Juu elikkäs ajattelin että olisiko mahdollista käydä ysiluokka uudelleen koska mulla on aika paljo poissaoloja sairauden takia ja muutenki mennyt aika huonosti tämä vuosi ja keskiarvo on noin kutosen luokkaa. Vanhemmat suostuisivat tähän jos se on siis mahdollista.
Ysiluokka uudestaan
poika16v
4
211
Vastaukset
- Haukan.sakara
Mun frendil oli sama homma ja se kävi kymppiluokan ja onnistui parantamaan keskiarvoa. Kysy opolta.
- poika16v
ite en mielellää menis kymppiluokalle ku on toisessa kaupungissa enkä jaksais joka aamu mennä linkulla sinne mutta kysyn opolta asiaa. kiitos vastauksesta :)
Tee kaikki vaan viel huonommin nii sun PITÄÄ jäädä luokalle!
- poika16v
Ajattelin että jos ei suostu jättämää mua luokalle nii mä jään väkisin xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202990Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622672Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o502441Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312407Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181489Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121482- 721413
- 571359
- 471344