vaasa
      Lotta Kauniainen

      Katariina Pieksänmäki
      Tellervo Rovaniemi
      Aliisa Jyväskylä
      Maarit Lahti
      Marianne Pori
      Erja Oulu
      Marianne Helsinki
      Maarit Kajaani
      Kirsti Lieksa
      Iina Lappeenranta

      Lotta Pori
      Erja Helsinki
      Ursula Hml
      Iina Rovaniemi
      Susanna Kuopio
      Kirsti Ivalo
      Hanna Imatra
      Kirsti Rauma
      Erja Turku
      Terttu Porvoo

      Pauliina Kokkola
      Katariina Lahti
      Eeva Oulu
      Hanna Lahti
      Susanna Vaasa
      Ilona Ivalo
      Pauliina Jämsä
      Ilona Pietarsaari
      Eeva Oulu
      Hanna Lieksa

      20 min aikana:
      tuotetta osti 9 Erja nimistä henkilöä, 4 Mariannea, 4 Katariinaa, 4 Iinaa, 3 Susannaa, 4 Kirstiä, 3 Aliisaa, 3 Eevaa, 3 Hannaa jne...

      Yksikään mieshenkilö ei ostanut tuotetta
      Espooseen ja Vantaalle ei myyty yhtään mutta Lahteen 5, Ouluun 4, Ivaloon 2, Kuopioon 3 ja Helsinkiin vain 3

      Mielestäni aika huono esitys, menee ihan huumorista. Surullista on tämä ihmisten vedätys yrittäminen internetin kierossa maailmassa.

      • MuaEiVedätetä

        Täyttä HUMPUUKIA koko tuote! se ainoa lääke joka hiusrenlähtöön auttaa on edelleenkin se Finasteridi kaikki muu on HUMPUUKIA ja kieroa ihmisten vedätys yritys kaikki hiustenlähdöstä kärsivät ÄLKÄÄ LAITTAKO RAHOJANNE MIHINKÄÄN MUUHUN!!!!


      • Huijaus123

        Huijausta koko tuote, kokeilin kuukauden ei mitään vaikutusta. Pakkaus pitää lähettää puolaan, mennyt jo kuukausi, mutta mitään rahoja ei ole tullut. Lähetyskulut 30 euroa!


    • minua_ei_vedätetä

      ...Lisää vettä myllyyn :D
      Kun näin sunnuntaisin ei ole mitään tekemistä niin päätin huvikseni seurata ostotapahtumista pyörivää nimilistaa. Kauppa tuntuu kulkevan varsin sutjakkaasti, tämähän on suorastaan kultakaivos!!! Kirjasin jälleen ylös ilmestymisjärjestyksessä 101 tuotetta ostaneiden nimeä ja kaupunkia.

      Pirjo Tornio
      Marja Kajaani
      Iirene Ylivieksa
      Tarja Riihimäki
      Anu Oulu
      Katariina Pori
      Anu Jämsä
      Marja Kokkola
      Kyllikki Nokia
      Anu Outokumpu

      Anne Kuhmo
      Lotta Pori
      Tellervo Lappeenranta
      Iina Ylivieskasta
      Ilona Turusta
      Tarja Kajaani
      Erja Tornio
      Terttu Kristiinankaupunki
      Iina Salo
      Anne Salo

      Anne Vaasa
      Annika Kokkola
      Veera Pori
      Hanna Jyväskylä
      Annika Kotka
      Terttu Lappeenranta
      Pirjo Outokumpu
      Erja Lieksa
      Susanna Lahti
      Anne Nokia

      Ulla Helsinki
      Ilona Jämsä
      Eeva Kuopio
      Sonja Rauma
      Veera Lahti
      Päivi Helsinki
      Irene Nurmes
      Anne Savonlinna
      Pirjo Kotka
      Päivi Oulu

      Päivi Kokkola
      Iina Rauma
      Veera Salo
      Kirsti Rauma
      Helena Helsinki
      Katariina Jämsä
      Kyllikki Kotka
      Kirsti Riihimäki
      Iina Lapua
      Eeva Pori

