koiran omistajat kilpailevat

helvetinhienoa

Kenen koira jättää muhkeimmat paskat hangelle.Päivärannassa rouva talutti kahta isoa koiraa ja toinen niistä väänsi paskaa tänään.Keskustassa päin kadut ovat paskassa.Ei kannata Niiralassa päin kun kulkee irrottaa katsettaan maasta.Eikö buudelin taluttajat osaa kantaa mukanaan pusseja.Ei ilmeisesti.Ei muuta kuin onnea vaan.Kuvaako ne paskat taluttajan aivoja?

27

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nositäsitä

kyllä rouvilla käy kateeksi

• ziiwooja

No tuo nyt pientä siihen viime vkonloppuun verrattuna kun siivosin ravintolasta 2 x oxennukset lihapullilla/ ranskiksilla.
      Vai olisko susta ollut siihen - ihan livenä- yleisön kannustamana joka EHKÄ oli ottanut muutaman...

• kerätkää

Olet valinnut ammattisi ja tasokkaan työpaikkasi ihan itse.

• Anonyymi00028
        kerätkää kirjoitti:

Olet valinnut ammattisi ja tasokkaan työpaikkasi ihan itse.

Ei sitä pitäisi kuitenkaan sivuoireilla häiritä

• yks_kakkaa_kaks_kakkaa
      • ulostulo

Ei ole koiran kävelyttäjät sivistyneitä jos ei vaivaudu jätöksiä korjaamaan.

• sairastamielihyvää

Koiran taluttajat kokevat sitä syvempää nautintoa mitä suuremmat , haisevat , höyryävät jätökset kullanmuru pystyy änkeämään. Siinä oikein narun jatkona uppoutuvat ihailemaan pupelinsa aikaan saannoksia...:::)))

• pyörikääkakassa

Asiaaa!

• Siivotkaane

Saman olen huomannut. Omien pienten koirien kakat kerään tunnollisesti, mutta täytyy myöntää että ketuttaa ne järkyttävät p*skakasat mitä varsinkin isojen koirien omistajat jättävät tielle. Hyvällä tuurilla on vähän potkittu lunta peittämään tuotos jolloin mahdollisuus astua läjän päälle on suuri.

• kansanliike

Kyllä se niin on, että mitä isompi paskaläjä sitä pienemmät aivot koiran ulkoiluttajalla.
      Kehoitan koirattomien huomauttamaan aina, kun näkevät paskattajien ja kusettajien jättävän jätöksiään hoidetuille alueille.

• eipusseja

Kun on asunut eri kaupungeissa ei tälläistä ole muualla tullut vastaan.Valveutunut koiran omistaja kulkee hihnassa kiinni oleva pussi.Täällä niitä ei näe,vaan läjiä on joka kulmalla ja keskellä katuja.Tyyli on näistä ihmisistä aika kaukana.Kyllä se kertoo ihmisen sivistyksestä kun ei korjaa ulosteita.

• Järki-käteen

Itse koiranomistajana voin luvata, että kerään oman koiran ja kaikkien muiden koirien jätökset koko kaupungin alueelta, KUN ihmiset ensin lopettavat lasin, metallien, muovien ja muun MAATUMATTOMAN AINEKSEN heittämisen luontoon. Siihen asti MAATUVAT koiran jätteet saavat pysyä ojassa.

• terveisiäsieltä

Sinun koiran paskat ovat kaduilla.Vai oletko sokea?

• koirathelvettiin

Kyllä olen nähnyt koiranomistajia jotka oikein tiirailevat koiransa jättämää paskaa ja jopa vielä yhdessä analysoivat koiriensa jättämää paskaa. Hyvä etteivät vielä maistelekkin sitä. Mutta pois ei osata kerätä. No...sen ymmärtää..kun on paskaa päässä, niin eihän siinä ajatus juokse...paskassa.

• viid.polv.akat.koul

Olen valokuvannut koirankikkareita kohta seitsemän vuotta ja minulla on 4748 kuvan arkisto. Aion tehdä aiheesta väitöskirjan, kunnes saan ensin lisenssiaattityöni tehtyä. Aihe on erittäin mielenkiintoinen ja aion lähestyä sitä eettis-eksistentialistis-humanistiselta kannalta. Kiinnitän työssäni huomiota myös kikkareiden värimaailman ja tuoksujen rikkauteen.

• paskaaonliikkeellä

Kun näkee koiranulkoiluttajan , niin siinä on kaksi paskaa molemmissa hihnanpäissä.

• roskasakkiaonliikkeellä

Koiran paska on varmaan suurin ongelma tässä valtakunnassa, valkonen älymystö antaa taas kommentteja.

• Juuuuhjooh

Kyllä on taas modernit_city_ihmiset vieraantunert luonnosta jos koiranpaska ojassa on näin suuri asia. Keskusta-alueella ja puistoissa asia tietysti eri, silloinhan ne luonnollisesti kerätään pois.

• Mäjamunmäykky

Voi hyvää päivää tätä keskusteluntasoa! Ei voi kun nauraa. Siis todellako, koiranpaska on noin syviä tunteita herättävä asia? Hahahaa, mukavaa päivää kaikille, pienet on murheenne! :D

• terveisetmansesta

Niiralassa kadut ovat miltei koiran ulosteiden peitossa.En ole muualla Suomessa vastaavaan ilmiöön törmännyt. En ainakaan Joensuussa ja Jyväskylässä.Ei luulisi olevan vaikeaa noukkia kakat pussiin viedä roskiin.Kyllä tuo kertoo koiran omistajien sivistyksestä.

• Anonyymi

Koirat kusee paskoo Valkeisenlammen!

• Anonyymi

Kohta on taas se aika.

• Anonyymi00027

Mihin yleensä viemäriverkostoa tarvitaan kun paskat ja kuset
      voi jättä kaduille ?

• Anonyymi00031

Uutisista päätellen se on näytteenottoa varten, ovatko koirat käyttäneet huumeita vaiko eivät.

• Anonyymi00032

No mikset jätä

• Anonyymi00033

Itse kakkeroin

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6128
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5565
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2036
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1593
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1167
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      988
    Aihe