Tilanne Syyriassa on saatava hallintaan. Tämän johdosta Ranskan Prinssi määrää että tulitauko on välittömästi saatava hallintaan.
Ranskan Prinssi määrää
15
103
Vastaukset
- Armollinne
Jokaisen osapuolen(tämä vaikeaa) on vetäydyttävä omille puolillensa.
- älähulluesitäenää
Rajat muuten pistetään siihen ne missä on nyt. Tämä on Ranskan Prinssin määräys tilanteen rauhoittamiseksi.
- vivelafrance
Tämä oli tehtävä koska tilanne alkoi muuttua.
- elitulitaukovoimaan
Vivelafrance vivelafrance vivelafrance vivellafranfe........................
- hetilopetettavatoi
Tääkokohomma eli sota on nyt kertakaikkiaan saatava päätökseen. Ei yksi sota voi näin montaa vuotta jatkua. Siksi Ranskan Prinssi on määrännyt tulitauon.
- rintamalinjatseis
Kuninkaallisten oli pakko puuttua tilanteeseen koska se ei ollut ernää hallinnassa.
- arvovaltainenmääräys
Arvatkaa uskotaanko?
'Kyllä he uskovat. - tokiuskovat
Eineusko hehheh. Arvaavaan että uskovat. Kuninkaallisilla on niin kova audienssi ulkomailla ettei suomalaiset edes tajua.
- nytsanottu
Ulkomaalaiset uskovat mitä Ranskan Prinssi sanoo. Ihanoikeesti.
- seoniillekovajuttu
muuten uskovat
- okeitajuan
Nytoikeestitarviimiettiimitä sanoo.
- mäpystyn
Se on kova vastuu-se on kauhea vastuu. Mulla onkohtuuhyvät tiedot Suomen politiikasta.
- mäpystyn
Josokeinoita venäläisiä tai ranskalaisia alkaa neuvoon niin ne uskoo. Sitten kanssa!
- hulluinhommaikinä
Se on velvollisuus. Teen parhaani ja minkä osaan.
- okeineuskootosissaa
Siisaivanvarmanauskoo. Mun pitää olla sanoissa tosivarovaine.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774