Aijon sanoa tästä lähtien kaikille miehille, jotka vonkuvat suihinottoa ja sanovat jotain tämän tyylistä: "kai sä sit nielet ja otat loppuun ihan asti", että: "joo, mutta sellainen juttu sitten, että purematta minä en niele mitään (en edes spermaa), joten varaudu siihen, että puren sitten jossain vaiheessa kyrpää, joko ennen laukeamista tai sen jälkeen".
Katsotaan millaiseksi menee ällön pervouksia ehdottelevan pojan nulikan ilme.. Ja joo, keski-ikäisiäkin miehiä voi myös myös sanoa pojan nulikoiksi, jos henkiseltä tasoltaan ovat tällaisia, että ehdottelevat "loppuun asti ottamista" ja "kaiken nielemistä".
Kehoitan muitakin naisia tähän "purematta en niele"-meininkiin. Näin se maailma alkaa muuttua parempaan suuntaan, yksi askel kerrallaan.
Purematta en niele..
11
120
Vastaukset
- on.se
Miehen pippeli on purulelu.
- guigui
Kannatetaan! Kuulostaa hyvältä meinaan.
- varoituksen-sana
Kannattaa kuitenkin varoitus sanoa ajoissa, sillä siinä voi purevalta lähteä hampaat tai henki, jos pahasti puree.
- dddddddggg
No niinpä niin.. unissasi ehkä tapahtuu moista.. siellä voit uhkailla toisia väkivallalla, sinä pelokas pikku mies...
- Jnttwri88
dddddddggg kirjoitti:
No niinpä niin.. unissasi ehkä tapahtuu moista.. siellä voit uhkailla toisia väkivallalla, sinä pelokas pikku mies...
LOL. Kukas se ensin uhkaili?
- ei.sivistynyttä
Haluaisin kusta miehen naamalle ja sanoa, että "kai sä sit nielet nää" ja "otat ihan loppuun asti". Tai ulostaa. Tai valuttaa kuukautisveriäni. Ehkä mies sitten pystyisi jotenkin samaistumaan naisen asemaan tällaisissa alistavissa suihinotto tilanteissa. Mikä v*tun tarve sillä miehellä on saada niitä eritteitään toisten kurkusta alas? Ihmettelempä vaan! Ei mun ymmärrykseen vaikuta mitenkään hohdokkaalta tollainen. Hyvin epäkypsää jotenkin.
- JOntteri88
Mikä v*tun tarve...? No kun se nyt vaan tuntuu paremmalta kun nielu puristelee terskaa kun tulee. Noi sun ehdotukset ei varmaan tunnu kenestäkään hyvältä.
- Hehehe345
Onneksi maailma on täynnänsä tytyjä jotka ottavat suihin suoraan anaalin jälkeen ja nielevät ilolla satsit. Ei tarvitse purijoita sietää :)
Ei naisen ole pakko ottaa suihin loppuun asti eikä ole pakollista ottaa ollenkaan.muitakin kiihotus keinoja löytyy :)
Minä otan suihin loppuun asti ja nielen. Pidän siitä. En miellyyttäkseni miestä. Nainen voi nauttia suihinotosta, mikä lienee yllätys aloittajalle
Olen jo aika vanha ukkeli ja oikeastaan vain kaksi kertaa on nainen imaisssut loppuun saakka ja nielaissut, ... eikun kuitenkin kolme kertaa, mutta se kolmas oli maksullinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061572
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup81031- 59917
- 64758
- 1750
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen67688Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329681- 43660
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta8629Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta58617