Tyttöni on nyt 8-vuotias ja kovasti alkanut kiinnostumaan meikkaamisesta. Isältään kotiin tullessaan on muutaman kerran ollut ripsi- ja luomiväriä, joita isän naisystävä on hänelle laittanut. Tämä on mielestäni ihan ok, olenhan minäkin jo pidemmän aikaa silloin tällöin antanut hänen kokeilla luomivärejä oman meikkaamiseni yhteydessä. Tyttöni ei siis vielä meikkaa säännöllisesti, ainoastaan kynsilakkaa käyttää ja laittaa itsenäisesti viikoittain. Hänellä on oma huulikiilto ja vadelmantuoksuinen hajuvesi, mutta ne ovat "äidin takana", eli käytännössä hän pyytää ne minulta kun haluaa laittaa. Näitäkin hän pyytää harvoin, vain muutaman kerran kuukaudessa. Nyt tosiaan alkanut kysellä omia meikkejä ja sovimme, että silloin tällöin voidaan äidiltä laittaa ja kun täyttää 10, saa sitten oman ripsivärin, jota säilytetään myös "äidin valvovan katseen alla". Sovimme myös, että kun menee yläasteelle, voi alkaa meikata myös kouluun. Toistaiseksi on tyytynyt tähän, vaikkakin odottaa 10-vuotispäiväänsä kuin kuuta nousevaa. :)
Mites teillä muilla?
Minkä ikäisenä lapsenne saa aloittaa meikkaamisen?
Tiukkapipoäitikö
1
310
Vastaukset 1
- nooravain
Ei ole lapsia vielä, mutta mielestäni ihanaa että olet suostuvainen yläaste meikkailuun, etkä kiellä sitä. (Jos vanhempani olisivat kieltäneet olisit suuttunut)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921546
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su372946Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 94821
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37578
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta164570