Mikäs paikka tää scanburger oikeen on? Poikettiin muutama viikko sitten perheen kanssa ohikulku matkalla ja täytyy sanoa etten ole koskaan saanut niin huonoa palvelua mistään. Luihun näköinen nuori kaveri tiskin takana jos ei nyt suoraan vittuillut niin käyttäytyi todella välinpitämättömästi. Ruoka sinänsä oli ihan hyvää, mutta palvelun takia ei tarvi poiketa enään koskaan. Johtuiko sitten siitä ettemme olleet paikkakuntalaisia.
scanburger
10
650
Vastaukset
- yökk
No muutenkin se paikka kuhisee vanhoja haisevia ukkoja.
- hese1
olisitte poikennu ikaalisissa heseburgerissa.
- FilipXII
Viraalimainostaja havaittu
Hesburger tekee hamppareita KUOLLEIDEN eläimien lihasta! - hese1
FilipXII kirjoitti:
Viraalimainostaja havaittu
Hesburger tekee hamppareita KUOLLEIDEN eläimien lihasta!Elävästä lihastako pitäisi tehdä
- mummumannist
Ei laihialla ainaska sikaa yhen kinkun takia tapeta
- vaavi
Joku niistä vanhoista äijistä on todennäkösesti sun isä, josta äites ei oo huomannu kertoo
- Joppew
Joo se luihu äijä ei puhu ikinö mitään kun kysyy.
- veit.sanat.suustani
Tuli myös poikettua tällä viikkoa ensimmäisen ja viimeisen kerran. Mieluusti kannattaisi näitä pienempiäkin paikkoja jotta tulevaisuudessa voisi poiketa muuallakin kuin abc asemilla, mutta ehkä se on turhaa..
- alkuperäisasukas
Toisinaan siä poikkeilee outoa väkee ovat epäsiistejä ja haisevat tosi imeliltä, taitavat olla ulkopaikkakuntalaisia tai peräti kaupunkista asti tulleet pilaan maaseurun rauhaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427