Aika on lyöty lukkoon ja pakko mennä. Tulokset ovat varmasti karmivia, sillä esim. pumppu reistaillut melkoisesti jo todella pitkän aikaa. Kalanmaksaöljykapseleilla toki saanut pitkitettyä alkoholismiani, mutta fyysiseen yhteenottoon en enää suostu, sillä saisin todennäköisesti sydänkohtauksen.
Ovihyökkääjä retostelisi asialla lopun elämäänsä, kuinka sai tappelukumppaninsa kuolemaan sydänkohtaukseen, joten välttelen sitä kuin ruttoa, ettei saa sulkaa hattuunsa tilanteestani.
Terveystarkastus hirvittää
13
117
Vastaukset
- päähinttiHOMO
Mitä siinä kalanmaksaöljyssä oli kun piti viedä?
- Kylmät_kädet___
En ymmärrä kysymystäsi, mutta tottakai postaan tulokset tänne palstalle Aijaa.comin kautta, koska olen aina halunnut toimia varoittavana esimerkkinä, samalla antaen vertaistukea.
En ymmärrä myöskään vihaajiani ja nimiraiskaajia.
- propralhomo
Syö propralia, jota se yksikin hinttari syö aina kun vähän paniikkikohtaus meinaa tulla, joita se yksi homo saa kokoajan kun sen hinttipää ei kestä elämää.
Vittumaisen näköinen kuminaama ja jotkut tiimarin homolasit päässä sillä hintillä on.
Varmaan apteekki ei myönnä sille hintille mitäään vahvempia lääkkeitä kuin joku homopropral kun sen hinttarin aivot ei kestä kun sekoaa jo yhdestä oluesta niin että koko hinttipää on levällään. - Hauka.hintsailee
Ota suutaa.
- Kysymys203
Kylmis, mikä on strategiasi toimia hirveässä krapulassa, tarkoitin siis kaupassa käyntiä tärinöissä ja pelkotiloissa.
- Kylmät_kädet___
Otan propralin ja työnnän ison löylykauhan peräaukkooni ja runkkaan kassajonossa. Sitten ne kutsuu sellaisen keltaisen auton paikalle joka vie minut sairaalaan.
- Kylmät_kädet___
Kylmät_kädet___ kirjoitti:
Otan propralin ja työnnän ison löylykauhan peräaukkooni ja runkkaan kassajonossa. Sitten ne kutsuu sellaisen keltaisen auton paikalle joka vie minut sairaalaan.
Tissu käy kuumana, koska osuin asian ytimeen muissa ketjuissa. Eli tuo ylläoleva viesti ei ole minun, vaan nimiraiskausta.
- Tuntematonjuoppu
Kylmis jos voisit vastata, oisin kiitollinen.
- Kk__
Vastaus Kysymys203 -nimimerkille:
En koskaan lähde mihinkään, ellen ole sopivasti humalassa. Terveystarkastus taas vaatii täysin vesiselvänä olemista, jonka takia hirvittää. Saapa nähdä, miten siinä käy. Täytyy ajoittaa kaikki todella tarkasti monen päivän säteellä. Uusi kokemus yli 6 vuoteen.
- turgaa.touhua
Kävin viimeksi terveystarkastuksessa 15 vuotta sitten intissä.
- olen_työtön
Työkkärin terveystarkastuksessa paljastuu asiakkaan juopottelu ja se tarkoittaa passitusta johonkin haistavittu työpajaan kuorimaan kaapelia ja kuntoutumaan.
- VantaanHerra
Kylmiksen tapauksessa se tarkoittaa lähimpään sikalaan lapioimaan paskaa Santun kanssa.
- VantaanHerra
Veikkaan, että Kylmis saa terveen paperit kaikilta muilta osin paitsi mielenterveydestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381