Kova vihlaisu alavatsan tienoilla

Kipeätvihlasut

Hei! Eli eilen tuli illalla kerran sellainen todella nopea mutta kipeä vihlaisu/ sähköiskumainen kipu jossain tuolla oikean alavatsan tienoilla ehkä lähemmäs nivusta mut ei sielä kuitenkaan. Se siis tuli vaan kerran. No täs nyt joku aika sitten tuli taas sellanen ja niit tuli muutama parin sekunnin välein ja piti nostaa jalka ylös ja painaa siitä sivusta kädellä et menis pois, nyt pelottaa et niit tulee taas vaikka ne kestääkin ihan hetken ne sattuu D: mun mielest joskus aijemmin on kans käyny samalla tapaa. Mihinkään raskauteen ei liity eikä menkkoihin tai ainakaa menkat ei oo vielä tulos. Mut mikä ihme se voi olla oikein?? Mä en usko joteki et se ois umpilisäkkeenkää tulehus koska oisin varmaa jo päivystyksessä? Ja jos aijemmiki tullu. Virtsatietulehduksen oon kärsiny ja seki oli erilaista, mut mua kyllä kusettaa useemmin ja esim iltasin tuntuu ku ois rakossa pissaa mut ei sit kuitekaa tuu ku vähän. Mutta virtsaamis kipui ei oo. Ni ja ikää 18v. Onko kellään ollu vastaavaa? Pitääskö mennä lääkärii tän takii? Gynelle ei huvittas mennä...

3

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovulaatio

Se on ovulaatio.

Mulla on noita ollut ja paljin, ku oon jo vanha 48v.

• kihj

Kyllä se todennäköisesti on kipu joka tulee kun munasolu irtoaa, siis ovulaatiokipu. Se on ihan normaalia. Tulee kierron puolessavälissä.

• tfsdsgsdgsd

Minulla saattaa olla vihlaisuja useamminkin, ja liittyvät kyllä muuhunkin kuin ovulaatioon. Eli eivät ajoitu yksinomaan keskikierrolle. Nimenomaan nopeita ja teräviä ovat. En ole edes lääkärille valittanut, kaikki on tutkimuksissa aina ollut kunnossa. Olen ajatellut, että liittyy normaaliin naiseuteen. Jos on ollut tulehduksia tai leikkauksia, niin alavatsalla voi olla myös kiinnikkeitä. Mutta ne lienee aiheuttavat enemmän oireita.

En usko, että on mitenkään vaarallista. Ainakin itse porskutan eteenpäin vielä keski-iässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3043
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2685
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2295
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      36
      1803
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1360
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe