Naistenpäivä

Muistanaistasi

Miten te muistatte kumppania huomenna? Kukilla, ruoalla, suukolla, soitolla...,

14

89

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nupputulppaani

nupputulppaani kahdella sipulilla on paras:))

• Näinminä

Laitan faceen. menee onnittelut kaikille tärkeimmille naisille

• Surullinen_minä

Ei taida muistaa lainkaan :(

• päivänpäätteekshaukut

Muisti minua,oli pitkä työlista aamulla pöydällä. Itse nukkui puolillepäivin ja sen jälkeen naisten kanssa jumppaan ja shoppaileen ja illalla vielä vähän skumppaa. Töitä pitäisi lisätä on se aika kallis ylläpidettävä. Näin meillä on naistenpäivä jokapäivä.

• suhdekouluun

ei karvialla asuvat miehet ymmärrä hyvän parisuhteen merkitystä. Kyllä mieskin on onnellisempi jos näkee vähän vaivaa suhteen eteen. Katsokaa onnellisia pariskuntia ja miettikää naisen ja miehen roolia..

• Opetettu_on

Mun mieheni toivotti aamulla " hyvää akkainpäivää ny sit"!
      Töistä tullessaan toi nipun tulppaaneita ja suklaaleivoksia.

Hyvin koulutettu....vai mitä..? ;)

• iiloveyouuuu

Miks naiset aina tarttee jotain krääsää..kukkasii ym. Tämäkin naistenpäivä on naiset keksineet, et sais krääsää.
      Mut kyl naiset saa juhlia, ku tekee sen keskenään..miehiä ei siihen kannata sekottaapi.

Ps

Mä sanon vaimolleni joka päivä kolme kertaa, et "ii love youu"..aamulla kun herään ja sitten soitan töistä päivällä ja illalla ku mennään nukkumaan.
      Heh ja se uskoo kaiken.

hahhhaaaaaaaaaaa

• Meetoo_

Kyllä ne miehetkin huomiota rakastavat.
        Ja varmaan sunkin rakkaudentunnustuksiis vaimos vastaa, et "i love you too" ja
        Sinäkin uskot.

Heh heee

• minusta_

Naistenpäivä, Ystävänpäivä, Äitienpäivä, Isänpäivä, Lastenpäivä, Koiranpäivä, Kissanpäivä...- Kaupallista höpinää.
      Tarvitsemmeko todella päivän jolloin muistetaan toista? Eikö jokaisena vuoden päivänä voi antaa toiselle kauniin sanan, lähettää ystävälle viestin, yksinäiselle tervehdyksen?
      Jokainen päivä on lähimmäisen muistamisen päivä.

• sammy_b

Muistin munalla..

• Tipulikka

Pääsiäiseen vasta ne munat kuuluu ;)

• Minä198x

Kyllä minä muistaisin naistani jos kunnollisen löytäsin. Tuommosia saatanan itseään täynnä olevia heruttajia epätoivoisia yksihuoltajia kaikki. Watsupp kuvaa vaihdetaan siinä toivossa että ihailisin heitä ja facebookkiin lisätään oman naaman kuvia että tykkäisin. En vittu tykkää kenestäkään heruttajasta enkä myöskään huoli teitä enää kaveriksi enkä anna numeroa!

• oletkohuomannut

olet oikeassa minä198x, yleensä hieman epätoivoiset naiset hakevat huomiota kuvia lisäämällä. Oletko myös huomannut että tämä on helppo henkivakuutus. Koska tyhmät naiset toimivat näin on helppo erottaa jyvät akanoista ;)

• stetson

Niin ja juuri nämä epätoivoiset ovat esillä joka paikassa ja esittelevät muutakin kuin naamavärkkiään.

Onko Karviassa kunnollisia, omalla järjellään ajattelevia naisia tai tyttöjä? Kaikki tuntuvat olevan aina vain tyrkyllä. Olo on välillä kuin olisi karjamarkkinoilla hankkimassa uutta kurmua navettaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2152
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1805
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      236
      1298
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      875
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      126
      797
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      716
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      699
    Aihe