      Irene Nurmes
      Annika Lappeenranta
      Eveliina Kokkola
      Kirsti Helsinki
      Noora Rauma
      Susanna Riihimäki
      Eveliina Lieksa
      Terttu Rauma
      Veera Kotka
      Ilona Kajaani

      Ursula Pieksämäki
      Pirjo Pietarsaari
      Ulla Oulu
      Kyllikki Pietarsaari
      Tarja Kajaani
      Iina Kotka
      Hanna Lahti
      Anu Kotka
      Ursula Oulu
      Erja Kemi

      Iina Riihimäki
      Iina Salo
      Veera Helsinki
      Eveliina Kauniainen
      Terttu Lahti
      Sofia Rauma
      Iina Kotka
      Anne Kuopio
      Lotta Helsinki
      Ulla Kokkola

      Helena Oulu
      Sofia Ivalo
      Ulla Porvoo
      Maarit Savonlinna
      Ulla Pori
      Eveliina Riihimäki
      Aliisa Kristiinankaupunki
      Hanna Porvoo
      Sofia Salo

      Noora Tornio
      Anne Savonlinna
      Pirjo Kokkola
      Eveliina Ivalo
      Ursula Kotka
      Annika Rauma
      Terttu Kemi
      Lotta Kajaani
      Irene Rauma
      Katariina Helsinki

      Eveliina Kuopio

      Jos minä olisin nainen ja nimeltäni Iina (8), Anne (7), Eveliina (6), Pirjo(5), Terttu(5), Ulla(5) tai Veera (5) niin kärsisin todennäköisesti hiustenlähtö ongelmasta. Näin monta tämän nimistä henkilä ostivat tuotteen alle tunnissa. Edelleen Espoolaiset ja Vantaalaiset eivät tarvitse tuotetta lainkaan kuten ei myöskään yksikään mies.

    • o69o

      Juu ja sivuilla olevia "ennen/jälkeen " kuvia oli joku tunnistanut hiustensiirto saiteilta
      kopioiduiksi... tosi uskottava tuote/kauppaaja, toivottavasti kukaan ei osta tuollaista niin nopeammin häipyy huijarit.

    • PiipittäväPulu

      ÄLKÄÄ OSTAKO ALOITUKSESSA MAINITTUA TUOTETTA!!! täyttä hölynpölyä huijareita jotka käyttävät armotta ihmisiä hyväkseen

      • Hämmästynyt

        Joo, täyttä huijausta koko aine. Yksinkertaisia ihmisiä käytetään vaan hyväksi.


    • epätoivoisille

      Hinnan perusteella on huijausta sitä ei ole tarkoituskaan myydä kuin yksi, koska sillon totuus paljastuu tehosta. Toista sataa euroa pikku pullo..

    • Repexsi

      Vivese Duo Senso Kirjoittaakaa nyt uskottavasti ,
      kenellä on hiukset todella parantuneet.
      Omalla nimellä.Jos tuo on totta niin älytön
      uusi keksintö on tehty.Itse en kuitenkaan usko.
      Enkä tilaa ennen kuin nobeli on jaettu.

    • liianhyvää

      Vanha kunnon sanonta : Mikä on liian hyvää ollakseen totta..ei ole totta..ja varsinkaan netissä missä nykyään vedätetään ihmisiä kaikin keinoin koska se on helppoa...jos tuo olis noin toimiva siitä todellakin kuuluis muuallakin kuin täällä netissä.

      • rehellisyyden

        ja se vielä kun ihminen on niin utelias entäs jos sittenkin..:) tilatkaa ihmeessä tuote ja kokeilkaa saat mielen rauhan..voi olla aika vaikee rahoja takas saada..tuolla tuotteen sivuilla lukee kohta kaikki kuitenkin on yksilöllisiä eikä voi taata että toimii liirum laarum..sinä varmasti olet just se yks..:D netissä kaikki on rehellistä..sama kun nettimorsian tai sulhanen jostai afrikasta :D


    • Miksi ihmisellä pitäisi olla tuuhea tukka? Kalju on paljon helpompi hoitaa ja tulee halvemmaksi. Kannattaisi kehitellä tuote, mikä vie hiukset päästä. Sytostaatit kyllä vievätkin, mutta niitä ei saa vapaasti.

