Huomenta Unijukka!
Mitenhän mies reagoisi, jos lopettaisin yhteydenpidon?
Internetin kautta kommunikoimme, emme ole nähneet
reaalielämässä, tosin hän kyllä ehdotti tapaamista.
Jos lopetan, tuleeko siitä hankaluuksia? Voisiko hän
ryhtyä jollakin tavalla häiritsemään minua? Alkoholi
valitettavasti liittynee hänen elämäänsä nykyisin.
Herkkä ihminen ilmeisesti kyseessä. Monenlaisia
vaikeuksia ollut elämässään, mutta vaikuttaa kuitenkin
optimistiselta luonteelta.
Unijukalle
5
<50
Vastaukset
- Unijukka15
Jos ette ole tavanneet, vaan vain viestitelleet, niin asia on vasta alussansa. Tuskin tulee harmia, jos tälläisen suhteen laitat poikki. Toki asian voi kertoa kohteliaastikin. Kenenkään ajatuksia en voi tosin lukea, että mitä hän tälläisestä sitten ajattelee.
Kortit kehottavat kuitenkin varovaisuuteen, eli ei ole ehkä hyvä liian jyrkästi asiaa hänelle ilmaista, mikäli hänellä on alkoholin kanssa ongelmiakin.
Kenties voisit miettiä sellaista vaihtoehtoa, että mitä hänelle oikeasti elämään haluaisit sanoa taikka vaikuttaa, ja kertosit hänen hyvistäkin puolistaan, ennen kuin muotoilet sen, että et halua tätä viestimistä hänen kanssaan enää jatkaa ?!? - Keisarinviittakiittää
Kiitos Unijukka!
Kirjoitteluni hänen kanssaan lienee sikäli mennyt liian pitkälle,
kun olemme jo puhuneet henkilökohtaisistakin asioista (mm.
suru äitini kuolemaan liittyen, hänen elämänsä paljon aiemmin
tapahtuneet kurjat asiat). Kirjoittaminen alkoi kahdesta jutusta,
jotka kiinnostavat meitä molempia ja siitä sitten vähitellen
laajeni käsittelemään muita aiheita. Meillä on useampia yhteisiä
mielenkiintoja, joten juttua on riittänyt kyllä.
Se nyt ainakin ongelmana, kun en tiedä missä mittakaavassa
hänen alkoholiasiansa on nykypäivänä. Jos olisin varma,
ettei hän joisi liian paljon, voisin kaverina ja ystävänä tavatakin.
En kehtaa juomisesta suoraan kysyä, koska minusta se on
epäkohteliasta. Ajattelin, että antaisin tämän yhteydenpidon
tavallaan omia aikojaa vähetä eli en kirjoittaisi yhtä usein kuin
aiemmin, mutta, jos hän ryhtyy miettimään syytä siihen.
Aivan eli tylysti ja kylmästi en voi lopettaa yhteydenpitoa.
Pitää jotenkin vähitellen saada lopetettua, mutta sitä en
tiedä kuinka hankalaa se on. En oikein olisi osannut aavistaa,
että kirjoittamisestamme tulee intensiivistä.
1111 - Keisarinviittajatkaa
Unijukalle vielä!
Unohdin tämän äsken.
Jos tällä miehellä ei olisi alkoholi mukana elämässään
ollenkaan tai olisi vain hyvin vähän, niin millainen tämä
suhde voisi olla internetin ulkopuolella? Olisiko meillä
mahdollisuus tulla keskenämme toimeen? Entä olisiko
hänellä tahtoa ja voimaa päästä alkoholista eroon? - Unijukka15
Alkoholiasia vaikuttaisi raha-asioihisi. Muuten suhteessa olisi myös tyynnyttäviä asioita. Kun osaatte keskustella niin se on toki hyvä. Mutta ilmeisestikin alkoholiasia tuo tällä henkilölle myöskin ajoittaista saamattomuutta.
Kenties hänen täytyisi päästä näistä menneistä asioista yli, ennen kuin käytännön suhdetta kannattaa harkita. Korttien sanoma on aika kaksijakoinen, ja suhteen "päämäärä" voisi olla hakusessa, eli ajoittaisen tasapainon lisäksi pitkiäkin jaksoja epätasapainoa ...- Keisarinviittakiittää
Kiitoksia edelleen!
Ei, ei ja ei ... minä en jaksaisi alkoholin kanssa.
Tämän miehen elämä on valitettavasti piloilla :-(
Toivon kuitenkin, että hän löytäisi itselleen naisen,
joka jaksaa tukea häntä - sillä minusta ei ole siihen,
vaikka olenkin empaattinen tyyppi. Toki varmaan
jokaisen ihmisen elämässä on vuoristorataa, mutta
ei siltikään tunnu siltä, että tämä herra olisi minulle
sopiva. Häneen olisi ehkä pitänyt törmätä jo muutama
vuosikymmen sitten, niin ei olisi ehtinyt siihen tilantee-
seen elämässään kuin missä on nyt. Olen kyllä tiennyt
tämän henkilön olemassaolon, mutta unohtanutkin
välillä hänet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381