Heips! Tilasin juuri itselleni Unigrafian verkkokaupasta materiaalit Helsingin oikeustieteellisen valintakoetta varten. Aikooko moni muu tilata/onko jo tilannut materiaalit postissa, vai suositteko ennemmin kirjojen ostamista paikan päältä kun ne tulevat myyntiin 6.4? Itse olisin mieluummin hakenut ne ennemmin kuin tilannut, mutta kaukana Helsingistä asuvana se olisi käynyt todella hankalaksi. Nyt vähän pelottaa, että tulevatkohan kirjat perille ajoissa, vaikka postipaketin luvattiin saapuvan 1-3 arkipäivässä. Onko kellään kokemusta edellisvuosilta kirjojen tilaamisesta ja niiden toimitusnopeudesta? :)
Helsingin valintakoekirjojen tilaaminen
8
160
Vastaukset
- kustipolkeepi
Viime vuonna sain kirjat päivän julkaisupäivän jälkeen. Eli jos olisi mennyt Unigrafialle jonottamaan, olisi saanut yhden päivän enemmän lukuaikaa. Tosin jos tulee kauempaa hakemaan, niin kyllähän pitkä juna/bussi /automatkakin stressaa eikä välttämättä pysty kuitenkaan lukemaan heti julkaisupäivänä. Jos itse olisin vielä hakemassa, niin tilaisin kirjat postilla tänne 500km päähän.
- Livia1
Onko tämä tilattava/noudettava pääsykoepaketti ainut mahdollisuus saada luettava aineisto?
- E234hjfi
Mitä tarkoitat? Että onko kirjoja kirjastoissa? Tuskin on ainakaan heti ilmestymisestä. Vai että saako sähköisenä versiona? Ei ainakaan virallisesti, jokuhan saattaa kirjat skannata tosin.
- tietämätön2016
Osaako joku kertoa millaiset jonot tuolla paikan päälläyleensä on? tai montako ihmistä saa kirjat ekana päivänä? Onko esim illalla enää mahdollista saada pääsykoe materiaaleja?
- eihuolta
Kirjat eivät lopu kesken eikä tarvitse jonottaa kauan. Kaikki paikalle tulevat saavat kirjansa. Niitä saa seuraavanakin päivänä. Ja viikon päästäkin.
Ei silti kannata tulla kovin myöhään illalla, henkilökunnan työpäivä voi olla päättynyt ja ovetkin suljettu.
Itse hain muutama vuosi sitten kirjat paikan päältä enkä muista jonottaneeni. - jonoariittää
Olen ollut jonottamassa kaksi edellistä vuotta kirjoja. Aamupäivästä jono on pitkä, ja jonottaa voi joutua tunninkin. Kirjoja kuitenkin riittää ihan jokaiselle.
- yksipveikaada
Hain edellisenä vuonna seuraavana päivänä. EI ollut jonoa.
- blublublub
Joo. Se jono on vain silloin ensimmäisenä päivänä aamupäivällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868