308 Huolto 50tkm

vti120

Tylsää tämä Pösön omistaminen kun ei ole korjattavaa. Olen kovasti odotellut niitä vikoja mitä essonbaarin nurkkapöydässä puhutaan varmana tietona.

8

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laatuauto

      Joo, voit joutua odottamaan pitkään. Toi ei hajoa kuten VW eikä.myöskään pehmene kuten kaukoitäautot.

    • Hyväautoseon

      Itse asiassa edes VW ja Itäkipot ei kovin helpolla hajoa. Veikkaan että missään autossa ei noilla kilsoilla pitäisi isompia ongelmia olla.

      Eikä pitkään aikaan.

      • köyhänloistoauto

        Pösö ei hajoa tänään tuli 200 tkm kuusnollaseiskalla täyteen ja kymmenen vuotta. Yksi abs anturi ja jarrupalat vaihdettu. Ei edes huohotin ole jäätynyt!


      • essonbaarista

        1.2 TSI -koneiden jakoketju alkaa hyytymään kun autolla on ajettu alle 50tkm.


      • Kivakonekunehjä
        essonbaarista kirjoitti:

        1.2 TSI -koneiden jakoketju alkaa hyytymään kun autolla on ajettu alle 50tkm.

        Siis puhutko VW:konsernin käyttämästä koneesta? Joo, sääli, että siinä on ongelmia, sillä se on kiva ja pirtsakka ja vähäkulutuksinen kone.


    • 308kiinnostaa

      Yllättävän vähän näkee muuten kolmenollakasia vaikka se on fiksun näköinen, kiva ja ruostumaton ja lisäksi farkussa on valtava takakontti. Olen itse ajatellut ostaa, mutta miten kestävä sitten lienee?

    • AutossaOnMyösAutonAlusta

      En tiedä kuinka usein autokaupoissa esillä olevia uusia autoja myydään rengaspaineiden ollessa hurjan korkealla, jolloin auto näyttää korkeammalta ja jollain tavalla isommalta?
      Erään automerkin auton ostettua autokaupasta, huomasi myöhemmin autossa olleen melkoiset rengaspaineet. Oikeiden rengaspaineiden jälkeen auto näytti jotenki madaltuneen, eikä ajaminen tuntunut enää niin pahasti kovalta maanteiden epäkohdissa?
      Olisi se silti ollut kivempi, jos olisi edes senti tai enemmän korkeampi maavara. Matalan maavaran vuoksi täytyy olla varovainen talvikelillä, sekä huonommilla sorateillä, että kulkiessa harvaan asutuilla kivisillä erämaa "teitä".
      Joten kun ostat autoa autokaupasta, tarkista myös renkaan paineet ennen kuin teet ostopäätöksen, jos haluat maavaran säilyvän autossa sellaisena kun se on ostaessasi, tietysti vain jos se on sinulle tärkeä?

    • RemonttiaTiedossa

      Eiköhän parissa vuodessa ole VTi moottorin omistajalle selväksi ne viat :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe