sinun pelipaikoillasi ?
haluaisitko vielä nähdä siellä
18
195
Vastaukset
- niin_minäkin
nollaa vetää.
- entod
Pelaa keskenäs
- tapaaminenoishyvä
Haluaisin minä nähdä sinut täällä.
Vaikka sitten mun pelipaikoilla jos niin haluat.Tulisitko?
Syksyllä pelaan jo muualla.
Tajusithan viestini aiemmin illalla.- häntietää
Haluaisin nähdä muualla kuin täällä..
- olisinhalannutsua
Vastaan sinulle kuten kirjoitin aikoinaan hänelle.
Ei se mitään vaikkei koskaan nähdä toisiamme.
Jotain minusta jää aina sinuun ja minusta sinuun.
Olen kulkenut sellaisen matkan kanssasi etten koskaan unohda sitä.
Uskon, että tällä kokemuksella on oma merkityksensä. Säilytän sen sydämessäni.
Kirjoittaminen täällä oli kaiketi luopumista tapaamisen mahdollisuudesta ja toivosta. - edkorj
Tarkoitin siis sinusta minuun...
- pösö107
Ai siellä minne tulen pökötillä pöristäen?
- tapoishyv
Just niin.Siis automatkan päässä.Jos vielä ajelet joskus tänne päin..
Ps.en mäkään palstaa tarkoittanut:) - pösö107
tapoishyv kirjoitti:
Just niin.Siis automatkan päässä.Jos vielä ajelet joskus tänne päin..
Ps.en mäkään palstaa tarkoittanut:)Se riippuu vähän pökötistä, mahtaako kestää. Ps. ei palsta:)
ei minun pelipaikoilla näkeminen, ole mitenkään yleisön nähtävillä X)
- mitenhän
Minä en kyllä pelannut hänen kanssaan en ole ikinä halunnut satuttaa vaikka niin varmasti kävi.
- ellethalunnut
Kannattaskohan kertoa tuo sitten hänelle ellet ole vielä sitä tehnyt????
- entäsinäminä
Haluan ehdottomasti!
- kovatpiipussa
Oliko kysymys venäläisestä ruletista. Hmnn
- porkkuuntaipinkkuun
Aina voin ilmaantua
- ruotsinlaivasimulaattor
Miksei hotelliin?
- erässevaan
Jossain kyllä voisi olla kiva nähdä. En laittaisi pahakseni..
- merkkimenneisyydestä
Pelipaikkoja ei ollut, mutta jossain muualla pelipaikoilla, joskaan se ei taida onnistua kun yhteyttä ole ollut pikään aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082834Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672511Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait271952Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768