Espoolainen nuorpersu, peräti ravintolakokiksi lukenut entinen puhelinmyyjä ja Hesburgerin pihvinpaistaja Suvi Karhu ei tunne yhdistyslakia. Hän haluaisi päästä äänestämään ammattiliittojen hallitusten jäsenistä. Silloin hänen tulee kuulua ammattiliittoon ja käyttää äänioikeuttaan. Ei kukaan ulkopuolinen voi äänestää persujenkaan puoluehallituksesta.
Kun tämäntasoiset mukulat ovat persujen puoluetoimiston terävintä kärkeä, ei tarvitse ihmetellä puolueen vajoamista. Tässä taitaa taas olla yksi wanna be -kokoomuslainen pikkutyttö. Kapasiteetti ei riitä pidemmälle, mutta halu ja tahto olisi kova, joten täytyy sitten edes teeskennellä kovaa oikeistolaista menestyjää. Kokoomuksessa ei tuollaisille ole tilaa, joten on tullut mentyä B-kokoomukseen leikkimään.
Persut ei ole työväenpuolue, ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan. Elämäänsä pettyneiden rasistien etujoukkonakin se alkaa olla elähtänyt, kun puolueen omalla hallitusvuorolla on nähty ennenkokematon maahanmuuttoaalto, joka tulee myös jatkumaan kunhan lumet ovat sulaneet. Timo Soini aamiaisrukoilee ja oikeustieteen laborantti tekee nyrkkitervehdyksiä, kun työläisten kyykyttäminen tekee niin nannaa. Ei vaan meinaa tämä kusetusoperaatio, jota suvikarhut ay-vastaisilla propagandakirjoitelmillaan ovat tukevinaan, millään onnistua.
SUVI KARHU
Tynkkyskä
3
205
Vastaukset
- FaktatKohdallaan
Suva Karhu tuntuisi olevan asiantuntemukseltaan ministeriainesta. Jos ei kokoomuksessa onnistu, niin persuissa kuitenkin.
- Ravintolapäällikkö
Suvin pitää kans lukee viel oikeustieteen laborantiks niin on valmis ministeri persuin mittapuun mukaan...Olis oikeen kolmoistutkinto...
- koirannussija.teneriffa
Nämä espoolaiset persereikäpuolueen nuoret tähdet: Suvakki Kontio ja Sivari-Simppa aka "Maailmankiertäjä verovaroillamme"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265