Mikäs paikka tää scanburger oikeen on? Poikettiin muutama viikko sitten perheen kanssa ohikulku matkalla ja täytyy sanoa etten ole koskaan saanut niin huonoa palvelua mistään. Luihun näköinen nuori kaveri tiskin takana jos ei nyt suoraan vittuillut niin käyttäytyi todella välinpitämättömästi. Ruoka sinänsä oli ihan hyvää, mutta palvelun takia ei tarvi poiketa enään koskaan. Johtuiko sitten siitä ettemme olleet paikkakuntalaisia.
scanburger
10
650
Vastaukset
- yökk
No muutenkin se paikka kuhisee vanhoja haisevia ukkoja.
- hese1
olisitte poikennu ikaalisissa heseburgerissa.
- FilipXII
Viraalimainostaja havaittu
Hesburger tekee hamppareita KUOLLEIDEN eläimien lihasta! - hese1
FilipXII kirjoitti:
Viraalimainostaja havaittu
Hesburger tekee hamppareita KUOLLEIDEN eläimien lihasta!Elävästä lihastako pitäisi tehdä
- mummumannist
Ei laihialla ainaska sikaa yhen kinkun takia tapeta
- vaavi
Joku niistä vanhoista äijistä on todennäkösesti sun isä, josta äites ei oo huomannu kertoo
- Joppew
Joo se luihu äijä ei puhu ikinö mitään kun kysyy.
- veit.sanat.suustani
Tuli myös poikettua tällä viikkoa ensimmäisen ja viimeisen kerran. Mieluusti kannattaisi näitä pienempiäkin paikkoja jotta tulevaisuudessa voisi poiketa muuallakin kuin abc asemilla, mutta ehkä se on turhaa..
- alkuperäisasukas
Toisinaan siä poikkeilee outoa väkee ovat epäsiistejä ja haisevat tosi imeliltä, taitavat olla ulkopaikkakuntalaisia tai peräti kaupunkista asti tulleet pilaan maaseurun rauhaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 38588
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446