Tutkittua tietoa

Nautinnon-maksimointi

MÖHÖMAHAISET MIEHET PÄIHITTÄVÄT KAIKKI RAKASTAJINA - NAISET PERUSTELEVAT, MIKSI

12.08.2015 9 094

Tuoreen kyselyn mukaan kaikista vartalotyypeistä juuri vatsakkaat miehet vetävät pisimmän korren, mitä naisen seksuaaliseen nautintoon tulee.

Suuri maha kääntyy todistetusti miehen eduksi makuuhuoneessa. Tuoreen brittiläisen kyselyn, johon vastasi reilu 2540 naista, mukaan ylipainoiset tai suurikokoiset miehet ovat kaikista parhaimpia vällyjen välissä.

He jättivät kirkkaasti taakseen atleettiset ja lihaksikkaat miehet, joiden vartalotyyppiä 21 prosenttia naisista piti kaikista miellyttävämpänä makuuhuoneessa. Isomahaiset miehet vetosivat ”siinä mielessä” voimakkaimmin 38 prosenttiin naisista.

Leideiltä kysyttiin myös perusteluita sille, miksi möhömahaiset miehet vievät voiton seksirintamalla. Yleisimmät vastaukset ovat alla.

1) He vaikuttavat tahtovan tyydyttää enemmän minua kuin itseään.

2) He ovat huomaavaisempia ja välittävämpiä.

3) He saavat minut tuntemaan itseni vähemmän epävarmaksi omasta kropastani.

4) Saan parempia orgasmeja.

5) He ovat seikkalunhaluisia ja tahtovat kokeilla uusia asioita.

Joten miehet, tie naisen sydämeen käy vatsan kautta!



Lähde: Metro

-------------------

Onhan tuo selviö. Niinhän se on naistenkin kohdalla. Jos naisen ainoa todellinen nautinto on nautinnoista kieltäytyminen, ei silloin skinin seksiltäkään voi paljoa odottaa. Verevämpi todella nauttii ja ottaa myös haluamansa.

Eli fetissi onkin nautinnon maksimointia.

5

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täysinjärkeenkäyvää

      Täysin järkeenkäyvää, että tuntien kuntosalitreenien, hiihtämisen tai juoksemisen jälkeen seksi ei jaksa kiinnostaa tai sitten se hoidetaan vain nopeasti alta pois. Pömppövatsaiselta jörrikältä taasen on säästynyt voimia makuuhuoneenkin puolelle. Naisenkaan ei tarvitse tuntea alemmuutta isomahaisen miehen kanssa raskausarvista ja selluliitista. Pyykkilautavatsaisen miehen kanssa naiset ajattelevat vain miltä näyttävät, kun pitäisi keskittyä nautintoon.

    • Kuntourheilija

      Se on ihan hyvä, kun kuntoillaan läskit pois ja lihasta tilalle. Ei sitä seksiä tarvitse jatkuvasti harrastaa, kun saa mielihyvää liikunnasta. Läheisyyttä voi muutenkin olla toisen ihmisen kanssa. Välillä voi toki mennä sänkyyn asti.
      En näe tämän "tutkimuksen" perusteella järkevää syytä puolustella ylimääräisiä kiloja ihmisellä. Laiskojen ihmisten puhetta.

    • Ball_Mentula

      Urheilusta saa niin hyvät kiksit, ettei sen jälkeen edes kaipaa seksiä. Seksi on rumia ja lihavia varten. Tosin, popsittuani steroideja, minulla ei edes seiso. Voi tätä elämän kurjuutta, miksi tein sen, oi miksi. Kateellisena katselen läskimahaisia miehiä, he pystyvät hommiin, minä en. Elämä on kurjaa, tapan ehkä itseni. HYVÄSTI JULMA MAAILMA!

    • mies40-

      Mulla on iso maha ja naiseni tykkää siitä ja käyn kyllä salillakin usein kuntoilemassa. Olen 167 ja 90 kg mies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      410
      4208
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      137
      2841
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1968
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1370
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      75
      1302
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1268
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1262
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1231
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      53
      1031
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      970
    Aihe