Mikä on Jeesuksen tahto?

Jeesuksentahto

Jumalan sota
Miksi te minun rakkaani, minun pyhäni olette luopuneet taistelusta? Miksi olette luovuttaneet maanne vihollisen valtaan, miksi olette päästäneet taivaan avaruuksissa hallitsijaksi pimeyden enkeliruhtinaan ja pakottaneet minun enkeliruhtinaani poistumaan Suomen yltä? Miksi olette antaneet niin paljon kansaa viholliselle, miksi ette ole pitäneet heistä kiinni, miksi olette päästäneet vihollisen joukot ryöstämään ja varastamaan minun omaisuuttani?
Mitä te pelkäätte? Enkö minä Jeesus, sinun Herrasi ja Jumalasi, ole ristillä verelläni voiton saanut vihollisen joukoista, enkö minä Jeesus, ole riisunut aseet hallituksilta ja valloilta taivaan avaruuksissa, miksi te pelkäätte aseetonta vihollista ja hänen joukkojaan?
Miksi te katsotte omaa heikkouttanne, omaa voimattomuuttanne, miksi te katsotte omiin kuolleisiin tekoihinne, minä Jeesus, olen teidän voimanne, minä Jeesus, olen teidän voittonne, minun Jeesuksen veressä on voitto, miksi ette pidä siitä kiinni?
Miksi te olette päästäneet ihmisopit seurakuntiin, miksi ette ole pitäneet kiinni minun sanastani, Jumalan sanasta, miksi olette hyljänneet Herranne ja mestarinne sanat? Tehkää parannus, te minun rakkaani, te minun kallis omaisuuteni, minun lunastettuni, tulkaa takaisin te, jotka olette hyljänneet oikean tien ja lähteneet julistamaan vääryyden oppeja! Palatkaa minun tyköni, Jeesuksen tykö, niin te saatte voiman ja te kuljette voitosta voittoon minun, Jeesuksen nimessä, puhdistettuna minun verelläni.
Nouskaa, lähtekää liikkeelle, varustautukaa taisteluun, olkaa valmiit voittamaan minun Jeesuksen nimessä, kaivakaa uudelleen auki rukouksen juoksuhaudat, nouskaa uudelleen vartiopaikoillenne, nostakaa sotahuuto, puhaltakaa pasuunoihin, että minun oma sotaväkeni lähtee taisteluun minun, Jeesuksen nimessä! Julistakaa Jeesuksen voittoa Golgatalla, julistakaa Jeesuksen veren voimaa Golgatan ristillä, siellä on voitto saatu, siellä on vihollinen lyöty, sieltä käsin teidän on vapautettava oma rakas synnyinmaanne, Suomi.
Julistakaa, että Suomesta on maksettu Jeesuksen veren hinta, Jeesuksen uhrin tähden Jumalalle lunastettu, julistakaa vihollisen joukoille, päästä irti, vapauta Jeesuksen oma kansa, Suomen kansa kuuluu Herralle, Jeesukselle, joka on lunastanut tämän kansan omalla kalliilla sovintoverellä. Julistakaa viholliselle, että hänellä ei ole oikeutta orjuuttaa Suomessa ketään, hänellä ei ole oikeutta pitää ryöstösaalista omanaan, vaan kaikki on Herran omaa, Jeesuksen omaa, kalliilla verellä lunastettu ja sovitushinta jokaisesta maksettu. Tämä Suomen kansa, on Jumalan kansa, Jeesuksen kallis omaisuus, tarkoitettu julistamaan Jeesuksen sovitustyötä, Julistamaan ja koroittamaan Jeesuksen nimeä kaikkialla maailmassa. Julistamaan vapautuksen päivää, sovituksen armoa ja pelastusta Jumalan lapseksi.
Olkaa rohkeita, älkää pelätkö aseetonta vihollista ja hänen joukkojaan. Minä Jeesus olen teidän kanssanne, kun te lähdette liikkeelle, kun te asetutte rukousvartioon, omiin rukouksen juoksuhautoihin. Minä Jeesus, tahdon vapauttaa tämän Suomen kansan, minä tahdon viedä tämän kansan jälleen siihen asemaan ja siihen suunnitelmaan, jonka olen sille suunnitellut ja jonka olen tälle kansalle tarkoittanut. Julistakaa, että tämä Suomen kansa on Jumalan kansa, Jeesuksen oma, hänen verellänsä sovitettu ja puhdistettu ja pyhitetty.
9.3.2016