      • beethooven

        Mä ostan yleensä jotakin halppis-tuotetta ja vieläkin on niin tuuheat hiukset päässä että?


      • pertsa54

        Olen käyttänyt ko. ainetta kuukauden ja tuntuu, että lähtee loputkin hiukset päästä. Aine siis tehoaa ja ostamisesta voi syyttää vain itseään. Olen varma siitä, että rahojaan ei tule kukaan saamaan takaisin näiltä huijareilta.


      • niinkai

        miksi maksaa 109e kun toinen tarjoo 59e kirjoita tuotteen nimi googleen niin näet


    • Moi. Olen Sami 41vpohjoisesta. On kokemusta parhaillaan, olen sitä jo kuukauden käyttäny tuosta isommasta 80 ml pullosta, mutta ei mitään vaikutusta ! Maksoin siitä 249 euroa. Tyhjä pullo ja kirje lähtee takasi kun kerta lupasivat palauttaa rahat jos tuote ei toimi

      • Pööööö

        Ostin, kokeilin ja petyin. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä sähköpostitse että saisin rahani takaisin, turhaan. Asiakaspalvelu ei vastaa viesteihin. Älkää hyvät ihmiset ostako tuotetta. Koko homma täyttä humpuukkia. Rahojanne ette varmasti vaa takaisin


      • Haksahtanut

        Samppape, mihin osoitteeseen laitoit tyhjän pullon?


      • haksahtanut
        Haksahtanut kirjoitti:

        Samppape, mihin osoitteeseen laitoit tyhjän pullon?

        En palauttanut tyhjää pulloa ollenkaan kun puolaan asti ois pitäny lähettää.


      • uyguygu
        haksahtanut kirjoitti:

        En palauttanut tyhjää pulloa ollenkaan kun puolaan asti ois pitäny lähettää.

        Eihän tuollainen tyhjä pullo paina paljoakaan, joten postimaksu EU:ssa on murto-osa palautettavasta summasta, kunhan palautusosoite on olemassa.


      • modern
        uyguygu kirjoitti:

        Eihän tuollainen tyhjä pullo paina paljoakaan, joten postimaksu EU:ssa on murto-osa palautettavasta summasta, kunhan palautusosoite on olemassa.

        Niin en minä sen postimaksun takia ollu lähettämättä, vaan kun sinne ois pitäny antaa oma tilinumeroki niin en minä semmoseen ala. Ei mulla ole sitä osoitetta enää. Unohdan koko jutun. Enpähän toiste tilaile vastaavanlaisia tuotteita


      • heart4

        Se joka haluaa lähettää omia pankki tietoja ulkomaille, niin siitä vaan, Minä Sami 41 vuotias en!


    • jaatisenjaakko45

      Mulla on oma keksintö . On kokeilti ja toimii. Minun virtassa on aineita jotka auttavat hiusten lähtöön. kasvun näkyy jo kahden viikon aikana. Tuote pitää olla lämmin joten joudun itse aina kusta sinun päähäsi . Mutta tämä toimii. en myy virtsapulloja ja ei maksa mitää. Tulkaa tänne aina kun minua kusettaa.
      [email protected]

    • Hiuspehko

      No minäkin tilasin tuotteen. Sen tyhjän pullon saa palauttaa jos aine ei toimi. Jos ei saa rahoja takaisin voihan ottaa yhteyttä virkavaltaan. Tämähän on ihan yksinkertaista ja selkeää kaupankäyntiä.

    • MayerHelsinginhoidot

      Kyseisen tuotteen sivulla kun menette tilausvaiheeseen esittäytyyROBERT MAYER joka on tehnyt hiustenlähdön hoitoja HELSINGISSÄ JO 15 VUODEN AJAN JA hoitanut jo 1200 asiakasta menestyksellä. Hienoa ja upeaa että tällainen kovan tason ammattilainen MAYER suosittelee tuotetta. Menen heti vastaanotolle. Googlesta löytyy varmasti yhteystiedot koska loistava 15 vuoden ura Helsingissä.

