Ihmisten portin pieleen? Vituttaa suunnattomasti koirat kuset valkoisella hangella? Miten ällöttävän typeriä ihmiset voi olla.
Miksi ihmiset kusettavat pistetään
11
57
Vastaukset
- samaamiettinyt
Samaa olen minäkin miettinyt, omistan itse myös koiran ja ei tulisi mieleenkään antaa sen tehdä tarpeitaan tai merkata muoden ihmisten portteja tai aitoja jne. Ärsyttää suunnattomasti että täällä missä asun melkeen noin puolet omistajista taasen antavat, parille olen sanonutkinkun ovat antaneet pihani aitaan pissata että lakkaisivat koiransa pissattamisen just siinä koska en minäkään mene ja anna omani pissata heidän aitaansa/porttiinsa, mutta kuuroille korville on mennyt
- UrhoK
Kyllä se välillä on muuten tosi vaikeeta saada uroskoira tajuamaan se että merkintä tiettyihin paikkoihin ei ole sallittua. Kun silmä välttää sekunniksi niin se koipi vaan tahtoo nopsaan ja huomaamatta ohimennen nousta. Kymmenen vuotta jo olen tota opettanut ja valvonut mihin reviiripaalut lyödään, mutta edelleen hetken tarkkaavaisuuhäiriö ja se on siinä.
Ei oikein voi muuta kuin sanoa kuten Stubbi että "Sori siitä". - ItseOlen
tullut siihen lopputulokseen, että nykyisen koirani kuoltua en ota enää koskaan KOIRAA. Ei jaksa kuunnella ihmisten valituksia milloin mistäkin. Tuntuu, että koirista on vain haittaa ympäristölleen ja koiravastaisia ihmisiä on todella paljon.
- xy44gh
Ei narsisteja tarvi vakavasti ottaa, vaan ohjata hoitoon.
- 5080
Kyllä maalla on mukavaa. Täältä puuttuu kaikki ammattivalittajat.
- omistajanÄOalleKoiran
Maalla ei ole mukavaa, koska täällä on liikaa koiria ja älyllisesti jälkeenjääneitä vajakkeja niiden ns. omistajina. Kun koirat purevat, ns. omistajaa ei yhtäkkiä löydykään.
- ertgyhujklö
omistajanÄOalleKoiran kirjoitti:
Maalla ei ole mukavaa, koska täällä on liikaa koiria ja älyllisesti jälkeenjääneitä vajakkeja niiden ns. omistajina. Kun koirat purevat, ns. omistajaa ei yhtäkkiä löydykään.
Täysin totta, koiria tuodaan kaupungilta asti, ja päästetään meidän metsiin, sitten kun niistä huomauttaa.Koirilla ei muka olekkaan omistajia , pitänee ottaa ne ei kenenkään koirat kiinni ja toimittaa löytöeläinpalvelule.
Maalla myös kaupunkilaisten ja vastuuttomien kulkukissoja, tuhoavat lintujen pesinnän, sotkevat pihoissa ,ja viettävät yönsä vieraan auton konepellillä.Tuo aijempi tapa varmasti auttaisi myös siihen, en vain ole saanut aikaiseksi,naapuri jo lupasi jotain tehdä kohta asialle . - sisäsiitoskoira
En ole huomannut maalla yhtään kaupunkilaista kulkukissaa. Vieraita koiria sen sijaan tuodaan juoksemaan metsään, vaikka on rauhoitusaika ja kyseinen metsä on toisten piha-aluetta!
- kusetusta
Koirien omistajana en itsekään hyväksy sitä että toisten tontille ja porttien pieliin annetaan tehdä tarpeita. Tuo on niin vmäistä käytöstä ja pilaa kaikkien koiranomistajien maineen. Itse näen joka päivä näitä kusettajia ja paskottajia taloyhtiömme nurmikolle. Tässä pitää kuitenkin muistaa että se koira on asiaan syytön. Sehän tekee minne sen antaa tehdä.
- lllllllllllllll
Mä en itse nurmikolle kusemista näe ongelmana? Enkä paskantamistakaan, jos kerätään ne paskat. Toki ihan leikkipaikkojen viereen/ovien viereen en hyväksy.
- Kxkxkdlkd
En kuseta, itte se kusee kun on kustakseen. Saatan itsekin lirauttaa, jos on bisseä vähän enempi tullut maisteltua. Jos kusi on jollekin tässä maailmassa se suurin ongelma, niin hyvinpä on asiat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621107Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 47983
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153872Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?180774- 81757
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka46673Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105669Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto212664