Pankakoskella poika tappoi äitinsä hyvin julmasti ja haavoitti isäänsä
poika tappoi äitinsä
18
2095
Vastaukset
- älä-kerro-valheita
Ei ollut Pankakoskella.
- Koskelainen
Älä nyt valehtele oli varmasti Pankakoskella.
- koskisss
Oliko tekijä varmasti poika
- kuulinhuhun
Mihin kansanryhmään kuuluivat
- mamujaovat
Kyllä se on mamujen syytä, kysykää vaikka niiltä lieksalaisilta, jotka kirjoittelevat halla-ahojen sun muiden kavereina väkeviä todistuksiaan netissä. "mamut on semmoisia, mamut maasta pois."
- Piipaa-auto
Isä oli keskustassa Pielisentiellä ja äiti löytyi Partalanmäeltä eikä Pankakoskelta.
- eimitääntolkkua
Kunniottakaa edes surevia omaisia ja jättäkää typerät vitsailut ja mamujutut syrjään!
- Ckxioxoxi
Mv-lehtikin jopa hyväksikäyttämässä tapausta ja keksimässä valheita. Oksettavaa ja niin liekalaista.
- pappa11
Tätä halpa viina teettää ja työttömyys . VIINAT APTEEKKIIN ,VAIN LÄÄKKEEKSI
- uuyedfefg
Elä pappa tuommoisia ehottele, jouvut kuitennii ramppoomaan siellä apteekissa kolomesti päevässä!
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395