Odinit hakkasivat järjestyksenvalvojan Imatralla

YstävällinenKatupartio

Ensimmäinen odin-tehtävä on nyt suoritettu. Maikkarin netti kirjoittaa, että odinit pistivät Imatralla pystyyn joukkotappelun ja hakkasivat grillillä järjestyksenvalvojan ja toisen suomalaisen miehen. Alkoholilla on osuutta asiaan.

Aiemmin odinit lupasivat että väkivaltaan ei koskaan turvauduta vaan ilmoitetaan aina pelkästään poliisille. Tästä on hyvä jatkaa.

12

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roskasakkia
      • ei.helvetti

just

• tyhjäpäät.lyö

Oliko yllätys kenellekään?! :D

• Suomineito1986

Katupartiolaiset aiheuttavat turvattomuutta. Poliisin tehtävä on luoda turvallisuutta.

• Kenensyy

Tulee varmaan lisää samanlaisia juttuja. Oli vaan ajan kysymys tämäkin.

• natsit.riehuu

varmasti

• SuvakinSanoin

Kyllä ne saa hakata vapaasti ketä vaan. Hakkaahan muutkin suomalaiset ja maahanmuuttajat.

• Peräkammarinpoika

Hakkaaminen on pääasia. Oli se sitten oma tatti, kaverin tai jonkun muun pää.

• e2e2ee

Menkääpä kitisiät lähikuppilaanne läpsimään naista niinkuin nenään saanut teki ja katsokaan miten teille käy vaikka ei odineita siellä ole.

• OdininElämää

Odinien pahoinpitelemä vapaalla ollut järjestyksenvalvoja kertoo nyt oman versionsa tarinasta:

Järjestyksenvalvoja oli lähdössä töistä ja näki parkkipaikalla odinien hakkaavan nyrkeillään porukalla miestä. Järjestyksenvalvoja käski odineja lopettamaan ja soitti hätänumeroon. Silloin odinit tarrasivat mieheen takaapäin ja alkoivat hakata myös häntä.

Odinit yrittivät myös hajottaa järjestyksenvalvojan puhelimen että poliisille soittaminen ei onnistuisi, mutta liian myöhään koska poliisi tuli kohta pelastamaan hänet.

• EiSeMennytNii
    • Jyrpä

Mitäs tuossa nyt on niin ihmeellistä? Aekonnaan 1975 kesällä oli Kuluman eissä niin kova tappelu jotta ainaki multa irtos kaks hammasta ja vastapuolelta ol neljä jätkkee käyny tervveyskeskuksessa tarkistuttamassa ihtesä. Kaks oli jiäny hoettoon. Mulla ei ou vieläkkää niitä hamppaeta, enkä ou kaeppaellu. Ihan hyvin on männä ilimanki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe