"Kansanedustaja Rossi liikuttui rakkaudesta kyyneliin"
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016030621224797_vi.shtml
Onko Kepussa paljonkin homoja?
24
66
Vastaukset
- MkarvaJombeRakasjohtaja
Kieltämättä lähellä Keskustaa olevana, miesten saunakuvat on eroottisinta mitä voin kuvitella, ja jos mkarva vilahtaa, niin kyllä seisoo! HO HOO, HO HOO.
- resmajuri
Sonnimies vahvistaa, kyllä on, yksi Ossi varsinainen Aisamies!
- ex.vasuri
Teemme keskustasta vielä turvasataman homoille ja lesboille vasureiden malliin.
- kovakeskustalainen
Pänäkkä ja tanakka, sellainen tölliläinen mies on siksikin ilmestys, voi kun saisi Väyrystä jörniä.
- 1jäsen
Onhan meitä kanki-Kalleja ja sormi-Kyllikkejä monia muitakin.
Pääministerikin taitaa olla meikäläisiä kaappi-sellaisia. - TukiEinari
Rehula on vielä kaapissa;)))))))
- pattijalkaMatti
Vanhanen on poikkeus kepussa, Mattia epäillään heteroksi, vaikka neitimäisesti kiukkuaa huitumaitusta.
- MertenSalaisuudet
Itse asiassa Matti Vanhasta on epäilyt kaappihomoksi.
- Jagustoo
MertenSalaisuudet kirjoitti:
Itse asiassa Matti Vanhasta on epäilyt kaappihomoksi.
Ei syyttä..... Tulee vielä julki....
- yrjölentää
Tupaillassa neitimäistä homonyrkkihierontaa tappituntumassa a´la äijäneiti Jonna Nikula norsunvittunaamalla kenkä omasta päästä keksittynä stubbilo.Lähtis saatana vitun ministeri jo Inariin susia naimaan.
- keskelläeimitään
On, Keskusta on pakaroiden välinen keskipiste ja se on meillä kepumiehillä kirkkaasti mielessä.
- rossipohjat
Rossin näköinen adonis kontallaan edessäsi savusaunassa, se on Keskusta seksiä ja maaseudun parasta.
- zippäläisyys
Lesta alueilla kepujen piltitkin tietää, että miltä kepumies maistuu..
- pätkämauria
Väyrynenkin kävelee sen näköisesti, että mopoa on tullut Keskustaan tai sitten sköntsät housussa. Pekkarinen on taas sopivalla korkeudella oraalisiin töihin, ei ihme, että on niin suosittu kepulaisten keskuudessa.
- autonkuvatyhkis
Persu Ossi on kiinnostunut persuuksista ja vanhoista miehistä. Neljän äänen Ossi ja tuhkakupin kauppias.
- normikpua
Ossi ja Rossi on kuin Kepuveljet ja molemmilla kannikka ja karvat mielessä.
- peruukkidiivamauri
On, Rossi vaan kärähti.
- 1hoitsu
Olen huolestunut, kuinka toimii 60-vuotiaan arvostetun keskustalaisen parlamentaarikon siitin?
Ikäimpotenssi tunnetetusti vaikuttaa aivotoimintoihin.- kepulääkäri
Rossi ja Ossi on ns vaimo, eli ottava osapuoli, Kepu isännän vigran voi vähentää maatilan verotuksessa.
- resmajuri
Sonnimieskin on vaimo, esiintyy täällä peräti emäntä56, Ossin vakio pano...
- kepupoikainopemaj
Emäntä56 on ladykepulainen ja vahvasti Laanisen näköinen.. Ossi kuolaa..
- ehjäkepulainen
On!
- eisiemennä
Kepu ukoilla seisoo harvemmin ja siksi maaseutua kuihtuu.
- PerhonErkki
Kyllä meillä maaseudulla mieluummin miestä, ja Kaikkosen näköistä mieluusti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746