      Mitä ihmettä? Hakusanoilla Robert Mayer Helsinki tai Robert Mayer hiukset tai hius ei löydykään mitään Helsingistä?? Voitteko Herra Mayer ystävällisesti laittaa yhteystietonne tälle palstalle ja mielellään Suomeksi, Google-kääntäjä onkin varmaan jo tuttu työkalu teille, niin pääsisin sinne HELSINGIN vastaanotollenne jossa olette jo 15 vuoden ajan hoitaneet 1200 asiakkaan hiustenlähtdön. Tarkistakaa myös että yhteystietonne löytyvät Googlesta ja puhelinluettelosta Helsingin vastaanotollenne. Paljon kiitoksia!!

    • ällkikkä

      Miksi tuotteen hinta onkin 159 € lasksussa vaikka tänään se pitäisi olla 97 €????

      • källikällä

        Miehille ainoa keino hiustenkasvuun on kastraatio jolloin stestosteronin tuotanto tyrehtyy . Olen kuullut sitä suositeltavaksi myös mamuille.


      • setu

        Älkää hyvät ihmiset ostako tuotetta. Ostin fallu forten. En saanut rahojani takaisin . Euroopan kuluttajalautakunta hoiti asiani.


      • Huijausta

        Miten vielä tänäkin päivänä ihmiset voivat olla huijattavissa? Jos tuollainen tuote olisi kehitetty, ei varmasti tarvitsisi valtavalla huijausmarkkinoinnilla tyrkyttää ihmisille. Kyllä joku huijari tekee valtavasti rahaa, koska huijausmarkkinointi pyörii ympäri maapalloa ja me olemme vain murto-osa hyväksikäytetyistä.


    • huijausta

      SENSO OIL/
      H u i j a u s t a! Rahastavat tuotteen kahteen kertaan. Ensin pankkisiirrolla tilattaessa. Sitten tulee viesti tilinnumeron ilmoittamisesta rahan palautusta varten "ylimaksusta". Paketti saapuu postiennakolla eli maksat toiseen kertaan, että saat paketin, ja tässä vaiheessa emailosoite, johon tilinnro piti ilmoittaa ei olekaan enää voimassa...

    • Luottokortti-huijaus

      Luottokorttia veloitettu kahdesti, poistin koko kortin käytöstä kun soittivat että yritetään veloittaa taas jostain ulkomailta mutta oli tyssännyt siihen että kortin turvalukua ei oltu tiedetty, eli luottokortin tiedot oli varastettu heti tämän huijaustuotteen tilauksen jälkeen, joka sekin on veloitettu kahteen kertaan. Sähköposteihin ei vastata ainakaan vielä kun viikko on kulunut. Että siitä vaan tilaamaan siltä Helsingin Robert Mayerin suosittelemaa tuotetta joka on Helsingissä hoitanut jo 1200 potilaan hiustenlähdön. Ja koko robert Mayeria ei löydy mistään luetteloista, ei kai vaan sekin olisi huijaus??? Nyt herää kysymys MITÄ TÄMÄ TUOTE SISÄLTÄÄ jos tämä koko myynti on yhtä huijausta. Sisältääkö edes turvallisia ainesosia vai tiskivettä höystettynä halvalla parfyymillä, siinähän olisi katteet kohdallaan.
      Jakakaa näitä tekstejä sosiaalisessa mediassa ja varoittakaa ihmisiä tästä huijauksesta!

    • quuggeli

      Minäkin tilasin tuotetta, mutta pian aloin epäillä että tämähän on varmaan jotain huijausta.
      No pianhan sieltä tuli tekstiviesti ja kiitettiin tilauksesta ja samalla tarjottiin toista pakkausta puoleen hintaan vastaamalla tekstikenttään KYLLÄ. Minäpä kirjoitin siihen että peruutan koko tilauksen koska sitä ei ole vielä lähetetty. No päivän päästä sieltä tuli seuraava sähköposti. Tilauksenne vahvistus puhelimella epäonnistui, siksi lähetämme tuotteen 3-5 päivän kuluessa. Vastasin siihen että minähän peruutin tilaukseni. Vastaus tuli että voit vain palauttaa tyhjän pullon ja reklamoida siinä miten tuote on toiminut ja pitkä litania muita tietoja.
      Palautusosoite Puolaan. Onneksi en maksanut etukäteen. Katotaan miten käy , pitääkö ottaa
      viranomaisia avuksi.

