Andren outo rasismi-väite!?

surukoomikko

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/177096-andre-wickstromin-heitto-jarkyttaa-massamurhan-toivominen-ei-ole-mikaan-vitsi

Andre Wickström ei ole kommentoinut kohutwiittiään paitsi yhdellä oudolla lisäyksellä: "En sanonut mitään rasistista"!!?? Huhhuh!

Surukoomikon logiikan mukaan voi siis sanoa mitä tahansa, kunhan se ei ole rasistista??

Kaiken lisäksi hänen twiittinsä ON rasistinen, mutta kohteena oli suomenkieliset suomalaiset. Ja meitähän ei lasketa! Aitosuomalaisia saa näet sortaa ja halveksia tässä svekokratiassa, ainakin svekoeliitin ja -median mielestä.

13

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuomoLehtinen

Lukekaapas linkin uutisen suvakkikommentteja. Varsinkin jonkun äärisuvakki Tuomo Lehtisen todella härski kommentti!

Tulee mieleen aivan svekosurujen aatemaailma. Anarkistit, äärivasurit ja muut hörhöt ovat tunnetusti svekoja.

• häntä_ymmärtäkää

Varmaan surukoomikon mielestä aitosuomalaisten halveksunta on NIIN yleistä ja totuttua surupiireissä, että heikäläiset eivät laske sitä rasismiksi? Surusvekolle suomalaisten parjaaminen on kuin hengittämistä eli käy kuin luonnostaan.

• tyckerjagockså

Det är kiva att tappa vanha tuttu.

• hufvudstaden
        tyckerjagockså kirjoitti:

Det är kiva att tappa vanha tuttu.

Insidehumor bland svenskspråkiga.

• minåsikt
        hufvudstaden kirjoitti:

Insidehumor bland svenskspråkiga.

Ganska smaklöst av WICKSTRÖM.

• alltärintehumor
        minåsikt kirjoitti:

Ganska smaklöst av WICKSTRÖM.

Samma åsikt,en riktig groda.

• kauheeta

Eikö olii jo syytä viranomaisten herätä tutkimaan vihapuheita?

• besynnerligt

Har ingen ännu gjort polisanmälan ?

• Leso svedupentu boikottiin ja pois ylen palkoilta. Osaava kotimainen tilalle.

• rolfgustav

Nu är det bara att samla tusentals namn till en adress.Är inte Wickström privatföretagare ?

• rolfgustav kirjoitti:

Nu är det bara att samla tusentals namn till en adress.Är inte Wickström privatföretagare ?

Äh typisk minoritetens arrogant typ. Int värd att använda sfp mässigt hatprat mot. Finns ju viktiga saker omkring. Låt honom få terapi nån dag.

• Suomalaisten_tappaminen

.

"Suomalaisten tappaminen ja / tai tapattaminen ei ole rasismia vaan ihan normi suhtautumista suomalaisiin integroitumis-rajoitteisissa kansanryhmittymissä"

.

• hymyt_hyytyivät

Andre loukkaantui yhdessä huumoriohjelmassa(!?) sydänjuuriaan myöten, kun joku suomalaisesiintyjä vihjasi Mats Sundinin homouteen vitsinä.

Koko ohjelma muuttui vakavaksi, kun feikkiruotsalaisen piti alkaa puolustamaan ruotsalaisen "kunniaa"....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3278
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2615
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      70
      2199
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2161
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2143
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1907
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      61
      1884
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1753
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      85
      1614
    Aihe