30

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeeesuksenverkko

kauneinta maailmassa on pyhä vapaus

• Jeesusonvoittanut

Laulu: Jeesuksen voitosta kerro

• gfhgfhgfh

ghfdghf

• 564456

564

• Tässä malliesimerkki uskonharhaisten 'keskustelusta'.

Hienoa ja älykästä argumentointia!

• Rauhanruhtinas

Kiitos, että nostat tämän profetian esille - todella tärkeä profetia!

• RauhaaJumalatahtoo

1 Kor 6:
      2 Vai ettekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan? Ja jos te tuomitsette maailman, niin ettekö kelpaa ratkaisemaan aivan vähäpätöisiä asioita?
      3 Ettekö tiedä, että me tulemme tuomitsemaan enkeleitä, emmekö sitten maallisia asioita?

Eikö meidän uskovien tehtävä ole nousta rukouksissa kaikkea vääryyttä vastaan, eikö meidän uskovien tule nousta sotaa vastaan Syyriassa, Ukrainassa ja kaikkialla maailmassa.
      Taivaan avaruuksissa rauha rakennetaan, jumalattomat eivät mene sinne rauhaa tekemään. Jos me uskovat emme rukouksissa mene sinne rauhaa rakentamaan ja kukistamaan vihollisen linnoituksia ja varustuksia, kuka sitten menee?

• Kenenkäs päässä Jeesus on tällaista jutskannut? Juhani Starczewskinkö?
      Kyllä meillä on oikeus tietää, onko kyseessä aito Jeesus vai joku risupartainen runoilija hänen nimissään.
      Ei oikein aidolta kyllä vaikuta, kun hän tarvitsee noin kovasti ihmisten apuja pärjätäkseen Saatanalle ja toteuttaakseen suunnitelmiaan, vaikka hänen pitäisi olla ehdoton ja ylivoimainen kaikkivaltias.

• asdfasdfsd

Äläs nyt. Täällähän on viime aikoina ollut näitä rukousvartioprofeettoja liikkeellä. Olisi ihan hupaisaa, jos menisivät oikeasti rajalle hankeen seisomaan ja rukoilemaan itään päin. Tosin uskonpa että moinen on turhan vaivalloista nykyisille kotisohvalta profetoiville...

• Jumalankutsu

RepeRuutikallio, sinulle Jeesus on varannut tehtävän. Oletko valmis ottamaan sen vastaan, vai jatkatko ilman että toteutat todellisen kutsumuksesi.
      RepeRuutikallio, Jeesus haluaa sinut työtoverikseen.

• opelius

Kolme satuolentoa, jeesus jumala ja kansanedustaja. Ja vain joulupukki on olemassa.

• profetiaontotta

Kovastipa vihollinen ärsyyntyi tästä aloituksesta!

• 12345654321

Olen pahoillani mutta minun on nyt kerrottava miksi tekstisi on poistettu, mielestäni. Minä en toki vastaa poistosta mutta mielipide löytyy sensuroinnin oikeutuksestakin.
        Tekstisi on tyypillistä tajunnanvirtaa siinä tilanteessa kun irtoat arkipäiväisistä asioista. Toki se on sinun oikeutesi mutta harkitse tarkkaan onko sinulla käytössä oikea foorum. Nettiväittelyt ovat toisaalta niin huippuunviritettyjen nerokkaiden, hartaiden aivojen aivoituksia , toisaalta ja toisaalta sielunvihollinen osaa myös sinun ajatuksista napata rusinat pullasta ja vyöryttää saastaa, sinun avaamaa reittiä pitkin, tavallisten keskitien taapertajien niskaan.

