Oma kokemus

Yksivain77

Olin 14- vuotias kun tapasin 19- vuotiaan naisen. Olen siis itsekin nainen. Ihailin tuota naista paljon. Hänkin näki minussa paljon. Tilanne eteni kunnolla alistavaan seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Minulla meni vuosia tajuta, että se oli sitä. Nyt 30-vuotiaana olen pitkässä parisuhteessa maailman ihanimman naisen kanssa. Olen tavannut työelämässä naisen, joka muistuttaa hyväksikäyttäjääni. En tajunnut sitä ensin. Olen päätynyt sekoilemaan tuon työkaverin kanssa. Työkaverini on ollut vapaa-ajalla minulle seksuaalisesti dominoiva ja väkivaltainenkin. Nyt haluan ja vihaan häntä. ja pelkään pilaavani oikeasti ihanan parisuhteeni. Kumppanini on kaunis, älykäs ja rakastava. Silti haluan työkaveriani, joka on väkivaltainen ja alistava, enemmän kuin mitään. En saa sitä päästäni. Tiedän etten halua olla työkaverini kanssa suhteessa. En edes haluaisi nähdä häntä. Mutta näen väkisin. En pysty vaihtamaan työpaikkaa taloudellisista syistä. Pelkään etten pysty torjumaan työkaveriani. Pelkään että kumppanini jättää minut sitten. Hän ei kestä sekoiluani yhtään enää. Ymmärrän sen. En minäkään kestä. En vaan saa päästäni työkaveriani ja sitä mitä hän on minulle tehnyt. Kamalaa. Pelkään mennä töihin. Koska en pysty torjumaan sitä. Mulla on joku pakkomielle antaa sulle.

2

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksivain77

Niin.. siis toivoin, että joku vastaisi minulle tähän.. Mielellään muutakin kuin sen lauseen: mene hoitoon! Se ei nyt akuutisti toimi, eikä auta tänään tai ensi viikolla tai seuraavalla.

• valitanvalitan

Kuulostaa esposuhteelta en voi auttaa olen hetero.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      78
      2464
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1435
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      81
      1301
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1182
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      895
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      890
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      763
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      98
      736
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      29
      731
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      686
    Aihe