hei mika mielta teille on jos avataan uusi kebab ravintola Uittamossa?
Uittamo ravintola
6
119
Vastaukset
- RiittääJO
Kebabpaikkoja on liikaa. Perusta turkkilainen ravintola. Turussa ei ole sellaista ja ruoka on erinomaista.
- EVELINE27
Kiitos vastauksesta
- EVELINE27
Asun Tampereella ja halua muuttaa Turun koska siella on pizza kebab ravintola Uittamo joka halua myytyä.
Ehkä mä ostan tämä ravintola ja tehdä uusi ruoka losta, uusi omistaja.
En tiedä minkä ruokalista tykkää enemmän Turulaiset.
Ajatelin semonen kebabliha,kebab kana, pizzat, Kana broileri, hot wings mm....menu löyty Heval.fi - kekbabvinkki
Turulaiset tykkaa siita etta salaatti on muutakin kuin tomaatti, kurkku ja kiinankaali. Ja salaattikastike ei Feliks amparista. Kebablihan pitää olla kunnolla ruskitettua, eika harmaata kylmaa liuskaa. 60 pitsan valikoima on tarpeeton, enemman laatua on asiakkaita lisaa. Ja puhdas pitaa paikan olla ja siisti. Eika silloin tarvi olla ihan halpin.
Katso Kuningaskebabia, siellä on ryöstöhinnat, mutta asiakkaita on aina jonossa. Liha on kuumaa ja käristettyä, salaatit tuoreita ja kastikkeet maukkaita. Ja on varaa pitää väkeä tekemässä töitä. Niin se vaan menee.- EVELINE27
Hei kiitos vastauksesta.
Ajatelin tehdään näin halua että olla erilainen turkulainen ravintola..
- eikababille
Nuo ählämien salmonella kebab paikat ovat pääsääntöisesti paskaa. Suosi suomalaista, potki pakolaista on oikea motto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416