• 12345654321
        12345654321 kirjoitti:

Olen pahoillani mutta minun on nyt kerrottava miksi tekstisi on poistettu, mielestäni. Minä en toki vastaa poistosta mutta mielipide löytyy sensuroinnin oikeutuksestakin.
        Tekstisi on tyypillistä tajunnanvirtaa siinä tilanteessa kun irtoat arkipäiväisistä asioista. Toki se on sinun oikeutesi mutta harkitse tarkkaan onko sinulla käytössä oikea foorum. Nettiväittelyt ovat toisaalta niin huippuunviritettyjen nerokkaiden, hartaiden aivojen aivoituksia , toisaalta ja toisaalta sielunvihollinen osaa myös sinun ajatuksista napata rusinat pullasta ja vyöryttää saastaa, sinun avaamaa reittiä pitkin, tavallisten keskitien taapertajien niskaan.

Huomasitteko että taas on sensuuri siivonnut profetiapalstalla?

• puhukaavaan

Mitäs käytännön hommia uskovat sitten aikovat tehdä?
      Kotona rukoilu ja näppäimistön näpyttelykö tekee muutoksen? Epäilen. Vanhenette päivä päivältä ja lukunne harvenee. Vihollisenne taas vahvistuu.

• 12345654321

Sinulle voisi olla hyödyllistä tutustua lestadiususkovaisten ajatuksiin saattojoukosta. Siitä en minä ainakaan ole muitten suuntien ajatuksia edes löytänyt ja epäilen että saatto-joukko on hyvin pitkälle, hyvin hartaan mielen joskus henkilökohtaisessa Jaakobinpainissa Taivaan isän kanssa kirkastanut ja kirkastuttanut muillekin suuntansa uskoville.
        Hyvin kompleksi ajattelu ja lähestyy aika pitkälle psykiatrista tieteenalaa.

• meneekö.saivarteluksi
        12345654321 kirjoitti:

Sinulle voisi olla hyödyllistä tutustua lestadiususkovaisten ajatuksiin saattojoukosta. Siitä en minä ainakaan ole muitten suuntien ajatuksia edes löytänyt ja epäilen että saatto-joukko on hyvin pitkälle, hyvin hartaan mielen joskus henkilökohtaisessa Jaakobinpainissa Taivaan isän kanssa kirkastanut ja kirkastuttanut muillekin suuntansa uskoville.
        Hyvin kompleksi ajattelu ja lähestyy aika pitkälle psykiatrista tieteenalaa.

Tunnistaako saattojoukko paimenen äänen vai saatettavan äänen?

• hassuja.ootte

Tälle porukalle on liikaa vaadittu, että ne nostais edes pyllyn penkistä.
      Paikallaan voivat rukoilla mutta muuhun ei sitten ole kykyä.
      Sitten mennään lukemaan seuraava viestiketju.

• Rakkaat USKON siskot ja veljet !

Jumala SANOO . . .

. . . JOS jollakin on KORVAT KUULLA . . . hän KUULKOON . . . !

. . .

. . . LAPSENI . . . Katsokaa seuraava VIDEO . . .

. . . KÄSITTELEE TÄRKEITÄ ASIOITA mm.

----------------------------------------------

- Kymmenen neitsyttä ---> Viisaat ja tyhmät

- Pyhän Hengen OHJAUS - myös UNET on - joskus - OHJAUSTA

- Elian - HENKI - tulee ---> Johannes Kastajan KAUTTA - (ON TULLUT NYT)

- Voima ja Voitelu ---> ARMOLAHJAT - HERÄTYSTÄ VARTEN

- Herääminen ---> Jumalan TAHDON toteuttamiseen

- LOPUN AJAN HERÄTYS ---> TULEE - UUDESTISYNTYNEIDEN - KAUTTA . . . !

-----------------------------------------------------------------------------

Markku ja Teija Veilo ---> Kymmenen neitsyttä

https://www.youtube.com/watch?v=TOBozhJ5Ln0

-----------------------------------------------------------------------------

Herran pelko on viisauden alku, Pyhän tunteminen on ymmärryksen perusta. - Sananlaskut 9:10

******** UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME? ********

MESSIAS on tulossa, ISÄ tulee lihaksi . . . Jeesus Kristuksen toinen tuleminen on lähellä, mutta sitä ennen on . . .

. . . SUORITETTAVA LOPPUUN . . .

. . . LÄHETYSKÄSKY ---> VIIMEISTEN PÄIVIEN . . . HERÄTYS . . . !

NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

Siunausta ja Herran rauhaa !

• onvieläkansaa

Ehkä löytyy sentään joitakin ...

• rukousarmeija

Montako tarvitaan?

• Jeesuksenvoittoa

Rukoilemme siis:
      Jeesus me julistamme sinun nimessäsi vapautusta kaikille sielunvihollisen sitomille ja haavoitetuille.
      Jeesus me julistamme totuuden ja elämän löytymistä kaikille, jotka luulevat elävänsä vapaana ja totuudessa, vaikka ovat valheen vankeina.
      Jeesus me julistamme parantumista kaikille, jotka kamppailevat sairauden kourissa.
      Jeesus me julistamme työtä työttömille.
      Jeesus me julistamme lepoa väsyneille ja ahdistuneille.
      Jeesus me julistamme vapautusta kaikille omien himojen ja synnin orjuudessa oleville.
      Jeesus me julistamme rehellisyyttä kaikille, jotka kulkevat vääryyden ja valheen teitä.
      Jeesus me julistamme viisautta kaikille valtion ja kuntien päättäjille.
      Jeesus me julistamme väkevää herätystä tälle Suomen kansalle.
      Jeesus me julistamme iloa ja rauhaa sinussa kaikille, jotka eivät ole sitä vielä löytäneet.
      Jeesus me julistamme toivoa toivottomille.
      Jeesus me julistamme elämän löytymistä eksyksissä kulkeville.
      Jeesus me julistamme uutta aamunkoittoa niille, jotka vaeltavat pimeydessä.
      Jeesus me julistamme sinun ihmeittesi väkevää julkituloa tämän kansan keskellä, tulkoon sinun voimasi ja väkevyytesi tunnustekoina ja ihmeinä julki kaikille.
      Jeesus me julistamme sinun omillesi väkevää rakkauden kosketusta, joka koskettaa monia lähimmäisiämme, että he meissä näkisivät sinun rakkautesi.
      Jeesus me julistamme väkevää rukousherätystä tämän kansan keskelle, niin että ihmiset iloitsevat tulla sinun eteesi rukoillen, anoen ja pyytäen ja kiittäen.
      Jeesus me julistamme sinun Sanasi totuutta kaikkiin seurakuntiin, niin että eksytykset paljastuvat ja väärät opit julistetaan vääriksi ja tuomitaan.
      Jeesus me julistamme rakkauden läsnäoloa kaikkiin Suomen koteihin.
      Jeesus me julistamme että ihmisten sydämiin tulee oikeat elämän arvot ja kaikki väärä hylätään.
      Jeesus me julistamme menestystä ja rauhaa tälle maalle ja varjelusta kaikille rajoille.
      Jeesus me julistamme sinun hallintavaltaasi tämän maan ylle ja kaikkien vihollisten voimien kukistumista tämän maan yltä taivaan avaruuksissa.
      Jeesus me julistamme sinun nimesi suuruutta ja rakkauden voimaa, julistamme sinun uhrisi kautta tulevaa pelastusta armosta, johon ei tarvitse lisätä mitään omaa.
      Jeesus, sinua me julistamme!

• rukoilemme

Amen.

• Jeesuksenvoittoa

Jeesus, me julistamme tähän maahan uutta aikaa.
      Jeesus, me julistamme tähän maahan parannuksen tekoa.
      Jeesus, me julistamme tähän maahan lähimmäisen rakkautta.
      Jeesus, me julistamme tähän maahan rikosten loppumista kokonaan.
      Jeesus, me julistamme tähän maahan uusia yrityksiä, jotka antavat suomalaisille työtä ja toimeentuloa ja maksavat veronsa Suomeen.
      Jeesus, me julistamme moraalittomuuden päättymistä tässä maassa.
      Jeesus, me julistamme ahneuden päättymistä tässä maassa.
      Jeesus, me julistamme tähän maahan terveyttä.
      Jeesus, me julistamme tähän maahan hyvää ja kunnollista toimeentuloa kaikille.
      Jeesus, me julistamme tähän maahan suotuisia ilmoja.
      Jeesus, me julistamme tähän maahan kaikkia hyviä asioita tapahtuvaksi.
      Jeesus, me julistamme tähän maahan iloa ja elämän onnea.
      Jeesus, me julistamme tähän maahan Jumalan runsasta siunausta.
      Jeesus, me julistamme tähän maahan anteeksiantoa.

• Jeesustahtoo

Jeesus, me julistamme rauhaa koko maailmaan.

Jeesus, me julistamme, että sota-aseet hävitetään, eikä kukaan opettele sotimaan.

Jeeus, me julistamme köyhyyden loppumista maailmasta, me julistamme kaikille kansoille hyvinvointia.

Jeesus, me julistamme satoisia vuosia maailmanlaajuisesti, että kaikille riittää ruokaa.

Jeesus, me julistamme luonnonkatastroofien loppumista ja rauhallisia aikoja kaikkialle maailmaan.

Jeesus, me julistamme riittävää vaatimatonta elämää kaikille ihmisille.

Jeesus, me julistamme, että kaikki ihmiset kääntyvät sinun puoleesi ja saavat armon.

Jeesus, me julistamme saastuttamisen loppumista ja maan puhdistumista ja ilman ja veden puhdistumista.

Jeesus, me julistamme rauhaa jokaisen ihmisen sisimpään.

• rauhakaikille

Jeesus, me julistamme alistajavaltakuntien tuhoutumista.

Jeesus, me julistamme USAn, Venäjän, Kiinan, EU ja muiden alistajavaltakuntien häviämistä ja oikeutta omaan maahan kaikille maailman kansoille.

• Kristuksenvaltakunta

Jeesus, me julistamme sinun rauhanvaltakunnan tulemista.

• Jeesuselää

Jos me Jeesuksen omat, emme rukoile ja julista hyviä asioita tapahtuvaksi, kuka rukoilee ja julistaa ja mitä?

Jos me emme julista Jeesuksen voittoa, kuka sitä julistaa?

Annammeko me vihollisen voimien julistaa omaa julistustaan, vaan julistammeko me parempaa?

• rouvaTappinen

Onko Jeesuksen tahto että nettikirjoittajien eliittiin pyritään ja päästään numero/kirjainpuurolla ja nyysimällä kirjoittelevien nimimerkkejä hämärryttämistarkoituksessa?

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      19
      6868
    2. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      5
      1074
    3. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      957
    4. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      878
    5. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      284
      877
    6. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      21
      804
    8. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      29
      797
    9. Vietätkö uuden

Vuoden miten tai kenen kanssa?
      Ikävä
      63
      772
    10. Ikävän väkivaltaiseksi mennyt Kannuksessa,.

Meno Monossa, , kesken rauhallisen illan , entinen portsari tulee vetään tuntematonta asiakasta turpaan. Räyhää ja haa
      Kannus
      36
      766
    Aihe