Sunnuntain yhteislenkeillä on nykyään mukavasti porukkaa. Mutta! 20-30 kilometrin rento ja palauttava lenkki on liian arvokas tilaisuus puhua pälättämiseen! Lenkki taivalletaan hartaan hiljaisuuden vallassa. Kuulumiset jos siihen on aihetta vaihdetaan lenkin jälkeen jääkylmän oluen parissa.
Sen verran huomauttaisin
5
<50
Vastaukset
- Salimusa.riivaa
Sitä vaan mietin, että miksi juokset 20 - 30 kilometrin lenkin/ lenkkejä? Juoksukunto / -kestävyys paranee ja pysyy vähemmälläkin "elvistelyllä" :) Siinä olet kyllä oikeassa, että lenkki tai muu pitempikestoinen urheilusuoritus ei pulinaa tarvitse.
Mikä suuresti ja eniten v*tuttaa, niin puntti- ym. urh.salien häiritsevä musiikkimöly. Keskittymisestä ja suorituksesta ei tule mitään, jos ämyreistä yhtäkkiä pamahtaa ilmoille äänekästä räppiä, teknoa tai räkärokkia. Ei auta, vaikka asiasta huomauttaa. Sanovat, että muut haluavat kuunnella (tai sitten kukaan ei uskalla sanoa, että sammutta se paska).
Jokainen voi itse kokeilla miltä tuntuu ja miten keskittyminen onnistuu, kun tempaus- tai työntösuorituksen h-hetkellä raikaa "EKA SALIL VIKA SALIL!! MÄ OON TIKIS OOTSÄ TIKIS!! HEI PULU NAKKAA YLÄFEMMA KU MÄ STIKKAAN STEMMAN!! YHTEISKUNTA VIE MEILT HIMAT JA SIKS MÄ VEDÄN SIMAT!!" :DTuo Sunnuntain palauttava pitkä on itseasiassa sellainen asia jonka hyöty noista vanhan liiton määräopeista on vähän kyseenalainen. Luultavasti kymppi rennosti plus muutama rento irroittelu toimisi paremmin.
Käyn joskus salilla tekemässä kunnon vanhan ajan kuntopiiriä. Huvittaa sekin kun joitakin tuntuu häiritsevän kun hiki roiskuu. Sitten pitää hörppiä siitä vesipullosta viiden minuutin välein. Mutta kukin tavallaan.- eimusaa
Köyhät treenaa julkisilla saleilla.
eimusaa kirjoitti:
Köyhät treenaa julkisilla saleilla.
Onko Yliopistolla vielä tuo sali oliko se nyt Fabianinkadulla.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Onko Yliopistolla vielä tuo sali oliko se nyt Fabianinkadulla.
Yliopistonkatu taisi olla, ihan siinä Fabianinkadun risteyksessä.
Aikanaan kävin, kun siellä harrastettiin, harrastamiani kamppailulajeja.
Olin "poikamiehenä", oli asunto siinä lähettyvillä, kun perhe oli muualla. Aikaa oli silloin tätäkin harrastaa. Työpiste oli silloin Helsingissä. Niin, silloin olin nuori ja nätti, nyt nätti vain enää.
En ole käynyt ainakaan 15 vuoteen ao paikassa, miten lie nykyisin ?
Sepä siitä.
Jospa lähtisi katseleen paikkaa mamman viereen.
Meinattiin kuuden maissa heräillä, jos käytäisiin vähän dieselöljyä polttamassa sitten.
Hyvää Yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911350
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85852
- 51758
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51750Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7585- 53584