Ööö...että tuota, niin. Päätin aloittaa uuden, niin siis sellaisen ohjeistus-, opetus- ja viisasteluketjun koska olen fiksumpi kuin te. Kait te olette huomanneet. Olen huomannut suuren aukon sivistyksessä josta Nightwish-foorumin osanottajat tuntuvat kärsivän. Älykkäämpänä henkilönä tunnen velvollisuudekseni kohottaa foorumin tasoa ja tuoda älyn valoa alemmalla tasolla olevien keskuuteen. Tästä se siis lähtee ja muistakaa palautteessanne että vain minun mielipiteeni ovat oikeita.
Tästä Se Lähtee
9
122
Vastaukset
- seaitokynsiäjahabaa
Odotinkin jo tätä nimimerkkini lainaamista. Ole hyvä! :)
- mitäpuuttuu
"suuri aukko sivistyksessä" Mistä aloitat?
- Florish
Vaikea pysyä muutenkin perässä kuka on kuka vai onko kukaan yhtään mitään, mutta aito kynsiäjahabaa on ollut miellyttävä keskustelija, joten ei se haittaa että hänen kaltaiset lisääntyy vaikka sitten feikkinä jos pystyy samaan mihin alkuperäinen, nousee tosiaan foorumin keskustelun taso :)
- ihanselvennöksenvuoksi
Olen kyllä eri mieltä aloittajan kanssa. Minun mielipiteeni ovat oikeita.
- kakkapissapyllymies
Minä olen Pörje, kateellinen luuseri.
- T.HoleDick
Minä olen Tauno-Tuomas ja olen kateuttani tehnyt parhaani pilatakseni Tarjan elämän ja tulevaisuuden. Se oli pakollista, koska en ole elämäni aikana saanut aikaiseksi kuin yhden menestyskappaleenja joudun tästä tekemään lukuisia uusintaversioita vaihtamalla parin aloitusnuotin paikkaa.
- IIIIII
Laita ennemmin verbatiimeja.
- Jorma_Suonikas
Tuomas oli muutama vuosi sitten salaisissa bileissä Helsingissä. Näistä ei vuotanut julkisuuteen juuri mitään. Ne olivat seksuaalivähemmistöjen privaattipidot.
Näin omin silmin, kuinka Tuomas sai 13 mieheltä parrua anaaliin, jonka jälkeen oli "varaston tyhjennys" edessä. Spermaa ja paskaa tuli koko rahan edestä. Tuomas päästi koko satsin muovipussiin, jonka otin talteen ja pistin pakastimeen. - Florish
Täällä on muutamalla jäänyt sellainen anaalifetissi/ fiksaatio päälle, että pakostakin tulee mieleen onko tapahtunut traumatisoitumista varhaisissa kehitysvaiheissa..diagnoosejahan löytyy luonnefiksaatio oraalis-riippuvainen vai oraalis-aggressiivinen, anaalis-pidättävä vai anaalis-hallitsematon, varhainen vai myöhäinen oraalinen, anaalinen tai fallinen jnejne..mielenkiintoisen tästä anaalikeskustelusta tekisi se, että se käytäisiin oikealla foorumilla eli seksipalstalla, koska täällä puhutaan musiikista ja se, että osattaisiin käyttää muitakin termejä kuin mitä täällä nyt on viljelty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22717975Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6910272Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3086710Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224489Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai483567Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.743194"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1122895Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen892380MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201557Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit181386