Olin 14- vuotias kun tapasin 19- vuotiaan naisen. Olen siis itsekin nainen. Ihailin tuota naista paljon. Hänkin näki minussa paljon. Tilanne eteni kunnolla alistavaan seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Minulla meni vuosia tajuta, että se oli sitä. Nyt 30-vuotiaana olen pitkässä parisuhteessa maailman ihanimman naisen kanssa. Olen tavannut työelämässä naisen, joka muistuttaa hyväksikäyttäjääni. En tajunnut sitä ensin. Olen päätynyt sekoilemaan tuon työkaverin kanssa. Työkaverini on ollut vapaa-ajalla minulle seksuaalisesti dominoiva ja väkivaltainenkin. Nyt haluan ja vihaan häntä. ja pelkään pilaavani oikeasti ihanan parisuhteeni. Kumppanini on kaunis, älykäs ja rakastava. Silti haluan työkaveriani, joka on väkivaltainen ja alistava, enemmän kuin mitään. En saa sitä päästäni. Tiedän etten halua olla työkaverini kanssa suhteessa. En edes haluaisi nähdä häntä. Mutta näen väkisin. En pysty vaihtamaan työpaikkaa taloudellisista syistä. Pelkään etten pysty torjumaan työkaveriani. Pelkään että kumppanini jättää minut sitten. Hän ei kestä sekoiluani yhtään enää. Ymmärrän sen. En minäkään kestä. En vaan saa päästäni työkaveriani ja sitä mitä hän on minulle tehnyt. Kamalaa. Pelkään mennä töihin. Koska en pysty torjumaan sitä. Mulla on joku pakkomielle antaa sulle.
Oma kokemus
Yksivain77
2
166
Vastaukset
- Yksivain77
Niin.. siis toivoin, että joku vastaisi minulle tähän.. Mielellään muutakin kuin sen lauseen: mene hoitoon! Se ei nyt akuutisti toimi, eikä auta tänään tai ensi viikolla tai seuraavalla.
- valitanvalitan
Kuulostaa esposuhteelta en voi auttaa olen hetero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.923965Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973317Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1252617Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2121994Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.201784Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m841741Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä961701- 1101539
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11301- 571202