Millä mielin alkaa viikkosi? Minulla oikein hyvillä fiiliksillä. Vähän vain ikävä sinua ja sinun lempeää olemustasi. Ehkä vielä joskus olemme yhdessä. Mukavaa maanantaita!
Hyvää huomenta mies
19
226
Vastaukset
- huomentamiesolenko
Hieman aamukankeutta herätessä, mutta venyttely auttanee.. ja kahvi
- AloittajaNainen
Minullakin vähän väsymystä... Kyllä se tästä :)
- valehtelisinjosmuuta
Väittäisin. Se mitä sain sinulta eilen, se voisi korvata ne levottomat iltapäivät sekä unettomat yöt, Mä olen maa ja rakennan sun sydämeesi majan. Mä rakastuin. huomenta.
- Mäoonvaanniinmä
Morjestin itselleni epäkäytännölliseen tyyliin lähes naapuria, mutta minulla onkin aika varattu lääkärille viikolla.
- Kylmäantaisin
Toiset ne kehuu saaneensa naista.
- tulvastauksia
No ei nyt mene ihan putkeen, olen yrittänyt rakentaa/parantaa yhteyttä välillemme, ei vaan ..
- AloittajaNainen
Minulla ja hänellä on yhteys välillämme.
- Naurettavaajuttua
AloittajaNainen kirjoitti:
Minulla ja hänellä on yhteys välillämme.
Miksi sitten tänne kirjoitat? Taitaa olla vain tällä palstalla se yhteys kaikkiin anonyymeihin kirjoittajiin.
- JosSaaKysyä
Onko aloittaja S-alkava nainen?
- T-Kuonaa
älä aina kysele!
- puolustuspelittää
T-Kuonaa kirjoitti:
älä aina kysele!
samat T/J innokkaita nuuskijoita.
- minähän_se_tässä_
iltaa nainen..ja vissiin kohta hyvätyöt..no viikon alkuhan oli aivan normishittii kun en edes välähdystäkään "auringosta" nähnyt..ehkäpä sitten toisena päivänä!? mutt ei taida mulle olla kun en niin lempeän näköinen ole..
- kuunloistoon
Hyviä öitä sinullekin.
- sitten_pakenin_
tänään vilauksen näin...
- miksikäs
Pakenit?
- sitten_pakenin_
miksikäs kirjoitti:
Pakenit?
no ku pelottaa...hui...oon pelkuri.
- mikäpelottaa
Ei varmaan tartte.
- LähestyJaHämmästy
miehisen ylpeyden hajoaminenko pelottaa?
- elämässäni
Ylpeyden tilalle tulossa nöyryys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3702864SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis662294Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781959Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis691610- 1401542
- 691159
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021029Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264965Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li9946- 39821