Pekka olet ilo silmälle mitä jos kesällä olisit ilman paitaa vai oletko vähän ujo?
Möhköfantti
28
135
Vastaukset
- pekka_mut-en_sulle
hyvää sunnuntaita sullekkin stalkki.
- Pölyä_tuulessa_n
Aloitus ei ollut minulta. En muuten käytä sanoja "ilo silmälle".
Enkä tahdo nähdä kenenkään Pekan paljasta mahaa! - oletkammottava
Pölyä_tuulessa_n kirjoitti:
Enkä tahdo nähdä kenenkään Pekan paljasta mahaa!kuule uusmarilyn, turhaan pyörit täällä tuhansin nikein tyrkyttääs ittees, kun sun valopään viestit tunnistaa sokee reettakin!
- hyväkommentti
oletkammottava kirjoitti:
kuule uusmarilyn, turhaan pyörit täällä tuhansin nikein tyrkyttääs ittees, kun sun valopään viestit tunnistaa sokee reettakin!
Tälle oli pakko nauraa :D :D
Ja kun vielä osui ihan kohdilleen :D :D - Anonyymi
oletkammottava kirjoitti:
kuule uusmarilyn, turhaan pyörit täällä tuhansin nikein tyrkyttääs ittees, kun sun valopään viestit tunnistaa sokee reettakin!
Kuinka monta nikkiä olet mies luonut ihan sitä tarkoitusta varten, että pääset haukkumaan fiktiivisiä naisia monologeissasi? Tai kirjoittelemaan jostain abstrakteista kaikillle muille tuntemattomista henkilöistä ihme tarinoita.
- Anonyymi
Pölyä_tuulessa_n kirjoitti:
Enkä tahdo nähdä kenenkään Pekan paljasta mahaa!Se on niin valmis pyykinpesuun.
- Illuusiolleni
"Valkeaa unelmaa,
valtakuntaa valoisaa,
tuulisina öinä täällä
kaipaan vaan.
Valkeaa unelmaa,
tähdet nuo
mulle heijastaa.
Sinä tuot mulle lohdun
tummaan maisemaan.
Joka puu,
joka kuvastuu,
virran varjoihin,
vain mua saa
siitä muistuttaa.
Olet kauneinnhaaveistain."- Pölyä_tuulessa_n
Kuulehan osaan kirjoittaa runoja ihan itse. En joudu lainaamaan siihen jonkun toisen riimityksiä. Mikä ja kuka on "Möhköfantti"?
- Pekka__pösilö
Hartikaisen Ninahan se aina puhuikin "möhköfanteista".
- Möhköfanttii
Tämä illuusiolle onko itse keksimä runo?
- Pökyä_tuulessa_nainen
Lainaushan tuo on, kuten lainausmerkeistä näet
Möhköfantti hyvä!
- Pölyä_tuulessa_sivusta
Pekka naikoon vaalean "uusMarilyn" Möhköfantin!
- Möhköfanttii
Eipä ole tämä möhköfantti Nina eikä marilyn kanakaan!
- Pölyä_tuulessa_nainen
No en se ole minäkään, erään Pekan nuoruuden kihlattu.
No, Möhköfantti sait kuulla olevasi stalkki. liukene pois. - Möhköfanttii
En ole stalkki.
Mitä jos itse liukenisit tästä aloittamastani ketjusta tarviiko sun joka ketjuun änketä!
- Siltätuntuu
Tiedättekö mitä tapahtuu limu pulolle, kun sitä ravistaa?
Olet ravistellut minua niin kauan, ettei menee enää kauan, kun tapahtuu jotain sellaista, joka voi joko yllättää meidät molemmat tai lopettaa tämän kaiken.- Möhköfanttii
En ole kyl ravistellu sua mitenkään:o.
- edellinen
Möhköfanttii kirjoitti:
En ole kyl ravistellu sua mitenkään:o.
Missä Aloituksen Pekka asustelee?
- Möhköfanttii
Samalla paikkakunnalla kun minäkin.
- Täsmäiskö
Möhköfanttii kirjoitti:
Samalla paikkakunnalla kun minäkin.
Saiskos tarkennusta. Paikkakunan alkukirjain vaikka?
- Ptyypinmies
Viikissä
- Möhköfanttii
O:lla alkaa muuta en kerro.
- pekkamiäs
Minnne päin menee?
- Anonyymi
Nostamme vähän tätä
- Anonyymi
Pelottavaa jos anonyymejä viestejä päästäisin liittämään viattomaan henkilöön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelottavaa jos anonyymejä viestejä päästäisin liittämään viattomaan henkilöön
Ehkä toisilla on yritys sellaiseen kovinkin kova. Esimerkiksi tuo monikkomuodossa puhuva kaksualoitusten nostaja on hieman epäilyttävän oloinen kaveri, mutta kaiketi trollimies nostelee näitä itse. Tosin mikään ei enää yllätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä toisilla on yritys sellaiseen kovinkin kova. Esimerkiksi tuo monikkomuodossa puhuva kaksualoitusten nostaja on hieman epäilyttävän oloinen kaveri, mutta kaiketi trollimies nostelee näitä itse. Tosin mikään ei enää yllätä
Mutta siinä tapauksessa pitäisi kyllä olla jo moden avaimet, sillä muuten ei ole mitenkään mahdollista nostaa toisten kirjoituksia jos ne ei ole tallennettuna omiin kirjainmerkkeihin. Ehkä epätoivoisimmat tekee ihan mitä vaan, kuten pestautuu seriffiksi
- Anonyymi
Lapinhullu saanut porohajun ja saa kohta lapinoitaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092710Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611591Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261135Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015