lainaa ulkomailta

velkaa

tietääkö kukaan miten saisin 25000 euroa ulkomailta lainaa saisin velat maksettua.töissä käyvä.näitä henkilörahoittajia.onko tietoo

48

5580

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijaustavaan

      Niinku mitä henkilörahoittajia? Nigerian prinssejä vai Sambian kuninkaallisia? Kysypä siltä Sunny Car centerin kaverilta apuja. Se tietää.

    • yryryryghghhg

      Toivottavasti avaruudesta löydetään pian elämää, niin luottotiedoton voisi pyytää sieltä rahoitusta velkakierteeseensä.

    • legibus

      No, varmaan edellisistä vastauksistakin jo ymmärsit, ettei näihin, tälläkin palstalla silloin tällöin itseään markkinoiviin, epämääräisiin ulkomaisiin luotonantajiin ainakaan pidä turvautua. Huijausviestejä lainatarjouksista on netti pullollaan, ja yhteistä niille useimmiten on tuo rahojen höveli tarjoaminen ilman vakuuksia ja tuosta vain. Varmuuden vuoksi varoituksen sana: Älä missään tapauksessa ryhdy asiointiin sellaisen "lainanantajan" kanssa, joka millä tahansa (teko)syyllä pyytää rahaa sinulta ennen kuin siirtää rahaa sinulle. Poikkeuksetta kyseessä on silloin huijari, josta et rahojesi lähettämisen jälkeen kuule enää mitään. Asialliset luotottajat vähentävät omat kulunsa suoraan lainasummasta ja asiakkaalle maksetaan sitten nettosumma. Jos asiakkaalta pyydetään rahaa esim. rahan toimitus- tai järjestely-, tai valuutanvaihtopalkkioon tai ihan mihin hyvänsä, niin hälytyskellon pitää soida ja kovaa!

    • kummaajatus

      No ethän sinä veloistasi pääse eroon lainaa ottamalla. Ainoastaan lyhentämällä palkkatuloillasi pääset eroon veloista.

    • onnistuihan

      Simplia.fi taitaa olla suomalainen yritys? Mutta jos ulkomailta nimenomaan hakee lainaa tulee mieleen Elias, Trustloanfirm, Stan Fox ja tälläkin sivulla mariograghi66 (s-postiosoite mainittu aloituksessaan).

      • ndnvrfenvnegn

        Simplia ei ole mikään yritys, vaan jonkun tänne usein spämmäävän hepun websivukehitelmä. Sanan "lainanvälityspalvelu" alla on nykyisin monenlaista yrittäjää, kaikki vaanivat rahojasi ja suurin osa katteettomin lupauksin.


      • Momso

        Ssiis en löydä tota eliasta miten sieltä voi hakea lainaa?


    • onnistuihan

      Oho no jopas. Rahat ilmestyi tilille. Kiitti Elias !

      • Kysynmie

        Ihanko muka aikuisten oikeesti ?...


      • kiinnostunut.olen

        Hei Onnistuihan! Paljonko hait/sait lainaa ja miten nopeasti rahat tui tilille??


      • onnistuihan
        kiinnostunut.olen kirjoitti:

        Hei Onnistuihan! Paljonko hait/sait lainaa ja miten nopeasti rahat tui tilille??

        Rahat tuli tilille parissa päivässä. Nopeaa toimintaa siis !


      • lainaa_vailla

        Voitko sinä hyväsydäminen ihminen lainata saamistasi rahoista minulle 2000 euroa tai 3000 korkeintaan? Saat takuulla kaikki takaisin ja meille molemmille jää hyvä mieli.


      • onnistuihan
        lainaa_vailla kirjoitti:

        Voitko sinä hyväsydäminen ihminen lainata saamistasi rahoista minulle 2000 euroa tai 3000 korkeintaan? Saat takuulla kaikki takaisin ja meille molemmille jää hyvä mieli.

        Sorry vaan, mutta en lainaa. Hae itse lainaa niin saat rahasi!


      • NytRahaa

        Onko tähän Elias yhtiöön jotain verkkosivua??


    • 18220

      Muuta ulkomaille, mene töihin. Asu vakituisesti, ja tee riittävän hyväpalkkaisia töitä kyseisessä maassa sen verran monta vuotta, että olet paikallisten pankkien mielestä luottokelpoinen maan asukas.

    • lainaaja

      Minulle Vladinir lainasi kymppitonnin. .ehdot hyvät.suosittelen.

      • Kaikkimulle

        Olisko sulla osoitetta mistä vois koittaa tätä hakea??


      • tarvetta
        Kaikkimulle kirjoitti:

        Olisko sulla osoitetta mistä vois koittaa tätä hakea??

        Annatko Vladinirin osotteen


      • Vladinir

        En enää lainaa suomalaisille koska etumaksut ovat olleet myöhässä. Anteeksi jos tämä Google käännös olla huono.


      • lainaaaaja

        Hei Vladinir. Varmasti maksan etumaksut ajallaan. Annatko osoitteesi?


      • Vladimir-

        Ok. Täytyy harkita..jos ne etumaksut sitten myös maksetaan luvatusti ?


      • tarvetta

        Saat etumaksut ajallaan a. Anna osoite.


      • mmassimies

        Vladinir nopea rahhoittaja massit alle vko perj. Etumaksut kyl kolme tonnia,laina 15 tonnii.


      • Vladinir
        tarvetta kirjoitti:

        Saat etumaksut ajallaan a. Anna osoite.

        Paljonko on lainan tarve? Lainamäärä riippuu etumaksun suuruudesta, koska voimme päättää hakijan vakavuuden ja EU direktiivin omat kulut. Suurin summa 300 000.


