Elikkäs olen 17 vuotias miehen alku ja minulla on ollut nyt 4 kuukauden ajan oksettava oli tietyissä paikoissa. Kotona kun on niin huonoa oloa ei ole, mutta esim. Linja-autossa,henkilöautossa,koulussa ja isoissa kaupoissa tulee oksettava olo. Jos joku tietää miten tämän saa loppumaan, niin toivoisin kovasti apua koska tämä rajoittaa minun elämää aika pahasti.
Pahoinvointi tietyissä paikoissa.
Teemukissa99
2
107
Vastaukset
- jjmöjvju
Jännitätkö?Miten huono olo?Vatsakivut?
- Teemukissa99
Jännitän lähinnä sitä että mitä jos joku näkee että oksennan? Ja kyllä siinä aika huono olo tulee, mutta kertaakaan en ole joutunut oksentamaan. Vatsakipuja ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694702
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276- 492713
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262678Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 232041
- 1991960
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91468