Kaks päiv sitten näin unta, jossa olin vaan normaalisti ja luin iltalehdestä että Jukka Hilden Duudsoneista on loukkaantunut uudessa sarjassa 'huippu jengi'. Jukan oikea jalka polvesta alaspäin oli irronnut kokonaan ja Jukka oli kriittisessä tilassa sairaalassa. Uutisessa oli video missä Jukka makasi paareilla ja sitten Jukka vietiin helikopterilla pois ja samalla kuulu Jaska Saariluoman selostusta mitä oli tapahtunut, ilmeisesti Jukka oli tippunut ja jalka oli osunut terävään kiveen. En tiedä selvisikö Jukka, koska uni loppui.
Mitä jos tämä onkin enneuni ja nuin tapahtuu.
Tavallinen- vaiko enneuni??
Ennennumi
2
<50
Vastaukset
- Huipoujengi
Ei sitä koskaan tiedä, mutta se on 50 50 chanse että niin tapahtuu, koska vuorilla on toki vaarallista. Mutta hei, unet on vain unia.
- hiulihei
Ehkä puolen vuoden sisällä tiedät enemmän. Ykshän heistä katkoi luitansa siinä sen yhden rakennuksen räjäyttämisessä alas, kun oli sen rakennuksen katolla, ja sen yksi seinä kaatui sen päälle. Pari vuotta sitten. Ettet sotke siihen unissasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662251Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."201904Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2401414Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2531125Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1131025En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711010Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki221007- 95907
- 22833
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin43808