Alettaisiin olemaan yhdessä niin kauan kestäisi että vatsasi alkaisi pullottamaan?
Jos nyt naine
24
147
Vastaukset
- råpyflä
Vauvakuumetta vissiin sulla? Miks?
- Kevytmaitojuoma
Ei oo. Tykkään vaa puhuu tällein.
- EiksNiii
Sitten voisitte olla samiksii ;D Massu vasten massua PUM PUM.
- eräsäpärä
kellä sä oot paksuna??
- eiläskille
en tosiaankaan unohda liikuntaa ja ala syömään reilummin,kun alan suhteeseen.....
- Pölyä_tuulessa_sivusta
VASTAANPA MINÄKIN: Kun minä taidan jo olla raskaana.
Pian saan testata! Aviomieskin on kovin toiveikas, yhteisen tekosemme
suhteen.
Lähetätkö taas Timppa terveisiä, että "Luoti vatsaasi, ole hyvä." - Mökkelishökkelis
Ei vauvoja enää..
Kiitos, mutta ei kiitos! Ei mitään kevytjuomia.
- puhallettu9sekunnissa
20päivää
- uusMarilynn
mä voisin tulla raskaaksi jollekin agentille ja rakastaa sitä ikuisesti
- luikku6389
Liian rasvast mulle. Ei pysty enää
- Turhaa_
Turha yrittää vedota tuolla! Vatsa alkaa pömpöttää vain rakkaudesta...
- kevytmaitojuoma
Mä yritän lahjoa sut
- Turhaa_
kevytmaitojuoma kirjoitti:
Mä yritän lahjoa sut
En ole lahjottavissa/ostettavana!
- Siinäsullepullottelut
Kerran kuussahan tuo naisilla tahtoo pullottaa,
kun kuukautiset alkamaisillaan.- khgffg
Pullottaako sulla nyt?
- aletaanvaanoleen
Olen tullut siihen ikään että ei masu pullota vaikka kuinka nussisit joka puolelta.
- Naiselta
Et ole hän, mutta ei ennen kun suhde ja elämä on vakaalla pohjalla
- pullottaalompsa
Lompsani pullottaa vain! Lompsani pullottaa niin että, voin ihan hyvin elättää sinut!
- etvoiostaaminua
jos en tunne sinua niin ei siinä lompsat auta
- entuotatiiiä
Vaikea sanoa.
- lallallaaa
Ehkäisy on keksitty... En varmaan haluaisi hänen kanssaan lasta. Maha voisi kyllä pullottaa muista syistä :D
- elluhalloBY
Ei pullota
Eikä alla (*_*) - ruutu3
Suora kysymys, ainakin. En vastaa tohon nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658