Onko palstalla kirjoitteleva yrittäjä saanut liikaa päähän kohdistuneita iskuja kun jutut ovat kuin aivovammaisen kirjoittamia?
Päähän kohdistuneet iskut
24
380
Vastaukset
- mustat.silmät
Rouvan yrittäjäura jäi alle kahden viikon mittaiseksi
kun Kaarina antoi iskuja silmille ja potkuja haaruksiin.
Siksi rouva käsitteleekin useimmiten kakkafantasioitaan. Liikaa nyrkkiä ja liikaa päihteitä niin tässä on tulos.
- ainon.kakkasuu
Jätäppä aino ne muiden nuppilääkkeet ottamatta.
Minä syön ainoastaan tasantarkkaan ne lääkkeet, jotka ovat minulle ja Sepolle määrätty!
- jos.auttaisi
RouvaHoikkala kirjoitti:
Minä syön ainoastaan tasantarkkaan ne lääkkeet, jotka ovat minulle ja Sepolle määrätty!
Pyydäppä kaikille sivupersoonoillesi omat lääkkeet
ja syö nekin. - lisää.lääkkeitä
äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:
Mille ihmeen sivupersoonille??
Siinähän psykopaatin sivupersoona taas esiintyy.
- kirjallisena.annettu
karva.noppa kirjoitti:
Olenko minäkin tämä sama psykopaatti?
Lueppa sieltä rouvalle Niuvasta kirjoitetusta lääkärinlausunnosta
jos osaat. - koneet.osaa
leppäsen.täti kirjoitti:
Olemmeko me kaikki Hoikkalan päillä varustetut sininimmarit hulluja?
Siksi tietokone laittaa nimmarinne sinisellä jotta
lukijat huomaavat lahopään kirjoittajaksi. leppäsen.täti kirjoitti:
Esikuvastanne en mene takuuseen
- kresi
vitttuun kaikki hoikkalan päät ja sassiin
- Anonyymi
koneet.osaa kirjoitti:
Siksi tietokone laittaa nimmarinne sinisellä jotta
lukijat huomaavat lahopään kirjoittajaksi.Ei siinä mitään värejä tarvita. Sininimmareilla on kirjoittajan oma kuva profiilikuvana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä mitään värejä tarvita. Sininimmareilla on kirjoittajan oma kuva profiilikuvana.
Hänen kuvansa oli oikein edustavia ja hienoja
- Anonyymi
leppäsen.täti kirjoitti:
Teillä oli aiwan mahtavat profiilikuvat!
- Anonyymi
kysymys on täysin asiallinen.
- Anonyymi
Hänet pahoinpideltiin hienoon kuntoon Silja Europalla aikoinaan. Meno oli niin railakasta että jopa silmät tippuivat kannelle siinä tiimellyksessä ja kaikilla oli tietenkin hauskaa.
- Anonyymi
Ainoastaan toinen silmä irtosi päästä!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232578- 1351974
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151301Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271143En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351132Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451099- 961093
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841058