Olin 14- vuotias kun tapasin 19- vuotiaan naisen. Olen siis itsekin nainen. Ihailin tuota naista paljon. Hänkin näki minussa paljon. Tilanne eteni kunnolla alistavaan seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Minulla meni vuosia tajuta, että se oli sitä. Nyt 30-vuotiaana olen pitkässä parisuhteessa maailman ihanimman naisen kanssa. Olen tavannut työelämässä naisen, joka muistuttaa hyväksikäyttäjääni. En tajunnut sitä ensin. Olen päätynyt sekoilemaan tuon työkaverin kanssa. Työkaverini on ollut vapaa-ajalla minulle seksuaalisesti dominoiva ja väkivaltainenkin. Nyt haluan ja vihaan häntä. ja pelkään pilaavani oikeasti ihanan parisuhteeni. Kumppanini on kaunis, älykäs ja rakastava. Silti haluan työkaveriani, joka on väkivaltainen ja alistava, enemmän kuin mitään. En saa sitä päästäni. Tiedän etten halua olla työkaverini kanssa suhteessa. En edes haluaisi nähdä häntä. Mutta näen väkisin. En pysty vaihtamaan työpaikkaa taloudellisista syistä. Pelkään etten pysty torjumaan työkaveriani. Pelkään että kumppanini jättää minut sitten. Hän ei kestä sekoiluani yhtään enää. Ymmärrän sen. En minäkään kestä. En vaan saa päästäni työkaveriani ja sitä mitä hän on minulle tehnyt. Kamalaa. Pelkään mennä töihin. Koska en pysty torjumaan sitä. Mulla on joku pakkomielle antaa sulle.
Oma kokemus
Yksivain77
2
146
Vastaukset
- Yksivain77
Niin.. siis toivoin, että joku vastaisi minulle tähän.. Mielellään muutakin kuin sen lauseen: mene hoitoon! Se ei nyt akuutisti toimi, eikä auta tänään tai ensi viikolla tai seuraavalla.
- valitanvalitan
Kuulostaa esposuhteelta en voi auttaa olen hetero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706