Jokohan aika nukkumaan

OlisiSitten

Olen mennyt eteenpäin. Olet silti mielessäni. Kuin sarjakuvissa syttyy lamppu hetkessä pään päälle hoksahduksen välöhtäessä kuljet arjessani mukana, kun jokin hauska juttu muistuttaa sinusta ja saa lampun palamaan.
Joskus huomaan sanovani mielessäni ajatuskuplaan tekstiä, kun katselen jotain mielenkiintoista näkyä, kuten merta tai tähtiä tai jotain sellaista, että hei katso tuota tai hei näetkö tuon. vielä joskus jaan ne hetket vahingossa kanssasi, kun ajatukseni lähtevät karkuun kuplasta luoksesi..
Välähdykset ja karkailut ovat harventuneet. Siitä tiedän, että olen matkalla jo. Aluksi pienin askelin. Mutta koskaan en unohda sinua. Tiedän, että joskus tulevaisuudessa, tulee hetken tilanne tai ajatus, jossa hätkähdän sitä tunnetta, että jäit minuun. varmasti vielä tulen tuntemaan sen lämmön, kun tulee aikoja, että näen kuun taivaalla seisoessani yksin hangella.
Silloin mietin, että saman taivaan alla on joku, jonka vuoksi olen siinä pysähtyneenä hiljaisuuteen ja ajattelen häntä.
Hyveli yötel.

39

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OlisikoTaas

N-M?

• OlisiSitten

Niin oli.

• vaiolikolainolematta
        OlisiSitten kirjoitti:

Niin oli.

Mutei ole enää :D

• SopiiSekin
        vaiolikolainolematta kirjoitti:

Mutei ole enää :D

Aivan miten haluat asian ajatella.

• LiianKaukana

Oikeastaan seisomme saman veden äärellä. Kaikki se vesi, jota on maapallolla kierää ympäriinsä. Vierekkäin, silti kaukana. Kauniita unosia.

• M....Mies

Mitä murretta hyveli yötel on?

Kauniisti aloittaja kirjoitt jostain tärkeästä ihmisestä.

• Josvaikkaolisi

Samaa murretta, kuin sinun kirjoit :)

• M....Mies
        Josvaikkaolisi kirjoitti:

Samaa murretta, kuin sinun kirjoit :)

Siis kirjoitusvirheiden murre? ;) Noh IPhonessa kirjoittaminen tuppaa välillä menen mönkään eikä sitä huomaa että jää kirjain välistä tai että automaattinen korjaus korjaa miten sattuu...

• KivaMurreSulla
        M....Mies kirjoitti:

Siis kirjoitusvirheiden murre? ;) Noh IPhonessa kirjoittaminen tuppaa välillä menen mönkään eikä sitä huomaa että jää kirjain välistä tai että automaattinen korjaus korjaa miten sattuu...

Aivan :D Elämä on vain joskus hyvin erikoista, ilman muuta mielenkiintoista, vaikka toisinaan surullista, kun on kyse luopumisesta ja tunteista. Nuku hyvin ja kivoja sarjakuva unia. Silmät menee jo kiinni :)

• hiemansosiaalinen

Vakuuttavampaa todistusta, kuin vanhemmalta sielunystävältä ei voi saada. Miksi pauhaat..

• Aloittajakomment

Lauri Tähkää siteeraten...

"Mun täytyy takastaa nä elämät roskiin
        Mun sydän pauhaava, kuin kuohuva koski.
        Se muille mitä tekee, tahdo en kuulla.
        Välistä rakkaus tahtoo elää ja kuolla."

• ohkastayläpilveä

Ulkoisesta habituksesta huolimatta nukun, kun en saa viimeistä tupakkia käärittyä.

• kuinruusuikäväpalstalla

Ainutlaatuisen kaunis teksti.Kiitos.
      Liikutti minua.

• miehen.musta.hetki

Kun olen tas levännyt, palaan luoksesi varmasti. Nyt on mustahetki menossa. m>n.

• jos_satut_näkemään

Olen unessasi se sinua intohimoisesti suuteleva nainen.

• Kiinnostaakysyä

Oletteko tavanneet kyseisen naisen kanssa?

• olemme_kyllä
        Kiinnostaakysyä kirjoitti:

Oletteko tavanneet kyseisen naisen kanssa?

Töissä ja Höyhensaarella.

• TöissäHöyhensaarilla
        olemme_kyllä kirjoitti:

Töissä ja Höyhensaarella.

