Mitä pervo tarkoittaa?
Millainen on pervo ihminen?
Minua sanotaan pervoksi (nainen) ja nyt haluan todella tietää mitä se tarkoittaa. :/
Kiitos.
Mitä tarkoittaa pervo?
11
7748
Vastaukset
- sukua?
Onko Pekka Karvonen tai Pentti Hirvonen sukua sulle? Jos on niin oot tosiaan pervo.
- ei-pervo
Pervo=perverssi. Pervo tykkää erikoisista tuhmista asioista. Tykkäät esim. että joku laittaa sormet perseeseesi kaupungilla ihmisten nähden jne. Tämä oli vain yksi lukuisista esimerkeistä. Monet pervot tykkäävät paljastella itseään hyvin avoimesti. Vanha mies, joka kuolaa pikkutyttöjen perään on pervo.
- reino
Perverssi, niin eiköhän se tarkoita kiihottumista asioista joista suurin osa ihmisistä ei kiihoitu. Eli jos tykkäät harrastaa paljon normaali seksiä jne. et ole pervo. Mutta jos tykkäät esim. siitä että joku paskantaa suuhusi samalla kun tyydytät itseäsi olet varmasti pervo. Ja koska maailma ei ole mustavalkoinen niin näiden ääripäiden väliin mahtuu monia harmaita sävyjä joista on paha sanoa onko perverssiä vai ei. Esim. joku oikein ahdasmielinen saattaisi pitää jopa suuseksiä pervoiluna vaikkei se sitä ole suurimman osan mielestä, tosin joku saattaa pitää ulosteleikkejä ihan normaalina.
- reino
että nykynuoriso käyttää pervosanaa väärin, ihmistä joka tykkää mnormaali seksistä saatetaan sanoa pervoksi, tämä loukkaa oikeita perverssejä kuten minua.
- reino
perverssi = luonnonvastainen, luonnoton, kieroutunut
- ...tiukasti...
...ystävilleni jotka sanovat minua pervoksi, mitä sanon heille muutakuin En MÄ OLE PERVO. Tuo ei nimittäin tehoa. :(
- Pervo
Tässä sulle määritelmä:
Mies joka ehdottaa naiselle seksiä ravintolassa on naisen mielestä pervo. Nainen joka suostuu ehdotukseen, on toisten naisten mielestä pervo.
Ennen kuin päästään edes noista asenteista eteenpäin, on ihan turha edes pohtia sen tarkempia määritelmiä. Ehkäpä jo 100 vuoden päästä asiat ovat toisin. - Siiri
Pervoksi kutsuu toista ymmärtämätön.
- Anonyymi
Minä olen pervo
- Anonyymi
Niin ja hallis!
- Anonyymi
Kaikki mitä en ite tekis, on pervoa!
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895