    • IinaPietarsaari

      Ostin tuota ja viikossa kasvoi tukka ennalleen. Käytin ensimmäisen viikon, niin parta kasvoi. Loppukuusta kämmenselät kasvoi karvaa ja viikkoa myöhemmin myös kämmenet. En tarvitse enää tumppuja enkä talvisaappaita ja elämäni on muuttunut täysin. Ukkokin kehuu että silkinsileä turkki on mukavampi kuin ne vanhat, pistelevät karvat.

    • Nahkapallo

      Jeps...Ostin lestin ja hyvin on tepsinyt. Pullo kaatui vahingossa pöydälle ja nyt pöydän kulmalla kasvaa tuuhea tukka..Kirottua..Varovainen on tuotteen kanssa oltava. Yks kaveri muuttui kokonaan karvaiseksi, ku ei pessy käsiään hiustenhoidon jälkeen..

    • rikosilmoitus

      Tilatkaa vaan huijaustuotetta, teen rikosilmoitusta parhaillaan netissä kyseisen firman menettelyistä ja luottokorttiveloituksista joita ei saa loppumaan.

    • repeolli

      Älkää hyvät ihmiset tilaa tätä täyttä paskaa koko purkki.Minulta lähtee loppukin tukka. kaiken lisäksi ei voi palautta kun ei anneta palautus osoitetta.TÄMÄ ON TÄYTTÄ PASKAA KOKO PUULAAKI JÄLJET JOHTAA PUOLAAN: LINNAAN KOKO VIRMAN PORUKKA.

    • apuaapua

      Tätä ainetta läikkyi ensin pyyhkeeseen. Vaimoni sitten oli lainannut tätä pyyhettä suihkusta tullessaan ja pyyhkinyt eri kohtia samalla pyyhkeellä. Nyt en erota enää missä kohdassa on vaimon pää koska kaikki on kiharan karvan peitossa, äänen perusteella tiedän kummassa suunnassa on pää, muuten se on sellainen valtava kävelevä karvapehko. Töihin hänen vähän vaikea mennä, voisko tää vive sense duo oil maksaa jos tulemme mainokseen. Osta sinäkin vive sense duo ja anna kaikkien karvojen kasvaa. Hooh hoh hoooh hah hahhhh ahahhhh haha haha ha ha ha ha ha ha.

    • Viveseen

      Olen käyttänyt 4 kk ja takuulla ei tuonut mitään apua, ehkä hiukset harvenneet. Kun tilasin ymmärsin tuotteen hinnaksi muistaakseni jotain 69 tai 89, kun tuote tuli oli 159. Yritin monesti yhteyttä s-postilla tästä syystä, mutta vastausta ei tullut. Arvelin, että turha palauttaakaan rahat meni jo. Nyt tuli mainoskirje, jonka mukaan varsinainen kasvuaine täytyisi tilata , koska nyt on valmisteltu päänahkaa vasta hiusten kasvulle tai jotain siihen suuntaan. No ne kuvat tiesin huijaukseksi, tuotteesta saisi paljon suolaisemman hinnan jos se oikeasti vaikuttaisi. Toivottavasti muut eivät anna narrata itseään, pelkkä päänahan hieronta ilman tuota humpuukia auttaa varmaan saman verran kuin hieronta jollain öljyllä Vivesellä.

    • Rahaakaivoon

      Kuka ikinä voi olla NIIN IDIOOTTI, että tilaa mitään näiden huijareiden tuotteista?

    • halvemmallajaparemmin

      Vain finasteridi ja minoksidiili todetusti pelittää - ja kirurgia, jos haluaa päänahkaan arpia ja pyörylöitä, kaikillehan niitäkään ei tule.

      Nämä lääkkeenomaiset ihmevalmisteet sisältävät yleensä tabletteja ja hiustenhoitoainetta. Niissä tabuissa lienee hivenaineita/vitamiineja, mutta pitoisuudet on pieniä. Merkkiä mainitsematta.

      Jos ostat hyvää hoitoainettaa kosmetiikkakaupasta tai parturilta ja monivitamiinitabletteja apteekista, saat samat vaikutukset kuin näistä "lääkkeenomaisista valmisteista". mutta paremmin ja halvemmalla.