    • LainaLainaLainaLaina

      Bank Norwegianilla ei ole Suomessa sivuliikettä, samoin Komplett Bank ja Monobank ovat norjalaisia pankkeja.

      Eli niiltä jos lainaa, niin voi sanoa saaneensa lainan ulkomailta. Ja töissä käyvähän lainaa saa.

    • Roskapostinuhri

      Simplia laittaa luvatta paljon roskapostia eikä poista postituslistalta pyydettäessä. Boikotoin häirinnän takia koko firmaa. Huono ja epärehellinen todistetusti.

    • Jooopss

      Ois joo kans kiva tietää et mikä se sivusto on?? Löydä sellast elias sivustoo mistään ;oo

    • Hhmnn

      Oiks kiva saada ne sivustot...??

    • lainaaaja

      Googlaa ni sivusto löytyy!

    • nainen.lainan.tarve

      Hei, laittakaas ulkomaisia rahoittaja joilta vois anoo lainaa, Elias ym. Gooklasin Eliaksen nii montaki löyty, kukahan paras!? Mul vaki työ, mut luottotiedot menny joten en tavallista lainaa Suomesta saa :( Miten on, joutuuko näille ulkomaisille maksaa paljon etu maksuja?

    • Huomattu_on

      Eiköhän, jos ap jostain lainaa sai, laina ole ulosoton kautta jo pois maksettukin. Niin vanha ketju tämä

    • Tiedustelisin

      Vladinir, mikä on tuo hakijan vakavuus (ymmärrän kelpoisuuden), millä "mittaat" hakijan vakavuuden ?
      Ja kuinka paljon esim. 240 000 eurosta tulisi kuluja päälle ja mitä / paljonko ovat tällaisessa laina tapauksessa eu-direktiivin omat kulut ?

      • Lainaajaa

        Mistä sait Vladinirin osoitteen. Ei löytyny mistään ..


      • Kysyväinen

        Mihin ihmeeseen tarvitset lainaa 240 tonnia?? Entisten velkojen maksuunko ?


      • Vladinir

        Hakijan vakavuus mitataan ihan vaan tililleni tulevan rahasumman suurudesta. Pieni summa ei ole koskaan suuri vakavuus.

        Elias on pikkuveljeni. Hän lainaa pikkusummia ilman kovin suurta vakavuutta.


    • Dariy4

      Mikä tämä Elias on? Olen usein siitä kuullut.

      • tyytyvainen

        Vladinir ja Elias varakkaita herrasmiehiä. Tuli rahat tilille. Etumaksut vaan sika isot.


      • Vladinir
        tyytyvainen kirjoitti:

        Vladinir ja Elias varakkaita herrasmiehiä. Tuli rahat tilille. Etumaksut vaan sika isot.

        Etumakun on oltava luonnollissti lainattavaa summa suurempi. Asiakas saa ihan itse päättää paljonko lainaa hän sitten haluaa. Reilu peli!


      • Lainaajaa
        Vladinir kirjoitti:

        Etumakun on oltava luonnollissti lainattavaa summa suurempi. Asiakas saa ihan itse päättää paljonko lainaa hän sitten haluaa. Reilu peli!

        Hei Vladinir tai Elijas. Mikä on etumaksu 60000 euro lainassa? Josttan on nyt ihan oakko lainaa saaha. .


      • Vladinir
        Lainaajaa kirjoitti:

        Hei Vladinir tai Elijas. Mikä on etumaksu 60000 euro lainassa? Josttan on nyt ihan oakko lainaa saaha. .

        Perjantain erikoistarjouksena sinulle riittää etumaksuksi 70000 e. Toimi nopeasti. Täällä kello on kaksi tuntia edellä.


      • Elias.pankkiiri
        Lainaajaa kirjoitti:

        Hei Vladinir tai Elijas. Mikä on etumaksu 60000 euro lainassa? Josttan on nyt ihan oakko lainaa saaha. .

        Minä olen näin perjantai iltapäivänä hieman anteliaampi eli 65 000 € riittää etumaksuksi. Tarjous on voimassa vain tänään. Toimi!


      • Anna467
        Lainaajaa kirjoitti:

        Hei Vladinir tai Elijas. Mikä on etumaksu 60000 euro lainassa? Josttan on nyt ihan oakko lainaa saaha. .

        Minulle riittää etumaksuksi 1000 e. Sillä saa kaksi tuntia lainaa ilman mitään rajaa. Tarjous voimassa koko viikonlopun. Varaa aikaa ja tule käymään. Tarjous koskee vain suomipoikia.


    • Päivän_naurut

      Mikä läppä tää vladinir tai elias on? Kyllä sai taas päivän naurut ku lukee näitä suomikaksnelosen juttuja xD

      • Johanna66

        Niin saa! Käykääpä juu tuubissa ja laittakaa hauksi loan scam niin totuus ei jää kenellekkään epäselväksi mitä nämä ulkomaiset lainantarjoajat oikeasti on.


    • Voi_hyvänen_aika

      Hyvin näyttää uppoavan nämä trollaukset täällä jengiin. Tosin kertoo siitä, kuinka epätoivoinen on tilanne.

      • ei.ole.totta

        ...ja miten säälittävän surkeaa se jengi itsessään on. Onko ihan oikeasti noin pölvästejä olemassa? Kävelevät vapaina kadulla? Saavat äänestää? Helkkari!


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      424
      4714
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2349
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1750
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      326
      1467
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      81
      1141
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1105
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1025
    Aihe