Hei
40 ristiverinen naisihminen, elämä ollut pitkään hankala ja nyt vielä lopullinen ero miesystävän kanssa. Olisin halunnut kokeilla vielä mutta hän halusi purkaa kihlauksen. Suru on ajoittain paha. Löytyykö yhteistä säveltä vai onko hänellä jo uusi ja minunkim pitäisi jatkaa elämää. Näetkö muutenkin mitä elämässä tulee. Odotan valoa koska pimeyttä ollut jo monta vuotta.
kiitos
Unijukka sinulle
3
<50
Vastaukset
- Unijukka15
Ei kannata nyt kuitenkaan liian nopeasti haikailla uutta. Muuten vanhat asiat vaikuttavat liikaa niihinkin. Mieti nyt elämääsi, ja myöskin ymmärrä, että positiivisiakin asioita on tapahtunut ja tapahtuu ...
Näin ollen olet kulkemassa kohti tietyn elämänvaiheen loppumista. Vähitellen alat nähdä uusia mahdollisuuksia ympärilläsi.
Luota itseesi ja luota elämään. Tarvitset nyt jonkin verran läheisiä ihmissuhteita, että toivut tästä erosta ja siihen liittyvästä. Uusi aika häämöttää kuitenkin edessä ... - jötetty
Kiitos sinulle. Ehkä on viisasta jatkaa itsekkin elämää. Jotenkin vain jäi paha maku suuhun tuosta miehen käytöksestä, pyöritellä nyt naisia vaikka suhde ei ollut edes loppunut. Mutta hänellä oli taipumusta siihen, jäi siitä kiinni pari kertaa. Ei olisi ikinä kannattanut antaa hänelle uutta mahdollisuutta ja kuluttaa turhaa aikaa . Vaikea tästä on nähdä mitään uutta aikaa, jotenkin vain olen vihainen itselleni etten intiuition ääntä kuunnellut vaan yritin loppuun asti....
Kiitos sinulle ja aurinkoa kevääseen!- Ulkopuolinenn
Älä turhaan ole vihainen itsellesi. Ajattele positiivista puolta. Kuten sanoit, yritit loppuun asti! Joten nyt ei enää tarvitse jälkeenpäin ajatella ja miettiä että jos olisi vieläkin pitänyt yrittää. Se tuli jo tehtyä. Ja mihinkä koira karvoistaan pääsee, sama peli voi hänellä jatkua on sitten kenen tahansa kanssa suhteessa. Aika parantaa, mutta anna aikaa itsellesi. Uskoa huomiseen sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416