    • Lassikki

      Mieheni käytti tätä tuotetta,eikä näkynyt mitään tuloksia,rahat luvataan takaisin lähetimme pakkauksen niin tuli s-postiin että 4 pvä liian myöhään lähetetty,tämä on ihmisten huiputtamista mikään ei pidä paikkaansa,jos hiukset saataisiin takaisin niin kaikki tätä tilaisi ei olisi pälvi kaljuuntuneita miehiä ja naisia tämä on aivan humpuukia.Pettynyt kun mieheni ei saanut rahoja takaisin on se sen verran kallis öljy.

    • Huijaus1234

      Huijaus, kokeilin kuukauden ei mitään vaikutusta. Pakkaus pitää lähettää puolaan, mennyt jo kuukausi, mutta mitään rahoja ei ole tullut. Lähetyskulut 30 euroa!

    • assal

      yritän perua tilauksen,vaikka koskaan en mielestäni edes tilannut, kävin vain vahingossa sivuilla. entä,jos en hae koko pakettia, sehän tulee postiennakolla?

    • ÄläMeneHalpaan

      kaljupäätä on niiiin helppo huijata. Ostakaa vain sellaisia lääkkeitä joiden vaikutus on tutkittu ja todettu jossain asiallisen yliopiston asiallisessa tutkimuksessa.

    • lapsus

      Täyttä huijausta.Ostin pullon ja käytin ohjeen mukaan ja takuun mukaan tuloksia olisi pitänyt jo ensimmäisen pullon käytön jälkeen näkyä.Näin ei todellakaan tapahtunut ja tein reklamaation ja palautin 30 päivän kuluessa pullon ohjeiden mukaisesti Puolaan. 5.8.2016. Tätä tuotetta mainostetaan takuuvarmaksi hiusten kasvua lisäämään ja jos ei näin tapahdu jo ensimmäisen hoitokuurin= 1 pullo aikana,ostajalle taataan rahat palautettavaksi takaisin. Tänään on 27.10 2016 enkä ole rahojani vieläkään takaisin saanut.Reklamaationi on hyväksytty,mutta monivaiheisten sähköpostien kautta käytyjen yhteyksien jälkeen he vain pitkittävät ja keksivät keinoja olla rahoja palauttamatta.Olen heidän pyynnöstä laittanut tilinumeroni ja heillä myös kaikki yhteystietoni.Jo jonkin aikaa heidän puhelimissaan on pyörinyt nauha,jossa nainen huonolla suomella ilmoittaa,että teknisistä syistä puhelimet eivät toimi.
      Viimeisen (eilen) heidän vaatimuksensa mukaan minun täytyy itse laittaa allekirjoituksella vahvistettu tilinumeroni postitse Puolaan.Tähän en ole suostunut,vaan vaadin heitä palauttamaan rahani tililleni sähköpostitietojeni perusteella tai heidän lähettämään minulle Puolan oikealla osoitteella varustettu palautuskuori vaatimaansa allekirjoituksen ym. lähettämiseen.En nimittäin luota pätkääkään,että aiemmin tullut osoite on enää käytössä.Palautetta ovat saaneet ja rankasti.Minun talous ei yhdestä 109 eurosta todellakaan kaadu,mutta periaatteesta katson,kuinka tässä käy.ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET USKOKO ÄLKÄÄ OSTAKO!
      TÄYTTÄ HUIJAUSTA!!!!henna1

    • Makeatnaurut

      Kiitos tämän huijaustuotteen valmistajille! Sain hyvät naurut lukemalla tämän palstan! Onko joku ollut niiiiiiiiiiin tyhmä että on mennyt tilaamaan tätä??? Siitä saan toiset naurut!!! Nauru pidentää ikää! Kiitos kiitos 10 vuotta taisi just tulla lisää.