Onko höyhensaarilla hyvä liksa?

• höyhenenkevyt.lompsa
        TöissäHöyhensaarilla kirjoitti:

Onko höyhensaarilla hyvä liksa?

Siinähän se. Riittää rahat tyynyyn.

• Luontaisedut
        höyhenenkevyt.lompsa kirjoitti:

Siinähän se. Riittää rahat tyynyyn.

Ovatko unet ilmaisia?

• unihinnasto

Ovat, poikkeuksena K-18.

• IkuinenSydän

Kauniisti kirjoitat ap. Kauniisti ilmaiset. Itse uskon omassa elämässäni, että kohtaaminen vielä tulee, kun sen aika on. Silloin saadaan sanoa jotain tärkeää, joka on jäänyt sanomatta. uskon ikuiseen ystävyyteen. Jos ei muuten, niin ainakin sydämessämme.

• kauniitaunia

Kyllä sydän tietää ja haluaa sen jonka sydän sykkii samaan tahtiin. Ehkä sama rytmi tavoitti toisensa jo kauan sitten kuultuaan äänettömän kuiskauksen. Jo siellä lapsuudessa. Näin voi kuvitella, kun luonteessa on hiukan runollisuutta.

• KysyäSaanko
        kauniitaunia kirjoitti:

Kyllä sydän tietää ja haluaa sen jonka sydän sykkii samaan tahtiin. Ehkä sama rytmi tavoitti toisensa jo kauan sitten kuultuaan äänettömän kuiskauksen. Jo siellä lapsuudessa. Näin voi kuvitella, kun luonteessa on hiukan runollisuutta.

Oletko aloittaja?

• UskoisinNiin
        KysyäSaanko kirjoitti:

Oletko aloittaja?

Aloittaja on jo nukkuja nakkelemassa.

• Tipuaskeleet

Toisinaan elämäntilanteesta tai yksipuolisista tunteista johtuen on vain pakko luovuttaa ja mennä eteenpäin. Se ei tapahdu hetkessä, vaan pienin askelin. Voimia kaikille pienin askelin kulkeville.

• tulikoparempimieli

Tekopyhää.

• Realismiaoli

Ei vaan totuus.

• totuusonsuhteellista
        Realismiaoli kirjoitti:

Ei vaan totuus.

V*ttuilia on tuollainen "tsemppaaminen".

• RealismiaOli
        totuusonsuhteellista kirjoitti:

V*ttuilia on tuollainen "tsemppaaminen".

Olen itse tuossa tilanteessa. Pakko mennä eteenpäin, kun ei muuta voi.

• Jotainjuttuja

Mielenkiintoinen juttu, melkein hätkähdin...

• Ettetkuitenkaan

Hyvä, että melkein.

• Jotainjuttuja
        Ettetkuitenkaan kirjoitti:

Hyvä, että melkein.

En mä näitä juttuja, mutta ajattele melekein kuiteski :p.

• mitenläheinen

ap ollut kunnollakin tekemisissä kaivatun kanssa? Peräti suhde? Kun arkeen kaipaat ja olet sanonut hei näetkö tuon?

• Sivustamielipide

Mää taas ymmärsin, että aloittaja on sanonut noin mielessään kaivatulleen. Hän on katsellut tähtiä ja hän olisi halunnut jakaa kokemuksensa kaivatun kanssa. Jotain metaforan tyyppistä ajattelua tuollainen tms. Ehkä kantanut kaibattuaan mielessään arjessa mukana, sydämessään.

• revasencencdbastard

Boogie estää antamasta. Tarjoaisin samalla mitalla . Ihan kasvokkain ja mahdollisuuksin..

• Viimeinentoivomus

Mikä on boogie?

• Kultaseni

Siinä kojdassa, missä auringonsäde heijastaa kosteaan pisaraan, väitetään olevan värikkään kaaren, jonka päässä on kultaa. Olenkin yrittänyt saada ruiskupullon ja ikkunasta paistavan auringonvalon avulla aikaiseksi tuollaisen kaaren nähdäkseni sinut.

• Mietintänään

Jokainen toivomustähteni on varmasti jo syöksynyt alas.
      Ajattelin tänään, että jos löytäisin murusenkin tähteni sakarasta
      painaisin sen rintani ihoon niin, että se sulaisi syvälle sydämeeni
      tuoden minulle sinut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2191
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1826
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1344
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      215
      983
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      980
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      90
      967
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      925
    8. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      756
    9. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      750
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      729
    Aihe