PS4 + 2 ohjainta + Pelejä myynnissä

ollakkovaikoeiköolla

Mitä ihmiset ovat mieltä, ostaisiko kukaan vuoden vanhan PS4 konsolin joka on päivitetty 1tb kovalevyllä ja mukaan tulisi 2 ohjainta sekä n.200€ edestä ostettuja pelejä PSN tunnuksella ? Mukana mm. Star Wars Battlefront, Battlefield 4 Premium Edition, GTA V, Tomb Raider, Nathan Drake Collection, Evil Within, Outlast Whistleblower lisäosa, Driveclub ym.

Poistaisin siis ennen myyntiä omat tietoni tunnukselta ja vaihtaisin siihen uuden sähköpostiosoitteen ja salasanan jonka tekisin ihan myyntiä varten ja tunnukset toimitettaisiin ostajalle. Hinta voisi olla 350€ koko setiltä.

8

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymus

siis tuleeko tuohon pakettin kaikki Ladatut pelit? ja sun Tili? uusilla tunnuksilla. vai onko tyhjä? miten muistelen että niissä tilin ehdoissa oli että niitä ei saa (myydä)... vai muistanko väärin?

• ollakkovaikoeiköolla

Jep, kaikki ladatut pelit ja mun tili josta on vaan pyyhitty mun tiedot pois. Mitäpä minäkään sillä tunnuksella teen jos myyn pois koko konsolin. Toki on myös mahdollista tehdä oma tunnus ja säilyttää toi mun tunnus siinä niin voi pelata kaikilla käyttäjillä noita ladattuja pelejä. Tuohon päälle mukaan vielä levyversiona Fallout 4 ja Metro Redux.

• ollakkovaikoeiköolla

Eli siis varsinaisesti ne tulevat kaupan kylkiäisinä, ostaja maksaa PS4 konsolista, 1tb kovosta ja kahdesta ohjaimesta kahdesta levy pelistä. Ja tuon tunnuksen lahjoitan ostajalle. Ehdoissa ei sanottu mitään tunnusten antamisesta toiselle.

• jetGo

Mutta Luovuttamisesta kylläkin :D

• Ehdotps

• ollakkovaikoeiköolla

Thanks, lähtee paketti siis myyntiin ilman tunnuksia.

• ASDFSGA

Missäpäin sijaitsee tämä paketti?

• ollakkovaikoeiköolla

Turussa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4930
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      40
      2351
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      191
      2320
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      88
      2241
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1909
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      23
      1748
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1540
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1451
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1233
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1146
    Aihe