      • Riles

        Katsokaa vaikka sivustolta kaljuuntuminen.fi, siellä kerrotaan, että tämä tuote on humpuukia. Kun tällaisia mainoksia pompsahtelee netissä, niin aina kannattaa googlata näitä mainoksessa esiintyviä henkilöitä ennen kuin tilaa yhtään mitään: toimittaja Lilli Pitkänen ja World of Science - eipä löytynyt. Jossakin vastaavassa huijausmainoksessa oli "oikeita" henkilöitä kehumassa tuotetta Facebook-kuvalla ja suomalaisella nimellä, mutta kun kuvaa klikkasi, se menikin jonkun ulkomaalaisen henkilön Facebook-profiiliin. Ne kuvat oli siis kaapattu sieltä!

        Älkää nyt hyvät ihmiset menkö halpaan, menetätte vain rahanne ja pahimmassa tapauksessa luottokorttianne veloitetaan jatkossakin, saatatte tietämättänne sitoutua kuukausittaiseen maksuun.


    • Tilausollahyva

      Todella tehokas tuote. Tämä jopa kloonaa karvoituksen jos hierotte öljyllä ensin alapään karvoitusta ja sitten päänahan ohenevia kohtia. Eli päänahkaan kasvaa tuuhea kiharaihen häpykarvoitus. Tämän jälkeen voitte mennä baariin ja iskumenestys on taattu. Kenellä muulla kasvaa 25 cm pitkät kiharat munakarvat kaljun kohdassa? No ei kenelläkään. Ihan mahtavaa!!!! Ja nyt ei muuta kuin tilaamaan 250 euron pulloa. Mitä se haittaa jos luottokorttia veloitetaan muutaman kerran tai jos palautusosoite on Puolaan kun kerran kiharat ihanat karvat tulevat päähänne. Terveisin Duo Oil internatiolna World Science Tutkimuskeskus

      • jhläm

        Varmemmin munakarvat saa päähänsä siirteinä


    • Delaware-yhtiöt

      Firman osoite nettisivulla on:
      800 Shallcross Lake Road, Middletown, DE, 19709 USA
      Non niin googlatkaapa tämä pääkonttorin osoite. Siellä on varmasti jokin hieno toimistotalo jossa sijaitsee näin hienon kansainvälisen tuotteen tutkimuskeskus? Mitä ihmettä tähän osoitteeseen on rekisteröity koko joukko erilaisia firmoja ja nettisivuja.

      Yritys on Delawaren osavaltiossa joka on tunnettu ulkolaisten postilaatikko firmojen parkkipaikkana vapaasta lainsäädännöstä johtuen ja veroeduista ulkolaiselle yhtiölle. Ainakin joku lefary cosmetics samassa osoitteessa ja joku "privacy" sähköpostiosoite. Googlemapsissa näkyy peltoa kyseisessä kohdassa? Ja kiinteistöyhtiö Realtor nettisivulla kerrotaan että osoitteessa sijaitsee 4 makuuhuonetta ja keittiö oleva talo??? Hmmmmm. Tilaisinko täältä terveyttäni edistäviä tuotteita???

    • Liianhyviäollakseentotta

      Hävettää nuo irvailu kirjoitukset ,on monelle tukanlähto koko aikuus iän ongelma ,johon jokainen lähes pyrkii löytämään ratkaisun. Kaljuus ei sovi omasta mielestä ,kun ei olla Kekkosia .
      Eli pitäkää irvileuat pölyt mahassa . ! Parempi kirjoittaa siitä miten nuo harhaanjohtavaa markinointia eri tuotteilla toimivat yritykset saataisiin kuriin.
      Kokemus on toisesta Puolan tuotteesta,josta on kirjoitteltu otsikolla DR FARIN huijausta .
      Samaa tapaa toimittu , ei toimi ,purkki ,palautus ,Puolaan ja rahojen saanti vaikeaa .
      Miten toimittava jos ei rahoja tule , yhteys Suomen Euroopan Kuluttaja Keskukseen ,josta he tomittavat tiedot Puolaan vastaavalle viranomaiselle , toimittava vaan ohjeiden mukaan ,joita saa sieltä ihan suomeksi , rahat palautuu pankkitilille , sain itse 159€ aikanaan takaisin ,postimaksun menetin ,mutta se oli vain 18€ ,joten pieni oppi raha , en osta mitään puhelin myyjiltä ,enkä myöskään näiltä koti myyjiltä ,jotka tulevat kotiin tarjoamaan ikkunoit katto tai ,putki remonttia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3886
    2. 209
      3078
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe