Päätin sitten eilen tehdä aivan "loistavan" päätöksen ottaa 5 panacodia. Tarkoituksena oli siis hakea hyvää oloa yms. Panacod siis sisältää kodeiinia joka on opiaatti, ja jotkut käyttävät sitä päihtymystarkoituksessa.
Noh, ei siitä muuta tullut kun hieman sekava olo, helvetinmoinen kutina, vatsa kipeä ja pupillit pieneni. Aamulla odotti vielä ihanampi yllätys, nimittäin olen oksentanut kaiken ulos ja mikään ei pysy sisällä. Näköjään Panacod ei sopinut mulle, kyllä se pilvi kaiken voittaa. Suosittelen kaikkia harkitsemaan ennekuin otatte moista paskaa!
Panacod on täyttä paskaa
13
116
Vastaukset
- 247365
mun mielipiteeni on että mikä vaan mössö jolla saa pään sekaisin on kyllä nannaa 0_0
- Porttiteoreetikko
Pilvi ei sitten riittänytkään, vaikka sen piti riittää eikä aikaansaada uusia päihdekokeiluja.
- xzxz3343
narkeille ei mikään riitä. sekoilevat pilleripäissään. väärinkäyttävät lääkkeitä ja hokevat kuin vaarallinen alkoholi on. kannabisti pähkinänkuoressa.
- HilariusHentomielinen
Ei se opiaattien käyttö kannabiksesta johdu.
Päihdelinkistä: "Niin sanottu porttiteoria, joka väittää kannabiksen ominaisuuksien jotenkin johtavan muiden päihteiden käyttöön, ei saa tutkimuksesta tukea." - rf34tg3t3
Näin juuri jokainen aikuinen voi käydä vaikka amsterdamissa poltamassa ja todeta itse tekeekö sen jälkeen mieli yhtä äkkiä panacodeja tai muita nappeja. Kyllä porttiteoria on totta siltä osin että herkut häviää jääkaapista kannabis on siis portti herkkuihin ja hyvään ruokaan.
- Porttiteoreetikko
HilariusHentomielinen kirjoitti:
Ei se opiaattien käyttö kannabiksesta johdu.
Päihdelinkistä: "Niin sanottu porttiteoria, joka väittää kannabiksen ominaisuuksien jotenkin johtavan muiden päihteiden käyttöön, ei saa tutkimuksesta tukea."Avaaja toteutti porttiteoriaa siirtymällä pilvestä muiden huumaavien aineiden käyttöön. Avauksentekijälle ei pilvi enää riittänyt.
Porttiteoria päti avauksentekijään. - 3e3rd
Juu varmaan ei ollut alkoholia vetänyt ennen pilveä ja apteekkarilta noit saa mihin siirty eli suomen suurimalta huumeiden välittäjätä yliopiston apteekilta ne "huumensa" sai. Muuta se että saiko kannabis sen aikaan että siirty toiseen sitä ei missän todeta johtu kannbikseta vai jostain muusta vaiko eikö mistään. Jos porttiteoriian uskoo oikeasti niin silloinhan ädinmaito on syyllinen kaikeen mitä elämässäsi teet jos siis tullaista porttia siis uskotaan ädin maiodosta se kaikki siis lähti porttityypeillä.
- Heikki888
Itte oon kokeillu jos jonkinmoisia lääkkeitä oxycontinista panacodiin. jos kunno oloja haet nii unoha panacod ja osta piriä! panacodissa pitää ainaki suurissa määrissä erotella parasetamoli ja kodeiini koska maksa ei tykkää parasetamolista
- Ughuhu
Hyvä neuvo: osta piriä. Siis ei todellakaan hyvä neuvo noin yleisesti ottaen.
- Pepas
Panacod on täyttä paskaa, niin kuin on monet nykyajan lääkkeet. Ihmisten kipuja ei tahdota lääkitä pelkästään jonkin ideologian tähden, ettei saa ihmistä auttaa.
- Guihji
Panacod on aivan loistava lääke, mutta lyhytvaikutteinen. Ennemmin otan Panacod-reseptin kuin morfiinireseptin. Ette nimittäin tytöt ja pojat tiedä miten kovien opiaattien kanssa käy jos ette tätä ymmärrä. Ymmärrän kyllä morfiinin jos on jalka irti-poikki.
- panacodlääke
Onko sulla vielä niitä codeja, minä oisin halukas ottammaan vastaan :)
- 34t43444
Kyseessä on mieto kipulääke. Mitä oikein odotit? Hallusinaatioita kukkakedoista? Hyvä lääke on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662191Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61826Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381344Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?215983En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71980Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.90967Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21925- 19756
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39750Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93729