Niin hän sitoo minut seinään kiinni ja alkaa syöttämään kaiken mailman roska ruokaa. Aivan sairasta! Ja haluaa nähdä miten tiimalasinen vartaloni muuttuu. Ja
Ekana vatsa alkoi. Pehmentymään ja vatsa alkoi roikkumaan farkkujen päällä.. sitten vatsaani alkoi kertyä läskiä ja hän vielä käski minun pukeutuvan pieniin farkkuihin että makkarat roikkuu housujen päällä ja lisäksi hän näpräili vatsa makkaroitani! Ja alussa yritin sanoa että en lihoisi mitenkään ja aina kun hän katsoi vatsaani niin. Vedin sen sisään niin että hän olisi lopettanut.. mutta ei ja tullut kiloja 9kk 14kg ei herran jumala! Ja entinen painoni oli 56kg ja nyt se on noussut 72 kiloon vittu vituttaa****nytten en enää jaksa. Ja sain jätettyä sen mutta nytten on se aika että pitäisi laihduttaa kiitos sen vaan..
apua mun poika ystävä onkin lihottaja!
lihotettu
3
222
Vastaukset
- yxvaa
Olet kirjoitustyylistä päätellen sama joka kirjoitti tyttärestään Heidistä viime vuonna sekä "Punkeroiden äiti" aloituksen vuonna 2013 ja esiintynyt myös eri teinityttöinä kuten nimillä Oona, Julia ym
- Trololooo
Trollooolloooo trollooo troollooooooo!!!!!!
- satuja__
Aloittaja, etsi hyvä ihminen apua psykologilta tms., ei tuollainen tarinoiden keksiminen ole normaalia. Ei ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996