Ööö...että tuota, niin. Päätin aloittaa uuden, niin siis sellaisen ohjeistus-, opetus- ja viisasteluketjun koska olen fiksumpi kuin te. Kait te olette huomanneet. Olen huomannut suuren aukon sivistyksessä josta Nightwish-foorumin osanottajat tuntuvat kärsivän. Älykkäämpänä henkilönä tunnen velvollisuudekseni kohottaa foorumin tasoa ja tuoda älyn valoa alemmalla tasolla olevien keskuuteen. Tästä se siis lähtee ja muistakaa palautteessanne että vain minun mielipiteeni ovat oikeita.
Tästä Se Lähtee
9
147
Vastaukset
- seaitokynsiäjahabaa
Odotinkin jo tätä nimimerkkini lainaamista. Ole hyvä! :)
- mitäpuuttuu
"suuri aukko sivistyksessä" Mistä aloitat?
- Florish
Vaikea pysyä muutenkin perässä kuka on kuka vai onko kukaan yhtään mitään, mutta aito kynsiäjahabaa on ollut miellyttävä keskustelija, joten ei se haittaa että hänen kaltaiset lisääntyy vaikka sitten feikkinä jos pystyy samaan mihin alkuperäinen, nousee tosiaan foorumin keskustelun taso :)
- ihanselvennöksenvuoksi
Olen kyllä eri mieltä aloittajan kanssa. Minun mielipiteeni ovat oikeita.
- kakkapissapyllymies
Minä olen Pörje, kateellinen luuseri.
- T.HoleDick
Minä olen Tauno-Tuomas ja olen kateuttani tehnyt parhaani pilatakseni Tarjan elämän ja tulevaisuuden. Se oli pakollista, koska en ole elämäni aikana saanut aikaiseksi kuin yhden menestyskappaleenja joudun tästä tekemään lukuisia uusintaversioita vaihtamalla parin aloitusnuotin paikkaa.
- IIIIII
Laita ennemmin verbatiimeja.
- Jorma_Suonikas
Tuomas oli muutama vuosi sitten salaisissa bileissä Helsingissä. Näistä ei vuotanut julkisuuteen juuri mitään. Ne olivat seksuaalivähemmistöjen privaattipidot.
Näin omin silmin, kuinka Tuomas sai 13 mieheltä parrua anaaliin, jonka jälkeen oli "varaston tyhjennys" edessä. Spermaa ja paskaa tuli koko rahan edestä. Tuomas päästi koko satsin muovipussiin, jonka otin talteen ja pistin pakastimeen. - Florish
Täällä on muutamalla jäänyt sellainen anaalifetissi/ fiksaatio päälle, että pakostakin tulee mieleen onko tapahtunut traumatisoitumista varhaisissa kehitysvaiheissa..diagnoosejahan löytyy luonnefiksaatio oraalis-riippuvainen vai oraalis-aggressiivinen, anaalis-pidättävä vai anaalis-hallitsematon, varhainen vai myöhäinen oraalinen, anaalinen tai fallinen jnejne..mielenkiintoisen tästä anaalikeskustelusta tekisi se, että se käytäisiin oikealla foorumilla eli seksipalstalla, koska täällä puhutaan musiikista ja se, että osattaisiin käyttää muitakin termejä kuin mitä täällä nyt on viljelty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592