Ööö...että tuota, niin. Päätin aloittaa uuden, niin siis sellaisen ohjeistus-, opetus- ja viisasteluketjun koska olen fiksumpi kuin te. Kait te olette huomanneet. Olen huomannut suuren aukon sivistyksessä josta Nightwish-foorumin osanottajat tuntuvat kärsivän. Älykkäämpänä henkilönä tunnen velvollisuudekseni kohottaa foorumin tasoa ja tuoda älyn valoa alemmalla tasolla olevien keskuuteen. Tästä se siis lähtee ja muistakaa palautteessanne että vain minun mielipiteeni ovat oikeita.
Tästä Se Lähtee
9
85
Vastaukset
- seaitokynsiäjahabaa
Odotinkin jo tätä nimimerkkini lainaamista. Ole hyvä! :)
- mitäpuuttuu
"suuri aukko sivistyksessä" Mistä aloitat?
- Florish
Vaikea pysyä muutenkin perässä kuka on kuka vai onko kukaan yhtään mitään, mutta aito kynsiäjahabaa on ollut miellyttävä keskustelija, joten ei se haittaa että hänen kaltaiset lisääntyy vaikka sitten feikkinä jos pystyy samaan mihin alkuperäinen, nousee tosiaan foorumin keskustelun taso :)
- ihanselvennöksenvuoksi
Olen kyllä eri mieltä aloittajan kanssa. Minun mielipiteeni ovat oikeita.
- kakkapissapyllymies
Minä olen Pörje, kateellinen luuseri.
- T.HoleDick
Minä olen Tauno-Tuomas ja olen kateuttani tehnyt parhaani pilatakseni Tarjan elämän ja tulevaisuuden. Se oli pakollista, koska en ole elämäni aikana saanut aikaiseksi kuin yhden menestyskappaleenja joudun tästä tekemään lukuisia uusintaversioita vaihtamalla parin aloitusnuotin paikkaa.
- IIIIII
Laita ennemmin verbatiimeja.
- Jorma_Suonikas
Tuomas oli muutama vuosi sitten salaisissa bileissä Helsingissä. Näistä ei vuotanut julkisuuteen juuri mitään. Ne olivat seksuaalivähemmistöjen privaattipidot.
Näin omin silmin, kuinka Tuomas sai 13 mieheltä parrua anaaliin, jonka jälkeen oli "varaston tyhjennys" edessä. Spermaa ja paskaa tuli koko rahan edestä. Tuomas päästi koko satsin muovipussiin, jonka otin talteen ja pistin pakastimeen. - Florish
Täällä on muutamalla jäänyt sellainen anaalifetissi/ fiksaatio päälle, että pakostakin tulee mieleen onko tapahtunut traumatisoitumista varhaisissa kehitysvaiheissa..diagnoosejahan löytyy luonnefiksaatio oraalis-riippuvainen vai oraalis-aggressiivinen, anaalis-pidättävä vai anaalis-hallitsematon, varhainen vai myöhäinen oraalinen, anaalinen tai fallinen jnejne..mielenkiintoisen tästä anaalikeskustelusta tekisi se, että se käytäisiin oikealla foorumilla eli seksipalstalla, koska täällä puhutaan musiikista ja se, että osattaisiin käyttää muitakin termejä kuin mitä täällä nyt on viljelty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029